Jump to content

Båtfrakt Oslo til Strusshamn, Fairline 48 Phantom


Bjørn Løvjomås

Recommended Posts

Nyyydelig med en skikkelig hentetråd igjen! Flott skute og en stødig skipper som dokumenterer turen for oss andre 👍

Men i ei slik skute så er vel ikke akkurat kaviaren rosa og på tube?
Heller sort og på små metallbokser?

Da kan jeg til nøds godta at den havner oppå gulosten. 

Tråden om Livet med Windy 8600MC
Tråden om Livet med Draco Summerwind 24

Det er vel, det er vel med min sjel.

Link to post
Share on other sites

Kanalkapteinen skrev 1 minutt siden:

Nyyydelig med en skikkelig hentetråd igjen! Flott skute og en stødig skipper som dokumenterer turen for oss andre 👍

Men i ei slik skute så er vel ikke akkurat kaviaren rosa og på tube?
Heller sort og på små metallbokser?

Da kan jeg til nøds godta at den havner oppå gulosten. 

Takk for fine ord,  kaviar har jeg rett å slett ikke fått med denne gangen. Men kursen er satt mot min elskede White Lady, å der finnes kaviar ombord. Går det som jeg håper blir også det stabeistet av en østlending også med. Da skal han få spise kaviar på en dannet måte..😅😅😅 @sap_2000

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

2 hours ago, Bjørn Løvjomås said:

Takk for fine ord,  kaviar har jeg rett å slett ikke fått med denne gangen. Men kursen er satt mot min elskede White Lady, å der finnes kaviar ombord. Går det som jeg håper blir også det stabeistet av en østlending også med. Da skal han få spise kaviar på en dannet måte..😅😅😅 @sap_2000

 

Skjønner det kan bli en lang tur opp til bergen :giggle:

Jeg er sikker på at jeg har rederen med meg på at kaviar oppå osten er strengt forbudt i en slik skute med lyse, delikate tekstiler overalt.

 

Legger inn et bilde fra en tidligere tur hvor du etter ordre fra kapteinen fikk rekkefølgen riktig. Riktig så fornøyd så du ut :lol: 

 

Hvordan går det med banjospillingen nå som Ærrendal og dødens elv nærmer seg på horisonten?

IMG_3075.JPG

Mvh. SAP

Link to post
Share on other sites

Det er godt vi har en ny kaptein ombord denne gangen. Han skal nok få skikk på en uskikkelig førstefenderfokkeslask🤪😅😅

Nå kjenner denne kapteinen,  lukten av hjemmehavna og jolla si, så nå gledes det her ombord.  Men samtidig begynner naturen å lage kunstverk på himmelen.

 

20220207_160654.jpg.d6b86107b47476aeaec5717f39be7b47.jpg

 

 

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Flott transport tur . Gøy å følge . Var mange bilder som ga et snev av hjemlengsel  selv om Tromøybrua ser ut til å ha snudd seg på hodet......:giggle:  Får håpe den er riktig vei igjen når jeg skal ut på snekkerverkstedet til våren.

Takk for at du deler sånne turer @Bjørn Løvjomås å god tur videre. 

Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson

Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...