bao Svart 15.Mai.2006 Del på Facebook Svart 15.Mai.2006 1 stk. L til kapteinen og 1 stk. M til bestyrerinden Sitér dette innlegget Link to post
Whistler Svart 16.Mai.2006 Del på Facebook Svart 16.Mai.2006 1 stk L Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
enter4u Svart 16.Mai.2006 Del på Facebook Svart 16.Mai.2006 Blir det arrangert kjøp/salg av brukt utstyr i år også? Sikkert mange som har ting til båt de ikke har bruk for. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 16.Mai.2006 Del på Facebook Svart 16.Mai.2006 Ja, blir bruktsalg i år også. Sitér dette innlegget Link to post
Nor_west Svart 17.Mai.2006 Del på Facebook Svart 17.Mai.2006 (redigert) 1 stk.xl og en stk. m. til meg. Redigert 17.Mai.2006 av Nor_west (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
heira Svart 19.Mai.2006 Del på Facebook Svart 19.Mai.2006 Hei. Vi bestiller en M og en S, vi er av de små slaget Heira Sitér dette innlegget 30 fots johnsonkrysser,et vannbestandig møbel.Ja ja så er atter en sesong over og vi starter opp med planlegging av kommende sesong. Båt er båt og vær er vær Link to post
Astor Svart 21.Mai.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mai.2006 Tiden går nå i raske tak til treffet i Horten. Er det noen som kjenner noen eller jobber slikt til at dere kan skaffe premier til treffet? Send IM til Astor, så setter vi dette opp på listen over innkomne premier. Overskudd går selvsagt til driften av Baatplassen.no Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Fluctus Svart 26.Mai.2006 Del på Facebook Svart 26.Mai.2006 Ja, ja - alt går ikke som planlagt... Den avbildede foten og konkurrerende invitasjon til 50-årslag gjør at det spøker for Hortenstreffet 2006 for min del. Med en plass nær brygge kan vi kanskje klare Fredag-Lørdag, men akkurat nå ser jeg flere problemer enn løsninger Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 26.Mai.2006 Del på Facebook Svart 26.Mai.2006 Oj, det så ikke bra ut. Har du brekt tåa? Sitér dette innlegget Link to post
Fluctus Svart 26.Mai.2006 Del på Facebook Svart 26.Mai.2006 Ja - men det ser nok værre ut enn det er Ikke vondt i det hele tatt , men er det noen som har prøvd seg på et dollbord med krykker? Man blir litt avhengig av lett adkomst og velvillig mannskap! Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 26.Mai.2006 Del på Facebook Svart 26.Mai.2006 Ok, kan du legge deg med hekken inn så skal ikke det være noe problem tenker jeg. Ser på avataren din at det kanskje er greiest? Foreløbig er vi ca. samme antall som ifjor så det skal være plass. Sitér dette innlegget Link to post
Fluctus Svart 26.Mai.2006 Del på Facebook Svart 26.Mai.2006 Ok, kan du legge deg med hekken inn så skal ikke det være noe problem tenker jegDu sikter til båten regner med Det hadde vært flott - jeg skal ta det opp i familierådet! Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 26.Mai.2006 Del på Facebook Svart 26.Mai.2006 Ja, båten ja Håper dere får tatt turen da Sitér dette innlegget Link to post
havørnen Svart 26.Mai.2006 Del på Facebook Svart 26.Mai.2006 En annen sak er at Norges første reklamefrie båtforum. "Bryggekanten" for båtfolket ønsker å harselere med bilder de finner av personer her på baatplassen.noHar nok gått glipp av denne. Det var nok litt tidlig på morran for han Lasse. Jeg har fortsatt tilgode å se noen harselering fra (-- reference to evil site removed --). Tvert i mot så er det Lasse som bedriver det med denne utalelsen. Bare så det er sagt. Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 29.Mai.2006 Del på Facebook Svart 29.Mai.2006 Ja, ja - alt går ikke som planlagt...Kanskje rullator hadde vært tingen . Klokka halv tolv i dag skal jeg kne-opereres. Men uansett så skal jeg ut med båten til helga. Med eller uten krykker Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 29.Mai.2006 Del på Facebook Svart 29.Mai.2006 men er det noen som har prøvd seg på et dollbord med krykker? Man blir litt avhengig av lett adkomst og velvillig mannskap! Ikke akkurat krykker men hadde gips fra lysken til tærne i 1997 i 3-4 måneder. Det gikk det og, også så mange hjelpsomme mennesker en møter.Fjoråret med armen i gips var også en hyggelig opplevelse. Folk er hjelpsomme som bare det når en spør om hjelp og de ser at mobiliteten ikke er på topp. Sitér dette innlegget Link to post
microship Svart 29.Mai.2006 Del på Facebook Svart 29.Mai.2006 Hyttebygging hos kamerat og to 40årsdager har sneket seg inn på kalenderen Etter en med "QB light" er prioriteringen klar microship må dessverre melde avbud til Hortenstreffet Sitér dette innlegget Microship "Båt er bedre investering enn aksjer" Link to post
Tine IV Svart 31.Mai.2006 Del på Facebook Svart 31.Mai.2006 For dem som evt er inntresert så blir det jo 2 båtplasser ledig i havna mi på treffet også .Kan jo være noen som vil ligge litt for seg selv ,vis dem har små unger eller av en eller anna grunn vil ligge litt bortenfor treffet .Tenkte at det kunne jo nevnes vis atta dersom atte .Send meg evt en IM så fixer vi det . Andre som har stor båt som vil slippe å ligge på svai kan som sagt ligge på utsiden i hjemme havna mi ( 5minutter å gå til treffet ).Det nærmer seg med stormskritt nå til treff . Kan nevne at det har kommet inn mange flotte premier til utlodding . Økosjefen og jeg er jo nekta loddkjøp iår , men er mye flott så jeg må få gjort noen loddkjøp igjennom andre mensker Det er selvsagt bare å sende en IM vis det er noe dere lurer på , eller komme med det her i forumet .Vi håper masse folk og knallvær , men først er det pinsetreff i Horten gjestehavn til helgen . Husk at dere som er medlemmer i KNBF eller Redningsselskapet ligger gratis i Horten gjestehav i hele pinsen da det er disse som står for treffet sammen med Horten by . Håper det kommer folk fra BP også iår . Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
M/S Bastard Svart 31.Mai.2006 Del på Facebook Svart 31.Mai.2006 Kanskje jeg svipper innom gjestehavna Tine II, jeg skal på en liten Nautica samling ved Marine museet på Lørdag. Boracol kurs for de som er intressert og guidet omvisning på museet Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 31.Mai.2006 Del på Facebook Svart 31.Mai.2006 Bare komme innom det veit du , håper at værmeldinga stemmer for en gang skyld da . Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
bare lek(k)er Svart 3.Juni.2006 Del på Facebook Svart 3.Juni.2006 (redigert) Hei vi vil gjerne ha to T-Skjorter størrelse Medium og Large Trygve Redigert 3.Juni.2006 av bare lek(k)er (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 5.Juni.2006 Del på Facebook Svart 5.Juni.2006 Vi har flere skjorter tilgjengelig, når de ankommer så blir de pakket og da skal jeg ha en oversikt hvor mange det er igjen av de forskjellige størrelsene. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 6.Juni.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juni.2006 Foreløbig værprognose tilsier pent og varmt vær på treffdagene. Hva sier du til dette Thor? Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Astor Svart 6.Juni.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juni.2006 Til dere som ankommer Hortentreffet og har VHF i båten: Bruk kanal 77. Mob.tlf: 41 50 65 63 Kall opp Astor når dere er i Vealøsrenna inn til Horten Indre havn. Det vi ønsker å vite er flg: Hvor stor båten er. Spesielle behov. F.eks. hund eller små barn ombord. Hvor lenge dere blir liggende. Det siste er spesiellt viktig da de aller fleste blir liggende utenpå andre BP-båter. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Majali Svart 6.Juni.2006 Del på Facebook Svart 6.Juni.2006 Hei igjen! Nå gleder jeg meg nå!!! Ville bare informere om at vi i Majali ikke kommer før lørdag morgen og blir til Søndag. hilsen Erik Sitér dette innlegget Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.