Jump to content

Min ferd mot millionene :D


kosefisken

Recommended Posts

Håper virkelig ikke at Kosefisken har gitt opp før han i det hele tatt har kommet igang. Ingen dans på roser denne veien å gå. Og så viser det seg ofte at det er himmelvid forskjell på sitte i sofaen å regne budsjett og det å være i real life. Og litt motbør må han regne med slik som ting blir fremsatt.

Link to post
Share on other sites

Dagens fangst her i sør.

Line med 200kroker.

Stått 2 timer. ca 35 fisk. Blanding av torsk/sei/hyse/lange

Skulle hatt ute mange kroker om jeg ville leve av dette hehe

 

Kunne sikkert fått mer annen plass. Men lå noen å fiska der det var plan å sette. Så ble et alternativ som ikke var prøvd før.

http://www.fuel-flow.no

Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra  www.fuel-flow.no  

 

Link to post
Share on other sites

Kenneth82 skrev for 12 timer siden:

TS = "Trådstarter"
 

Håper @kosefisken koser seg ute på sjøen, og ikke bryr seg så mye om hva alle andre mener her inne. Har vært nydelig fiskevær siste dagene her i Ryfylke :thumbsup:

 

Akkurat. Jeg skulle jo ha skjønt det.

Må si som en gammel kollega: "Det var enklere den tiden det var bare NSB og NRK".

 

Slutter meg til ønsket om fine dager på sjøen for @kosefisken.

Link to post
Share on other sites

Ikke noe overrasket over det, slik var det på de andre trådene også. Det er vel ikke lenge til han dukker opp igjen med et annet «navn». Ikke enkelt å lure gamle travere. Men spent er jeg på holdbarheten på disse angivelige billigteinene.....hvis de i det hele tatt kommer i sjøen. Time will show

Link to post
Share on other sites

Martine29f skrev 5 minutter siden:

Ikke noe overrasket over det, slik var det på de andre trådene også. Det er vel ikke lenge til han dukker opp igjen med et annet «navn». Ikke enkelt å lure gamle travere. Men spent er jeg på holdbarheten på disse angivelige billigteinene.....hvis de i det hele tatt kommer i sjøen. Time will show

Kan opplyse om at noen av de som har spurt her inne tidligere har faktisk fått til endel! Var vell ikke fullt så lett med fiskerdrømmen som de trodde men har da skjedd saker og ting! 

Link to post
Share on other sites

Martine29f skrev for 5 timer siden:

Ikke noe overrasket over det, slik var det på de andre trådene også. Det er vel ikke lenge til han dukker opp igjen med et annet «navn». Ikke enkelt å lure gamle travere. 

Mulig, men slik du holder på nå så nærmer det seg hetsing.

Link to post
Share on other sites

Komodo skrev 20 minutter siden:

Mulig, men slik du holder på nå så nærmer det seg hetsing.

Er vel kun ren fakta som du Sitere Martine29f på her.

Er jo helt klart ikke første tråd kosefisken har startet om det samme tema.

 

Men nu lover de jo dårlig vær ut i uken, så da bør han vel få tid til litt oppdatering her tenker jeg.

http://www.fuel-flow.no

Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra  www.fuel-flow.no  

 

Link to post
Share on other sites

Mulig du har rett også @Okkaby. Men hvis TS er en luring og et troll så tenker jeg det får være moderator sin jobb å rydde opp i det. Det er vel også fullt mulig å rapportere slike overtramp til moderator uten å ta det direkte i tråden. Inntil videre vil jeg ønske @kosefisken lykke til som yrkesfisker med klappteiner fra Biltema.

Redigert av Komodo (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Komodo skrev 1 minutt siden:

Mulig du har rett også @Okkaby. Men hvis TS er en luring og et troll så tenker jeg det får være moderator sin jobb å rydde opp i det. Det er vel også fullt mulig å rapportere slike overtramp til moderator uten å ta det direkte i tråden. Inntil videre vil jeg ønske @kosefisken lykke til som yrkesfisker med klappteiner fra Biltema.

Ser ingen grund for å klage han inn. Er jo bare moro å følge han:-)

Å ja lykke til, trengs nok, om en skal jobbe som yrkesfisker med klappteiner fra Biltema/XXL hehe

 

Tror jeg beholder min olje jobb frem for dette jeg hehe

http://www.fuel-flow.no

Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra  www.fuel-flow.no  

 

Link to post
Share on other sites

Martine29f skrev 8 minutter siden:

Ja ja, viktig å holde tråden varm. Hvertfall kaldt å være på sjøen nå uten tilgang på varm lugar. Bra vi har ungdommer som gidder(håper denne var innafor normen)

Det var nu kaldt nok sjøl med lugar i går hehe Vannet er kaldt når redskaper skal håndteres.

http://www.fuel-flow.no

Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra  www.fuel-flow.no  

 

Link to post
Share on other sites

 

Martine29f skrev for 8 timer siden:

Fint du er enig med meg du da ihvertfall. Og tar vi feil så er det vel bare å bite i det sure eplet.

Så da er det greit? Du spiser eple og en ivrig ungdom har blitt mobbet vekk fra forumet? Enig med Komodo, dette begynner å ligne på hetsing.

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...