Jump to content

Glen L. Crackerbox med mahogny dekk og gromlyd.

Buster L Mercury

Recommended Posts

Jp62 skrev for 8 timer siden:

Ser du har eksosen rett opp . Regner med at du har tørr eksos , er det en bilmotor som er satt inn ? Da bør du vel kjøre med øreklokker . Jeg har min eksos ut bak og hører den rimelig godt .Men det er tøft . 

Hei. Ja, nei dette er bare for show mens jeg bygger. Da er ikke pottene i veien. Det blir tørr eksos men med litt demping. Ja det er en Chevy 350. ??

• 3 uker senere...
  • 1 år senere...
Buster L Mercury skrev 17 minutter siden:

Herdins pulverbeis er vel lettest å få tak i?

Den er ganske grei å jobbe med😊 Pleier gjerne tynne den ut litt mer enn oppskriften for så heller påføre flere strøk, mindre risiko for skjolder da.

Kjekt å se framdrift, blir vakkert!

Buster L Mercury skrev 1 time siden:

Herdins pulverbeis har blitt bestillingsvare nå!

Irriterende greier det der, tidligere fikk man jo Herdins i "alle" butikker.

Sjekk ut Coop OBS Bygg, enkelte butikker har fremdeles beisen som hyllevare. Her i området blir den nærmeste butikken med Herdins pulverbeis OBS Bygg på Ålgård, 30-40min kjøring fra hvor jeg holder til. Hverken Stavanger eller Sandnes har lenger. Var innom Ålgård for et par uker siden og kjøpte inn en god neve med poser, så har vi litt en stund til😄

Var innom den lokale OBS bygg, men de hadde også sluttet å selge Herdins. Det er tydeligvis mange som selger dette på nett, men litt dårlig utvalg så de fleste hadde bare en av de to jeg skulle ha.
Løste seg til sist, men to poser med frakt koster nå 267kr! Må jo være 3-4 ganger av hva jeg betalte på den lokale Fargerike for fem år siden? Apropos Fargerike, de tar 189kr pr pose pluss frakt. 

IMG_3418.jpeg

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...