Jump to content

Bytte spanter i 16 fots strandebarm

Sinten

Recommended Posts

Eg søkte etter medlemmer her på bp med åpne 16-20 fots trebåtar og kom over trebåten til CALZONE . Han har nok innanbordsmotor men bortsett i frå det såg den ikkje så veldig forskjellig ut frå min. Har sendt han ein IM, så no er det berre å håpe på at han svarar.

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

my_ads.gif

Og då var blåebåten komt i hus :cryin: . Tar ikkje sjangsen på å la han ligge ute i uværet som dei har meldt. Så no vert det berre ein og anna tur med "vinterbåten" framover.

Kom over ein tråd her ein dag der det stod om eit program som heiter qcad, er det nokon som har brukt dette og veit korleis det fungerer? Foreløpig prøving og feiling har gitt dette resultatet:

teikningavbt3.jpg

Er dette ein moglegheit?

PS: Båten er eigentleg litt breiare bak. Denne teikninga vart laga etter hukommelsen.

Redigert av Sinten (see edit history)

my_ads.gif

Det der må absolutt være en mulighet. Har du en link til dette programmet?

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Da må du iallefall ha et lite treratt med knagger, ikke noe plastikk ombord :nono: :lol:

Dette tror jeg hadde passet fint. Fulgte med Gjeld-frid II når jeg kjøpte henne og er sansynligvis fra midten av 60 tallet. Litt jobb med sandpapir og 8 strøk lakk så er det nok som nytt. Hvis du betaler porto og lover at det ALDRI kommer på en plastbåt så er det ditt.

ratt.jpg

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Takk for tilbudet, men eg trur eg bytter ut spanta først. Har nok arbeid der ei god stund. Fattern var ikkje like begeistra for ideen om å leggje dekk på båten, så eg gjer ferdig alle tofter og spant som må lagast først og så før eg heller prøve å overtale han til å legge dekk når den tida kjem :wink: . Men dersom tilbudet ditt framleis står vel ved lag om eit halvt årstid derimot... :smiley:

my_ads.gif

Jeg fikk dreid et som jeg har på rattet mitt men det var en kjenning så jeg vet ikke hva det kostet. Han mekanikeren di har ike tilfeldigvis dreibenk? Hurtigsveiv må du nok ha

Har såvitt puttla litt i dag og. Har i løpet av dagen klart å skåre ut (og ca tilpassa) to spant :yesnod: .

Her er litt bileter.

bilde017.jpg

Her er eit av heile båten på sin nye tørre plass.

Bilde003.jpg

Dei to nye spanta eg har skåre ut og tilpassa i dag.

Bilde004.jpg

Her trur eg at eg laskar i eit stykke (for at det skal sjå nogelunde fint ut) i tillegg til ein sånn her på sida, de må vel bli bra?

my_ads.gif

Har vore sjuk og heime frå skulen i dag, så då har eg benytt tida til noko fornuftig... nemleg å teikne vidare på båten min :lol:

teikningavbt3.jpg

Før dagens modifikasjon

Teikningavbtversjon3.jpg

Etter dagens modifikasjon.

Komentarar takk...

Er det nokon som veit om eit eventuelt dekk vil svekke båten på nokon måte, eller kor mykje tyngre den vil bli?

Vert litt dårleg kvalitet desse bileta sia eg må bruke "Print screen". Er det nokon som veit om en plass det går ann å legge ut alle slags filar og ikkje berre bilde-filar?

my_ads.gif

Hei Sinten,

To tips. Når du skjærer hakk i spantene for og følge suene innvendig, så la hakket være så langt ovenfor bordet under at vann kan renne gjennom.

Tips nummer to er at det er meget bra og blande Amerikansk terpentin i både impregnering og olje / lakk. Amerikansk terpentin har den egenskapen at den driver ut vann, og får impregnering og lakk til og trekke bedre inn.

Og om du går til Faannessen så får du Amerikansk terpentin, om du går andre steder så kanskje de sier at det går bra med vanlig terpentin og da skal du svare dem at de kan hive den på havet.

Ellers så finnes det utgitt en ny bok som heter:

Spissbåtbygging, http://ulf.no/ her er også mye annet artig og se på.

Slenger på litt flere linker, sånn for kosen sin del:

http://www.hildringstimen.no/

http://home.c2i.net/rajenssen/umikalsen/building.htm

http://www.eldjarnbaat.no/

http://www.kailinde.no/

http://www.wikstensbatbyggeri.no/

Er mye pent i tre.... :flag:

Hilsen Bill

Hehe, ja omtrendt.

Eg har vel ikkje hatt tid til å gjere noko med båten i det siste. Tre prøver og ei innleveringsoppgåve på ei veke tar på. Og no er eg så skulelei at eg heldt på å :puke: .

Dagen i dag har vore så gørr kjedelig at høydepunkte for dagen var ein matteprøve....

Redigert av Sinten (see edit history)

my_ads.gif

• 2 uker senere...

Pratet med Faannessen i dag. Må plukke ut noen sømmer på min båt for og finne ut hvilken størrelse jeg skal bestille, de sier at hodene på sømmen er blitt mindre med årene så man kan ikke gå ut i fra det når man bestiller. Ei heller lengden. Det er tykkelsen som vil bety noe, altså at den ikke slarker i hullet når man putter den inn. Spesiellt om det har vært bevegelse mellom bordgangene, så utvider hullet seg og man må regne med og gå opp en eller to størrelser på skiperen når man skal bytte ut.

Sinten, tenker på din båt, når du sa at den var lealaus. For tynn spiker i forhold til hullet.

Sinten, du sier at om Gud ville at det skulle finnes plastbåter så hadde han skapt plast trær... hva med stålbåter da... ? Kanskje vi må begynne og plante flaggstenger... :lol:

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...