Chilli Solbris Svart 31.August.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.August.2023 Bitteliten skrev 47 minutter siden: Ingenting er som lyden av diesel for 10.000kr i timen 😊🫶 4500!! Ikke mer enn 4500,-😁😁😁 Og i hvert fall når det ikke er jeg som betaler!👍 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 5.September.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.September.2023 Ikke den store greia, men jeg har fått byttet giverne til turbotrykket! Klarte å bryte av den ene holderen til ledningen så jeg får vel bestille en ny giver til. Skal renovere glasset på instrumentet også. Får jeg ikke det til blir det å bytte de også! Og så blir det å teste med motor i gang i morgen!😃😃 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Komodo Svart 5.September.2023 Link til dette innlegget Svart 5.September.2023 Chilli Solbris skrev 47 minutter siden: Klarte å bryte av den ene holderen til ledningen så jeg får vel bestille en ny giver til. Med mindre du klarer å lodde på en ledning på den avknekte skruen da? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Chilli Solbris Svart 5.September.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.September.2023 Komodo skrev 1 time siden: Med mindre du klarer å lodde på en ledning på den avknekte skruen da? Har tenkt tanken! Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Komodo Svart 5.September.2023 Link til dette innlegget Svart 5.September.2023 Jeg kan lodde for deg hvis du ikke har god loddebolt. Tar det mellom maling av vegg, sveising av knekt båthenger, og overhaling av motor Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Chilli Solbris Svart 6.September.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.September.2023 Komodo skrev for 23 timer siden: Jeg kan lodde for deg hvis du ikke har god loddebolt. Tar det mellom maling av vegg, sveising av knekt båthenger, og overhaling av motor Jeg har faktisk en super loddebolt!😁😁 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 6.September.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.September.2023 Måtte ha ny caps!😄 Jeg innrømmer det! Storebro kryper inn under huden på deg! Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Faxen Svart 7.September.2023 Link til dette innlegget Svart 7.September.2023 Da er det vel på tide med Storebro skilt på båten, så den blir skikkelig fin? Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
index Svart 7.September.2023 Link til dette innlegget Svart 7.September.2023 Chilli Solbris skrev for 11 timer siden: Storebro sjokolade? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Chilli Solbris Svart 7.September.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.September.2023 Faxen skrev for 5 timer siden: Da er det vel på tide med Storebro skilt på båten, så den blir skikkelig fin? Det kommer! Men ikke før til neste år vil jeg tro. Har en sofa jeg vil ha gjort også. Og der skiltene skal sitte må være ferdig pusset og lakkert!👍 Skal ha meg en tur til Storebro om ikke så lenge!😊😊 index skrev for 2 timer siden: Storebro sjokolade? Nope! Brikker til glass😁😁 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 7.September.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.September.2023 Noe av det fineste med Baatplassen er de vennskapene jeg har fått og at forumet flyter over av kunnskap! Jeg har vært så heldig å fått ha besøk av @dieselfan, @Komodo og @VegJoh ombord! I en hel dag fikk jeg lytte og lære av disse tre karene! Og du verden for en samling kunnskap!!! Og enda bedre! De er tre meget meget hyggelige karer! Men ikke be meg gjengi det det ble snakket om! Det ble så mye teknisk tale at jeg nok bare kan erkjenne at jeg er veldig tidlig i lærlingefasen! Tusen takk for besøket gutter! Det håper jeg gjentas!!! @VegJoh tok med Oscilloskopet! Den på bildet er den lille. Han hadde en stor en også med seg!😁😁 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
tom Cognac Svart 7.September.2023 Link til dette innlegget Svart 7.September.2023 Chilli Solbris skrev 16 minutter siden: Noe av det fineste med Baatplassen er de vennskapene jeg har fått og at forumet flyter over av kunnskap! ikke sant megabra det er bare å bøye seg i støvet og TAKKE Sitér dette innlegget jeg tørker ut på land....! Link to post
dieselfan Svart 7.September.2023 Link til dette innlegget Svart 7.September.2023 Chilli Solbris skrev for 4 timer siden: Jeg har vært så heldig å fått ha besøk av @dieselfan, @Komodo og @VegJoh ombord! I en hel dag fikk jeg lytte og lære av disse tre karene! Og du verden for en samling kunnskap!!! Og enda bedre! De er tre meget meget hyggelige karer! Men ikke be meg gjengi det det ble snakket om! Det ble så mye teknisk tale at jeg nok bare kan erkjenne at jeg er veldig tidlig i lærlingefasen! Tusen takk for besøket gutter! Det håper jeg gjentas!!! Takk for hyggelig omtale Det var en veldig hyggelig invitasjon og initiativ, tror nok flere enn meg hadde en flott dag og det var virkelig artig å få en visning på den flotte båten og et innblikk i planene videre Takk for at du spleiset oss og arrangerte det hele, det ble slik jeg ser det, knyttet bånd som vil vare Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 7.September.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.September.2023 dieselfan skrev for 1 time siden: Takk for hyggelig omtale Det var en veldig hyggelig invitasjon og initiativ, tror nok flere enn meg hadde en flott dag og det var virkelig artig å få en visning på den flotte båten og et innblikk i planene videre Takk for at du spleiset oss og arrangerte det hele, det ble slik jeg ser det, knyttet bånd som vil vare Takk gor gode ord! Ja, jeg er enig! Gode bånd dom vil vare!😃 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
VegJoh Svart 7.September.2023 Link til dette innlegget Svart 7.September.2023 dieselfan skrev for 3 timer siden: Takk for hyggelig omtale Det var en veldig hyggelig invitasjon og initiativ, tror nok flere enn meg hadde en flott dag og det var virkelig artig å få en visning på den flotte båten og et innblikk i planene videre Takk for at du spleiset oss og arrangerte det hele, det ble slik jeg ser det, knyttet bånd som vil vare Tiltredes også fikk vi klådd litt på Storebroen, det var gøy Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz Link to post
Chilli Solbris Svart 10.Oktober.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2023 Klåing på Storebroen er det bare å fortsette med for de som måtte ønske det!😁😁😁😂😂😂 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
VegJoh Svart 10.Oktober.2023 Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2023 Vi får se om vi får tatt en økt igjen snart Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz Link to post
Sjøbliss Svart 10.Oktober.2023 Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2023 Chilli Solbris skrev for 7 timer siden: Klåing på Storebroen er det bare å fortsette med for de som måtte ønske det!😁😁😁😂😂😂 Var det kun jeg som klarte å tenke koffert her? Du har en flott båt og jeg også gleder meg til neste besøk 👍🙏🤘 Sitér dette innlegget Hjemmeside: https://www.sbarmen.no/ "Sofia" Nor Star 350 HT, 2008 modell med D6-370 "Sobasa" Nidelv 300 Sport, 2007 modell med D6-350: Historisk Finn annonse Link to post
Kanalkapteinen Svart 10.Oktober.2023 Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2023 Her går det stadig framover! For en båt det blir 🙂👍 Sitér dette innlegget Tråden om Livet med Windy 8600MC Tråden om Livet med Draco Summerwind 24 Det er vel, det er vel med min sjel. Link to post
Chilli Solbris Svart 10.Oktober.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2023 Sjøbliss skrev for 5 timer siden: Var det kun jeg som klarte å tenke koffert her? Du har en flott båt og jeg også gleder meg til neste besøk 👍🙏🤘 Den kofferten vil jeg ikke nedi!😂😂😂 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 10.Oktober.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2023 Kanalkapteinen skrev for 2 timer siden: Her går det stadig framover! For en båt det blir 🙂👍 Det går smått om dagen. Men alt som blir gjort er jo nærmere målet om fin. Åt en dag!😊😊 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Chilli Solbris Svart 27.November.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.November.2023 Det har ikke skjedd så mye med båten. Men jeg har hatt gleden av å holde kurs sammen med @Knude i Leangbukten båtforenings fantastiske lokaler! Helgen 25. og 26. november deltok 18 i rige sjeler på kurs! Vårt Glassfiber og gelcoatkurs treffer godt! Ferdig rigget! Verktøy og utstyr! Full konsentrasjon! Proffen i gang med undervisning Kurset er praktisk! Deltagerne må jobbe selv! Ivrige diskusjoner Deksel til Storebroen! Ferdig støpt! Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Hekri Svart 1.Desember.2023 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2023 @Chilli Solbris, du gjentar dette vel? For oss stakkarer som måtte reke bryggelangs og båtlause i november....... Forøvrig er Puerto de Mogan et glimrende kurs-sted vinterstid med mange norske flagg i hekkene...... Sitér dette innlegget Var på Radich i -74 - og driver fortsatt med båt.... men har gjort mye annet også... Link to post
Chilli Solbris Svart 1.Desember.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2023 Hekri skrev for 3 timer siden: @Chilli Solbris, du gjentar dette vel? For oss stakkarer som måtte reke bryggelangs og båtlause i november....... Forøvrig er Puerto de Mogan et glimrende kurs-sted vinterstid med mange norske flagg i hekkene...... Bare å skaffe egnede lokaler og overtale en viss herremann om å prøve Spania i stedet for Thailand!😳😳 Ellers blir det kurs i Leangbukta 20. og 21. april -24!😄 Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Hekri Svart 1.Desember.2023 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2023 Da blir det nok Leangbukta. Påmelding til deg? Sitér dette innlegget Var på Radich i -74 - og driver fortsatt med båt.... men har gjort mye annet også... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.