Jump to content

Båtfrakt Oslo til Strusshamn, Fairline 48 Phantom


Bjørn Løvjomås

Recommended Posts

Det er det jeg har gjort. 🙂👍Den ligger nå 30 meter unna min båt. Jeg har stålkontroll på hvordan den ligger her. Ombord flere ganger å sjekker status og fortøyningene.  Har ved et par anledninger vurdert mulighetene for å bare gå med min egen båt bortover mot Bergen.  Håpe på at ny eier ikke merker forskjell liksom😅😅😅

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Bjørn Løvjomås skrev 1 time siden:

Har ved et par anledninger vurdert mulighetene for å bare gå med min egen båt bortover mot Bergen.  Håpe på at ny eier ikke merker forskjell liksom😅😅😅

 

Går nok bra det. Båt er båt:giggle::lol:!

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Faxen skrev 1 time siden:

God tur, og flere flotte bilder.:smash:

Tror at jeg kanskje får med meg en vrangsporet kaviarelsker med vrangforestillinger,  han er ganske dyktig på bilder. Så tror nesten jeg kan garantere flere bilder i denne tråden

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Må innrømme at den tanken, ikke har slått meg. To båter er jo bra. Yepp, bring on the wind😅😅😅

 

Så et virkelig hjertesukk, av det litt mere seriøse kaliberet, jeg unnlot jo å vente til kl 09.00 for å kjøpe separ 2000 filter ved Asker Marina i Leangbukta. Det skaffer jeg lett i Arendal tenkte jeg. Vi er jo faktisk Maritim sin fødeby.  Å alle båters mekka ( litt useriøs igjen der)😅

Men av alle ting i verden Maritim ikke har, så har de faktisk ikke Separ 2000 filter. De viste ikke hva det var engang. 😳 håper kun det var han som stod i betjeningen akkurat da... jeg måtte rundt alle veier, og ingen av båtverkstedene hadde heller.  Gikk som siste forsøk innom Univa,  å de hadde to stk igjen. Hele båtbyen Arendal, og kun to stk separfilter. Whaaat 🤪

det var rett før jeg i fortvilelse og vanntro måtte ringe min venn østlendingen i oslobyen.. så galt gikk det heldigvis ikke,

men Arendal.. Maritim.. skjerp dere:smash:

Nå er det hvertfall med to ekstra forfilter på turen. 👍

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

1 hour ago, Bjørn Løvjomås said:

jeg måtte rundt alle veier, og ingen av båtverkstedene hadde heller.  Gikk som siste forsøk innom Univa,  å de hadde to stk igjen. Hele båtbyen Arendal, og kun to stk separfilter. Whaaat 🤪

det var rett før jeg i fortvilelse og vanntro måtte ringe min venn østlendingen i oslobyen.. så galt gikk det heldigvis ikke,

Det skulle du gjort, for din østlandske fillenevø hadde fikset det, han :saint:. Må tenke på blodtrykket ditt, onkel :giggle:

 

3 hours ago, Bjørn Løvjomås said:

Tror at jeg kanskje får med meg en vrangsporet kaviarelsker med vrangforestillinger,  han er ganske dyktig på bilder. Så tror nesten jeg kan garantere flere bilder i denne tråden

 

Skal ikke utdype hvorfor og hvor disse vrangforestillingene kommer fra jeg :giggle:

Jeg forerslår vi tar med litt pizzarester på denne turen så vi unngår den værste håndgemengen... Eller, du mener kanskje at pizzasausen skal oppå osten på pizza også :lol:

Redigert av sap_2000 (see edit history)

Mvh. SAP

Link to post
Share on other sites

Bjørn Løvjomås skrev for 7 timer siden:

Må innrømme at den tanken, ikke har slått meg. To båter er jo bra. Yepp, bring on the wind😅😅😅

 

Så et virkelig hjertesukk, av det litt mere seriøse kaliberet, jeg unnlot jo å vente til kl 09.00 for å kjøpe separ 2000 filter ved Asker Marina i Leangbukta. Det skaffer jeg lett i Arendal tenkte jeg. Vi er jo faktisk Maritim sin fødeby.  Å alle båters mekka ( litt useriøs igjen der)😅

Men av alle ting i verden Maritim ikke har, så har de faktisk ikke Separ 2000 filter. De viste ikke hva det var engang. 😳 håper kun det var han som stod i betjeningen akkurat da... jeg måtte rundt alle veier, og ingen av båtverkstedene hadde heller.  Gikk som siste forsøk innom Univa,  å de hadde to stk igjen. Hele båtbyen Arendal, og kun to stk separfilter. Whaaat 🤪

det var rett før jeg i fortvilelse og vanntro måtte ringe min venn østlendingen i oslobyen.. så galt gikk det heldigvis ikke,

men Arendal.. Maritim.. skjerp dere:smash:

Nå er det hvertfall med to ekstra forfilter på turen. 👍

Jeg, kamerat, forhandler Separ! Og alle andre filtre også. Bare å si i fra så har du de dagen etter med posten!😁😁😁

Mvh

Solbris II

Båtlivet gir meg de største gleder!  :smiley:
Trenger du noe? www.solbrismaritime.no

Link to post
Share on other sites

Må innrømme at jeg tenkte tanken @Solbris II. Men så får meg at du var ute å lekte med togbanen din..😅😅 så tok ikke sjansen på at du ville rekke det, i tilfelle det ble avgang i morgen. Det er det ikke snakk om nå. Så jeg lover at neste gang skal jeg kjøpe filter av deg👍 å det er ikke så lenge til faktisk🙂 White Lady skal få seg litt nytt friskt blod å pustemaske snart😅😅 

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...