alidal Svart 8.Februar.2009 Del på Facebook Svart 8.Februar.2009 Den het først Sagawind, så skiftet den navn til Sunwind Her er historien Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 9.Februar.2009 Del på Facebook Svart 9.Februar.2009 Nimbus 340 Commander 2006-modell til under to mill: http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...amp;WT.svl=Link Sitér dette innlegget Link to post
båtn2 Svart 17.Februar.2009 Del på Facebook Svart 17.Februar.2009 Noen som har kjøpt båt av Stavanger Marinesenter? Hvor seriøst er dette firma? Sitér dette innlegget Quicksilver Link to post
Skipper Worse Svart 17.Februar.2009 Del på Facebook Svart 17.Februar.2009 Grei nok, ingen problemer ved mitt kjøp i 2005. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
BMP Svart 17.Februar.2009 Del på Facebook Svart 17.Februar.2009 Tro hvor mye em må betale for og få fjernet dise pysevispen på den Nimbusen. Så jo elers ut som en grei båt. Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 17.Februar.2009 Del på Facebook Svart 17.Februar.2009 Det ser ut som de har mange billige båter på stavanger marinesenter. men for noen dårlige og lite informerende annonser. bildene kunne også vært lagt litt mere arbeide i . tenker helst usa båter... Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Ribtjenester Svart 17.Februar.2009 Del på Facebook Svart 17.Februar.2009 Noen som har kjøpt båt av Stavanger Marinesenter? Hvor seriøst er dette firma? Jeg hadde litt trøbel, frakt blei 3 ganger så dyrt. Og plutselig ville han ikke ha båten min i innbytte, for han hadde fått en kjøper på den jeg skulle kjøpe, da var vi så langt uti prosessen at både låne papirer og kontrakt var skrevet under fra vår side. Hilsen Morten Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Holmabåten Svart 17.Februar.2009 Del på Facebook Svart 17.Februar.2009 I denne tråden finner du litt om Stavanger Marinesenter https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=26834 Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 19.Februar.2009 Del på Facebook Svart 19.Februar.2009 Azimut 42 til 2.295.000 Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 19.Februar.2009 Del på Facebook Svart 19.Februar.2009 Kan jeg minne om hva denne tråden egentlig skulle brukes til .. I følge trådstarter skulle vi tipse om særdeles gode kjøp eller helst ting som var GRATIS i Askeladdens ånd Nå benytter man tråden til å tipse om gode tilbud på båter til 2 mill. Sikkert greit for de om er i det moduset, men dette startet som en "skrot-nisse" tråd for oss som lever ett "prosjekt-basert liv"... Start heller en egen "Gode kjøp for deg som har tre millioner til overs..." tråd. Hvor er de gode tipsene om gamle påhengsmotorer, billig teak og andre livsnødvendigheter Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Thorlyn Svart 19.Februar.2009 Del på Facebook Svart 19.Februar.2009 Nå var det jo sånn at tråden gode kjøp på finn ble slått sammen med denne.. Da ble dette resultatet. Jeg åpnet en tråd for 1 uke siden som heter Gode båtkjøp på nettet slik at båt kjøp uannsett pris kan legges inn der.. men den tråden har ikke blitt hentet opp av noen så da fortsetter 2 mill båt osv her Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
alidal Svart 20.Februar.2009 Del på Facebook Svart 20.Februar.2009 Skal ikke legge inn flere slike her.......... Jeg syns også forøvrig at det var en dårlig ide å slå denne tråden sammen med gode kjøp på Finn.no Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 25.Februar.2009 Del på Facebook Svart 25.Februar.2009 Her er det en som gir bort en 28' Kommedalsbåt: Kommedalsbåt Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
rover Svart 28.Februar.2009 Del på Facebook Svart 28.Februar.2009 Sjekk finn.no Kode: 16517783 Nesten "for godt til å være sant"?? Sitér dette innlegget Link to post
Coast Svart 28.Februar.2009 Del på Facebook Svart 28.Februar.2009 Her skal det nok en god porsjon med interesse, håndlag, tid og plass for å melde interesse! Sitér dette innlegget Vestlandskutter Fairline Nidelv Marex Hansvik Manzanita Bever Oceanis 323 Zodiac, BB11, First 40.7 NB 8700 Link to post
rover Svart 28.Februar.2009 Del på Facebook Svart 28.Februar.2009 Ja, skal nok det. Men alle har sin "menighet", og trebåtfolket er jo fulle av tiltakslyst:-)) Sitér dette innlegget Link to post
blacki Svart 28.Februar.2009 Del på Facebook Svart 28.Februar.2009 (redigert) Er vannskligt å selge slike prosjekter, betyr ikke at dem er verdiløse. Men ofte så betaler man i dyre dommer for å ha slike båter liggende. Da er det økonomisk greiest å gi dem bort om man ikke har planner for å gjøre noe selv. hmmm! kanskje jeg har litt plass nord i hagen min.... Redigert 28.Februar.2009 av blacki (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Masserarti Svart 28.Februar.2009 Del på Facebook Svart 28.Februar.2009 Noen som kan legge ut link, finner ikke ut hvordan jeg bruker koden. Sitér dette innlegget Link to post
Coast Svart 28.Februar.2009 Del på Facebook Svart 28.Februar.2009 (redigert) link Redigert 28.Februar.2009 av Safrane (see edit history) Sitér dette innlegget Vestlandskutter Fairline Nidelv Marex Hansvik Manzanita Bever Oceanis 323 Zodiac, BB11, First 40.7 NB 8700 Link to post
hanssae Svart 28.Februar.2009 Del på Facebook Svart 28.Februar.2009 Er en gratis her også . Sitér dette innlegget Link to post
KenBjork Svart 28.Februar.2009 Del på Facebook Svart 28.Februar.2009 Flott sankthansbål Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
880 Svart 1.Mars.2009 Del på Facebook Svart 1.Mars.2009 Ferge gies bort..... Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Gunga Din Svart 3.Mars.2009 Del på Facebook Svart 3.Mars.2009 http://www.blocket.se/vi/20518054.htm?ca=15_s 3500 sek Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Tommelise Svart 4.Mars.2009 Del på Facebook Svart 4.Mars.2009 Rana Trebåt gis bort Ormøy/Hundvåg Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 4.Mars.2009 Del på Facebook Svart 4.Mars.2009 Siden det er såpass mange med Princess 35 her på forumet, legger jeg ut link til en som selger 2 stk propeller, 19 x 17 LH og RH om noen vil ha reserve propeller. Tipper eieren har byttet motorer og at propellene mest sannsynlig passer til 41 installasjoner eller evt. 40b som båten ble levert med de 2 første årgangene... Propeller til Princess 35 Disclaimer: Jeg har ingen relasjon til selger.... Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.