Jump to content

Bytte spanter i 16 fots strandebarm

Sinten

Recommended Posts

Men går dette an på sprekker gjennom heile bordet? Står jo at hakke ein skal frese ut skal vere 3/4 av bordtjukkelsen, då vil det jo framleis vere at ein del av sprekka. Dessutan er eg usikker på om dette vil gjere noko med styrken til bordet, tett skal eg nok få det uansett. Har vel ikkje sagt at sprekka er i enden av eit bord, altså i ein skøyt mellom to bord. Viss dette hadde vore skøyta på "østlandsmåten" hadde det sikkert vore unngått, men neidå, me vestlendingar må ha alt så fint og "usynleg" :headbang:

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

my_ads.gif

Er litt usikker på hva du mener, her er en annen måte og tette sprekk på med epoxy

Eller er det skjøt på to bordganger du mener?

Denne kan isåfall skjøtes med lask på innsiden som du klinker fast.

Jeg fant ikke noe på nettet på dette nå, men hvis du minner meg på det i morgen kan jeg scanne tegning fra ett par bøker jeg har

Ps.

Se på dette bilde. Så ser du rett bak tennpluggen på motoren i skrogsiden. Der er en skjøt som er lasket.

Noe slikt du tenkte på?

Redigert av bastard30000 (see edit history)

Ja var akkurat det eg tenkte på. Det er gjort på eit par bord under tiljene der det er skjult, men over er det, tydligvis, ikkje fint nok :rolleyes: .

Men det eg er redd for er at det kan sprekke opp endå meir viss eg klinker. I såfall trur eg at eg må ta ut dei klinkene som er og så bruke dei gamle hola når eg klinkar fast det stykket på innsida.

Det var ein eller annan her inne som sa at ein aldri måtte klinke midt på eit bord og gjett kvar denne sprekka er, jo midt på bordet i gjennom ei klinke.

Skal sjå om eg kan få tatt eit bilde så det vert litt lettare å forstå. Sprekka er så lang at det kan hende eg må bruke to bilder :lol:

Lagt til: Den epoxy metoden er vel tilsvarande som å tette ei sprekke med farm eller roof7 berre at epoxy ikkje lever like mykje, eller?

Redigert av Sinten (see edit history)

my_ads.gif

Å fytti grisen... Har akkurat smurt bv der spanta kjem og skal seie det jækelstoffet lukta. :puke: .

No er det berre å vente på at det tørker og så vert det forhåpentligvis klinking og flytting i morgo :flag:

Prøvde å ta bilde av sprekka bastard, men mobilkameraet er så dårlig at du såg ikkje sprekka på bildet.

my_ads.gif

Hvis du har en overfres kan du frese opp sprekkem med en rundfres.

Deretter kan du passe til en list å lime inn med epoxy i sprekken.

pusse dette når det er tørt.

Har gjort det på en trebåt en gang, resultatet var helt topp.

Den sprekken jeg gjorde det på var ca 2m lang.

Festet et bord på båten som jeg kjørte fresen etter, sprekken var helt rett.

Men går sprekken i en bue må man frese i flere vendinger.

Da er det bare å ta en rund fres som dekker mest mulig av sprekken.

Eller en sirkelsag hvis du ikke har fres

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Har fres men det er ein sånn billigsak frå Clas Ohlson. Synst den er litt "ustabil", den hopper liksom til av seg sjølv av og til. :sad:

Du må frese riktig vei i forhold til veden

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

å, det forklarer ein del. For eg har helst frest på tvers av veden.

No skal eg til byd'n å kjøpa borr. Hadde ikkje 3mm :headbang: , så det må eg få tak i får eg kan klinke.

my_ads.gif

Først og fremst, jeg er imponert over at du som er såpass ung bruker tid og krefter på slikt arbeide. Jeg er imponert, og følger med i tråden når jeg har tid, da jeg selv lærer av denne tråd.

Når det gjelder overfresen, kan du gjerne, for kvalitetens skyld, samt din egen sikkerhet, anrette et par fjøler som "styrebord", festet med klemmer eller lignende. Da risikerer du ikke at overfresen "vandrer sitt eget liv bortover bordgangen", om du skjønner.

Lykke til videre!

PS : BV lukter himmelsk!

Jo bv lukter himmelsk ETTER at det er herda. Før lukter det død og jækelskap :wink:

Eg vart litt forsinka i går i går etter by turen, så eg har ikkje begynt å klinke endå. Eg fekk prøve montert alle delane i går og begynte så smått å borre hol. Skal ned å klinke no og då vil eg berre vere heilt sikker på kva eg skal gjere.

* Er det noko fast ende eg skal begynne i? Oppe? Nede? midten?

* Når eg skal blande bv og linolje, kor tynt/tjukt skal denne blandinga vere?

* Skal eg surre noko strie/bomull rundt klinkene ?

my_ads.gif

Då var båten komt i hus :yesnod: .

Klinkinga gjekk fort og gale ser ikkje ut :nonod::cryin: . Fant og ut at nokon av klinkene var for korte :headbang: .

Men som sagt godt å ha båten nærmare, no kan eg "puttla" litt om kveldane og sjølv om mørket skulle falle på :wink:

my_ads.gif

• 2 uker senere...

Går seint med meg om dagen. Båtrestaurering og skule lar seg ikkje kombinere så lett :nonod: . Gleder meg til helga, då kan eg endelig få gjort noko :yesnod: . Elles så driv og og surfer på finn.no som alle andre, og ser på alle dei flotte båtane eg ikkje har råd til :cryin: . Ein stygg uvane dette der :wink:

Har også fått ein sprø ide angåande båten. Og den er så sprø at eg er nesten redd for å skrive om det her. (men de er vel vant med det meste :wink: ). Ideen går ut på å bygge ein slags styrekonsoll, eventuelt legge eit lite dekk, og montere rattstyring. (du skulle aldri vist meg den billige konsollen bastard :lol: )

Mulig å få litt synspunkt på den sprøe ideen min :blush: ?

my_ads.gif

Strandebarm med dekk og vindskjerm

Ja ikkje sant. Båten vil jo ligge bedre i vatnet og ettersom eg sit lenger framme i båten under kjøring.

Er det nokon som har ein slik båt (eventuelt snekke) med dekk og vindskjerm? Hadde vore greit med litt idear og bilder. :yesnod:

my_ads.gif

Med noen tynnesløyflekter 11x36 og litt papp skulle du kunne prøvemontere for å se hvordan det vil ta seg ut. Lagger du skott ned i bakkant av vindskjermen får du et låsbart rom som bonus. Denne plasssen blir ikke brukanes til annet en stuing allikevell

Har ikkje fått gjort så mykje i dag, har berre laga ei tofte og ein mal til eit nytt spant. Tok meg ein fisketur utpå dagen (Suzuki'en må jo få lufta seg :wink: ) men fekk ikkje fisk :nonod: , men regna gjorde det.

Var eigentleg ute for å sjå på ein båt med dekk som (farsongmessig) liknar litt på starandebarmen min. Men denne var sjølvsagt lagt inn for vinteren. :headbang:

Her er eit par bilder:

Bilde013.jpg

bilde015.jpg

bilde016.jpg

Mobilkamera, derfor den dårlige kvaliteten

my_ads.gif

det her. (men de er vel vant med det meste :wink: ). Ideen går ut på å bygge ein slags styrekonsoll, eventuelt legge eit lite dekk, og montere rattstyring.

Da må du iallefall ha et lite treratt med knagger, ikke noe plastikk ombord :nono: :lol:

....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO...

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...