Jump to content

Nye utfordringer for den enbeinte skipper


Pequod

Recommended Posts

navid skrev 1 time siden:

Gratulerer med ny flott båt Pequod! Jeg har sagt det før, og sier det gjerne igjen, båtkjøp er som ekteskapet, man må bare hoppe i det. Noen blir lykkelig og noen blir veldig lykkelige. Håper dere får et langt og lykkelig forhold sammen.

:sailing:

 

Det satser jeg på! 

Føler at det var nå eller aldri, og jeg har fortsatt mulighet til et enkelt og greit båtliv, men med litt mer komfort enn jeg har vært vant til, men det skal jeg klare å leve med! :giggle:

Link to post
Share on other sites

On 4/25/2019 at 9:51 AM, Komodo said:

Gratulerer med handelen, det der tror jeg var et smart valg av deg :thumbsup:  Den båten ser jo ut til å være utrolig godt ivaretatt, tipper du kommer til å bli glad i den! Jeg tror jeg har flere med meg når jeg sier at jeg er glad du ikke gikk for en båt med en motor som er flere tiår gammel. En ting er hvordan den går der og da, en annen ting er hvor lenge det er til neste uforutsette driftstans. Det gjør noe med båtgleden. 

 

Og så tar vi av oss hatten for @liberty , som nok en gang har dratt en "Liberty" :flag_bp:

 

+1 :smiley:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...