Jp62 Svart 5.Juni.2023 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2023 Ser du har eksosen rett opp . Regner med at du har tørr eksos , er det en bilmotor som er satt inn ? Da bør du vel kjøre med øreklokker . Jeg har min eksos ut bak og hører den rimelig godt .Men det er tøft . Link to post
Buster L Mercury Svart 5.Juni.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2023 Jp62 skrev for 8 timer siden: Ser du har eksosen rett opp . Regner med at du har tørr eksos , er det en bilmotor som er satt inn ? Da bør du vel kjøre med øreklokker . Jeg har min eksos ut bak og hører den rimelig godt .Men det er tøft . Hei. Ja, nei dette er bare for show mens jeg bygger. Da er ikke pottene i veien. Det blir tørr eksos men med litt demping. Ja det er en Chevy 350. ?? Link to post
Buster L Mercury Svart 22.Juni.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2023 Link to post
Buster L Mercury Svart Torsdag 21:16 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Torsdag 21:16 Link to post
index Svart Fredag 08:26 Link til dette innlegget Svart Fredag 08:26 Godt å se at det bygges fortsatt! Dette blir lekkert! "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Buster L Mercury Svart Fredag 19:06 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Fredag 19:06 index skrev for 10 timer siden: Godt å se at det bygges fortsatt! Dette blir lekkert! Ja må benytte det fine været. 👍 Link to post
Buster L Mercury Svart Fredag 20:37 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Fredag 20:37 Den siste mahognybiten limes fast Link to post
Buster L Mercury Svart Fredag 20:44 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Fredag 20:44 Nå må jeg kjøpe beis. Jeg trenger forslag på farge til dollbord og mahognistaver. Bør være markant fargeforskjell på disse to feltene. Herdins pulverbeis er vel lettest å få tak i? Link to post
Hakkannen Svart Fredag 21:01 Link til dette innlegget Svart Fredag 21:01 Buster L Mercury skrev 17 minutter siden: Herdins pulverbeis er vel lettest å få tak i? Den er ganske grei å jobbe med😊 Pleier gjerne tynne den ut litt mer enn oppskriften for så heller påføre flere strøk, mindre risiko for skjolder da. Kjekt å se framdrift, blir vakkert! Link to post
Buster L Mercury Svart Lørdag 11:24 Emnestarter Link til dette innlegget Svart Lørdag 11:24 Dro ut for å kjøpe beis idag, men til og med Herdins pulverbeis har blitt bestillingsvare nå! Får logge meg inn og bestille. 😊 Link to post
Hakkannen Svart Lørdag 12:50 Link til dette innlegget Svart Lørdag 12:50 Buster L Mercury skrev 1 time siden: Herdins pulverbeis har blitt bestillingsvare nå! Irriterende greier det der, tidligere fikk man jo Herdins i "alle" butikker. Sjekk ut Coop OBS Bygg, enkelte butikker har fremdeles beisen som hyllevare. Her i området blir den nærmeste butikken med Herdins pulverbeis OBS Bygg på Ålgård, 30-40min kjøring fra hvor jeg holder til. Hverken Stavanger eller Sandnes har lenger. Var innom Ålgård for et par uker siden og kjøpte inn en god neve med poser, så har vi litt en stund til😄 Link to post
Buster L Mercury Svart 20 timer siden Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20 timer siden Var innom den lokale OBS bygg, men de hadde også sluttet å selge Herdins. Det er tydeligvis mange som selger dette på nett, men litt dårlig utvalg så de fleste hadde bare en av de to jeg skulle ha. Løste seg til sist, men to poser med frakt koster nå 267kr! Må jo være 3-4 ganger av hva jeg betalte på den lokale Fargerike for fem år siden? Apropos Fargerike, de tar 189kr pr pose pluss frakt. Link to post
Hakkannen Svart 18 timer siden Link til dette innlegget Svart 18 timer siden Å hjelpes😳 Betalte 82kr posen hos OBS Bygg Ålgård, og syntes det var ille nok. Godt du fikk tak i til slutt da, så får du kommet videre. Meget frekk og herlig rau på den, blir en skikkelig headturner både langs veien og til vanns😀 Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn