Komodo Svart 12.Februar.2022 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2022 sap_2000 skrev 1 time siden: Denne kunne jeg ikke la passere Den der kommer til å bli en udødelig klassiker på BP ? Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
sap_2000 Svart 12.Februar.2022 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2022 30 minutes ago, Bjørn Løvjomås said: Neida min venn, jeg har allerede laget ferdig til deg, de står i kjøleskapet. @sap_2000 Hadde egentlig tenkt å kun kjøpe fornuftig mat, men siden du drar frem denne banjospillende sørlendingen, så må jo jeg finne på noe??? etter en kjapp risikovurdering tror det er tryggest med medbrakt mat for min del Takk for advarslen min venn Mvh. SAP Link to post
sap_2000 Svart 13.Februar.2022 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2022 Da er vi igang. Tusler oss nedover mot Mandal eller båly. Blir blindleia, Ulvøysund, Randesund, rundt Flekkerøya til Ny Helleseund og indre lei forbi tregde til Skjærnøy nå passert ryvingen med torungen i bakgrunnen Mvh. SAP Link to post
Fairline35 Svart 13.Februar.2022 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2022 God tur? Veldig kjekt å følge med på disse turene deres?? Link to post
preple Svart 13.Februar.2022 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2022 God tur. Krysser fingrene for at været spiller på lag? Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 13.Februar.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2022 Rusler inn i Blindleia så østlendingen kan få se litt fin natur. stødig båt å kjøre. 16 knop og sjøen rett i siden var helt ok Endelig ble det Bobåt Link to post
VegJoh Svart 13.Februar.2022 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2022 Godt å se at dere er igang God tur, er trygg på at dere er de rette til å gjøre gode vurderinger videre D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 13.Februar.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2022 Litt fra Blindleia, ligger også litt video på min Fb side. Endelig ble det Bobåt Link to post
brs Svart 13.Februar.2022 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2022 God tur videre, håper været er på deres side nordover. Flott båt ?? Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 13.Februar.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2022 Koselig gjennom Blindleia på vinteren og. Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 13.Februar.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2022 Litt om arbeidsfordeling ombord og??? en god soldat hviler når han kan??? Endelig ble det Bobåt Link to post
Chilli Solbris Svart 13.Februar.2022 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2022 God tur gutter!?? Håper sjøen legger seg slik at dere får en behagelig reise!??? Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
sap_2000 Svart 13.Februar.2022 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2022 Godt med en liten strekk gjennom blindleia ? har lagt ut en post på BP på Facebook med noen videoer. Deriblant en lengre video fra krysningen av Kvåsefjorden som var relativ frisk i dag. Ante det når vi inne i Ulvøysund og sjøsprøyten slo over holmene ved utløpet. kommer til å oppdatere med litt videoer der underveis Mvh. SAP Link to post
Olepo Svart 13.Februar.2022 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2022 Ha en riktig fin tur gutter, håper været er på deres side nå. Det er alltid en fornøyelse å følge dere på tur, og vi er nok mange som setter pris på å få bli med på tur via oppdateringer og bilder underveis. Ser ut til at arbeidsfordelingen ombord er avklart. Regner også med at banjoen er nystemt og at kjøleskapet er fylt opp med kaviar og ost! Link to post
Lunde14 Svart 13.Februar.2022 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2022 Fin tur ?til info: i båly holder de på med kaiarbeide så flytebrygga for longside fortøyning er borte så det blir vel lit vanskelig med fortøyning der for dere. God tur videre? Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 13.Februar.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2022 Lunde14 skrev 12 minutter siden: Fin tur ?til info: i båly holder de på med kaiarbeide så flytebrygga for longside fortøyning er borte så det blir vel lit vanskelig med fortøyning der for dere. God tur videre? Meget bra opplysning. Er det den lange som ligger ved moloen som er borte, eller den ved dieselpumpen? Ikke helt umulig at vi prøver oss på Farsund ? Litt sjøgang ved Tjamsøya Endelig ble det Bobåt Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 13.Februar.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2022 Nordfjorden er alltid vakker Fine båter of Endelig ble det Bobåt Link to post
Lunde14 Svart 13.Februar.2022 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2022 Bjørn Løvjomås skrev 55 minutter siden: Er det den lange som ligger ved moloen som er borte, Ja den som ligger langs moloen, det er vel ikke så mye trafikk der så,det er vel mulig og overnatte langs diselanlegget. vist ikke så er det god plass her i Farsund ? Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 13.Februar.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2022 Lunde14 skrev 1 minutt siden: Ja den som ligger langs moloen, det er vel ikke så mye trafikk der så,det er vel mulig og overnatte langs diselanlegget. vist ikke så er det god plass her i Farsund ? Flott. Skulle fylle drivstoff her i Mandal. Men det var fullt av en svær fiskebåt. Så da blir det Båly for diesel. Endelig ble det Bobåt Link to post
sap_2000 Svart 13.Februar.2022 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2022 Ble en kjapp lunsj her på vei ned not båly. Onkel Bjørn har handlet inn til valentines dau virker det som lagt noen flere snutter på BP på FB Mvh. SAP Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 13.Februar.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2022 Min venn fikk øyeblikkelig los når han kom på land Endelig ble det Bobåt Link to post
sap_2000 Svart 13.Februar.2022 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2022 13.18,- på Båly. vi tar en tur ned i kjelleren og sjekker filtre og div før vi prøver oss på Lindesnes. kjente litt på sjøen før vi rundet inn til båly. Bølgererningen er litt mer VSV så det groveste vil bli ute på neset og rundt hjørnet. Vi kommer til å gå rett rundt neset og inn til korshavn. Så leiea videre til Farsund. kom en kar innom her på kaia som bodde ut mot Lindesnes. Han sa det var grovt der ute i dag, men sett det værre sa han ? 4 minutes ago, Bjørn Løvjomås said: Min venn fikk øyeblikkelig los når han kom på land ferdig så nå er det din tur ? Mvh. SAP Link to post
aebi Svart 13.Februar.2022 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2022 (redigert) Spangereidkanalen? Redigert 13.Februar.2022 av aebi (see edit history) Link to post
Andora Svart 13.Februar.2022 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2022 Må vel ha god fart for å komme under broene med denne?? Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn