Ulv I Svart 26.Mai.2009 Del på Facebook Svart 26.Mai.2009 Jeg har eget firma også ;) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Sjømann-22 Svart 26.Mai.2009 Del på Facebook Svart 26.Mai.2009 Tror det blir vanskelig å bruke jobben som mottaker.. Finnes ikke disse noen annen plass hvor privatkunder kan handle? Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 26.Mai.2009 Del på Facebook Svart 26.Mai.2009 hvis noen kan få til et felleskjøp vil jeg gjerne bestille to slike... Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Lars H. Svart 26.Mai.2009 Del på Facebook Svart 26.Mai.2009 Har nettopp handlet et tilsvarende voltmeter, men for 230VAC hos RS Components på Skjetten som heller ikke leverer til privatkunder. Men jeg brukte en forening jeg er medlem i og som er reg. i Brønnøysundregisteret, men med mitt eget navn og adresse som faktura og leveringsadresse, og det var greit for dem. At DHL klarte å somle bort pakken, er en annen sak. Det ordner imidlertid RS nå opp i. Jeg har sendt ny bestilling og de krediterer meg for den første leveransen. Denne gangen bruker jeg RS Components som leveringsadresse slik at de ringer meg når varene kommer fra Danmark, og jeg kan hente varene der, 5 minutter unna der jeg bor. Det er jo ikke alltid en er hjemme når DHL skal levere på døren. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Lars H. Svart 26.Mai.2009 Del på Facebook Svart 26.Mai.2009 Jeg har eget firma også ;) Da er jo saken i boks for deg! Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Naurstad Svart 26.Mai.2009 Del på Facebook Svart 26.Mai.2009 Handlet 9 stk. i utlandet. Du finner mere om dette her: Sitér dette innlegget Naurstad sin hjemmeside Link to post
Sjømann-22 Svart 26.Mai.2009 Del på Facebook Svart 26.Mai.2009 Tittet litt på ebay å fant denne.. Ebay Så går nok for den. Billig var den å!! Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 26.Mai.2009 Del på Facebook Svart 26.Mai.2009 Nå forsøkte jeg å bestille opp 10 stk, så om orderen går i orden og alt blir godkjent, så har jeg noen til overs. ;) Ikke sikkert at dem ville ha solgt bare 2 stk, men ved å kjøpe 10 stk, så kanskje det ordner seg. Enkelte godtar ikke nye firmaer med mindre de har planer om å handle for 50.000,- + i løpet av året osv, spørs hvordan disse er. Hvis det ordner seg, så sier jeg i fra her. ;) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
TLSA Svart 26.Mai.2009 Del på Facebook Svart 26.Mai.2009 Synes dere skal hive inn et slikt og da.. Full kontroll! Sitér dette innlegget “Should you find yourself in a chronically leaking boat, energy devoted to changing vessels is likely to be more productive than energy devoted to patching leaks." Link to post
Lars H. Svart 26.Mai.2009 Del på Facebook Svart 26.Mai.2009 Og så var det type, pris og leverandør da??? Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
TLSA Svart 26.Mai.2009 Del på Facebook Svart 26.Mai.2009 Og et sånt et. 10$ for voltmeter og 19$ for amp meter på ebay. Blir noen sånne straks jeg har noe å sette de i ;) Sitér dette innlegget “Should you find yourself in a chronically leaking boat, energy devoted to changing vessels is likely to be more productive than energy devoted to patching leaks." Link to post
roaldbj Svart 26.Mai.2009 Del på Facebook Svart 26.Mai.2009 Antar at A-meteret leveres med shunt. Har du flere opplysninger? Sitér dette innlegget Link to post
Fjordutsikt Svart 26.Mai.2009 Del på Facebook Svart 26.Mai.2009 Tittet litt på ebay å fant denne.. Ebay Så går nok for den. Billig var den å!! Tror jeg ville ligget unna dette - ville ikke handlet fra Kina!!!! Sitér dette innlegget Link to post
TLSA Svart 26.Mai.2009 Del på Facebook Svart 26.Mai.2009 Ligger en del der som ikke er fra kina og.. De blir lite handling på deg da, hva er det som ikke er made-in-china ;) Noen mener også at utvikligen går dithen at om noen år? vil made-in-china være et kvalitetstempel.. Vet ikke jeg. Leveres med shunt ja.. max 100amp. Sitér dette innlegget “Should you find yourself in a chronically leaking boat, energy devoted to changing vessels is likely to be more productive than energy devoted to patching leaks." Link to post
Skipper Båtløs Svart 26.Mai.2009 Del på Facebook Svart 26.Mai.2009 Vil tro at alt elektronisk er laget om ikke i Kina..et annet sted i østen Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 26.Mai.2009 Del på Facebook Svart 26.Mai.2009 noen som har prøvd noen av disse amperemeterene fra Datel? Vil ikke et slikt montert på forbruksbanken være gull verdt? Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Fjordutsikt Svart 26.Mai.2009 Del på Facebook Svart 26.Mai.2009 Ligger en del der som ikke er fra kina og.. De blir lite handling på deg da, hva er det som ikke er made-in-china ;) Noen mener også at utvikligen går dithen at om noen år? vil made-in-china være et kvalitetstempel.. Tror du misforstod, eller at jeg uttrykte meg litt klønete. Dette er en selger fra Kina, ikke det at kinesere er mer uærlig enn andre, men dog. Sitér dette innlegget Link to post
TLSA Svart 26.Mai.2009 Del på Facebook Svart 26.Mai.2009 Tror du misforstod, eller at jeg uttrykte meg litt klønete. Dette er en selger fra Kina, ikke det at kinesere er mer uærlig enn andre, men dog. Skjønner den.. Derfor er det viktig å bruke paypal / mastercard når man shopper på nett. Så har man noen å kreve kroner av om det ikke skulle komme i posten. Sitér dette innlegget “Should you find yourself in a chronically leaking boat, energy devoted to changing vessels is likely to be more productive than energy devoted to patching leaks." Link to post
SveinHa Svart 26.Mai.2009 Del på Facebook Svart 26.Mai.2009 Har du flere igjen SveinHa?Jeg har ikke flere og denne vår/sommer står jeg på hodet med så mye at jeg ikke har anledning til å organisere fellesinnkjøp. Det er jo fritt for hvem som helst med eget firma eller muligheten til å bruke sin arbeidsgivers adresse å handle fra Farnell. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Lars H. Svart 27.Mai.2009 Del på Facebook Svart 27.Mai.2009 I tillegg til å kunne overvåke batterispenning, ønsker jeg også å ha litt kontroll på hva spenningen på landstrømmen er inn til båten. Bestilte derfor et voltmeter til å måle nettspenningen fra RS Components. Etter litt surr med leveringen som DHL sto for der de somlet bort leveransen, bestilte jeg igår ettermiddag nytt voltmeter (RS Components krediterer meg selvfølgelig uten problem for det som ble borte) med levering hos RS Components som er 5 minutter unna der jeg bor. Og idag kl. 1300 fikk jeg telefon fra RS at forsendelsen fra Danmark var klar til henting! Voltmeteret er med rød LED-visning og har frontmålene 34x22mm, med skrutilkobling på baksiden for direkte tilkobling til landstrøm. Pris: kr. 625,- inc moms. Så nå kan jeg følge med når jeg ligger i gjestehavn og andre kobler seg innpå samme uttaket, og kobler seg innpå samme uttaket . . til spenningern synker ned mot 190volt. I tillegg har jeg en summer som gir alarm dersom strømmen forsvinner helt. . Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Fevik 21 Svart 27.Mai.2009 Del på Facebook Svart 27.Mai.2009 Jeg bestilte 2 stk av denne fra Kina. fikk varen fraktfritt fra Kina etter bare 10 dager. Synes de fungerer helt supert Ikke noe problem å handle med Asia Engineer, virket veldig seriøs. Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 27.Mai.2009 Del på Facebook Svart 27.Mai.2009 Det er jo fritt for hvem som helst med eget firma eller muligheten til å bruke sin arbeidsgivers adresse å handle fra Farnell. Jeg fikk i dag godkjent konto hos dem, så da er problemet løst. ;) Har du varenummeret på den ramma til disse? fant det ikke helt mens jeg leitet, og her er det mange varer å lete igjennom. hehe.. ;) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Framtia Svart 27.Mai.2009 Del på Facebook Svart 27.Mai.2009 Ulv1: jeg har nettopp bestilt meg et batterimeter, så jeg regner ikke med å trenge voltmeter fra Datel. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Ulv I Svart 27.Mai.2009 Del på Facebook Svart 27.Mai.2009 Jeg kunne også tenkt meg 2 slike. Mulig å få tak i flere? Hei Rune, skal jeg holde av 2 stk til deg av de 10 jeg har bestilt? mvh Freddy Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Bearded Beast Svart 27.Mai.2009 Del på Facebook Svart 27.Mai.2009 hvilket intrument er det snakk om her? har ikkje fulgt med i debatten og med 8 sider og ei røys med linker så.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.