Billa Svart 3.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2015 Nydelig høst så langt. Blir dagsturer utenfor hjemmehavna denne helga. meldingene fremover ser også bedre ut nå enn de gjorde for litt siden. Sitér dette innlegget Sushi Link to post
Tom Rør Svart 3.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2015 Etter en natt i båtforeninga, og en natt på Tjuvholmen, ligger vi nå på Rambergøya i indre Oslofjord. Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 4.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2015 Bilder? Sitér dette innlegget Link to post
Ms Fortuna Svart 4.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2015 Er det noe sted å legge til på Rambergøya? Eller er det Gressholmen du egentlig mener, det er jo 3 øyer dette . Uansett er det fint å campere med båt rundt på øyene i indre havn. Sitér dette innlegget Link to post
Mark Knopfler Svart 4.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2015 Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 4.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2015 Har startet etappe to på min tur til Bakke. Nærmer meg Moss nå. Tror jeg dropper planene om lunsj i land og peiser på videre. Skal tross alt innerst i Iddefjorden og trenger det dagslyset jeg kan få... Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Tom Rør Svart 4.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2015 Er det noe sted å legge til på Rambergøya? Eller er det Gressholmen du egentlig mener, det er jo 3 øyer dette . Uansett er det fint å campere med båt rundt på øyene i indre havn. Plass på Rambergøya Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 4.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2015 Skiltet gjelder på den nye kaia, men flytebrygga står det ingenting på :-) Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 4.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2015 (redigert) Ikke for å kverulere, Tom Rør, men på bildet ser det da visserlig ut som om du ligger på Husbergøya? .-) Redigert 4.Oktober.2015 av Pequod (see edit history) Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Ms Fortuna Svart 4.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2015 Okidoki, joda Husbergøya er en flott plass å ligge Rambergøya ligger nok litt lenger inn serru... Men da holder jeg øye med dere i kikkerten, her jeg sitter i luftlinje å følger med fra Nesodden Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 4.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2015 (redigert) Det er helt riktig Pequod. Husbergøya ligger vi ;-) Litt i surr der ja :-) Redigert 4.Oktober.2015 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 4.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2015 Her ligger vi på Tjuvholmen fra Fredag til Lørdag Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 4.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2015 Bra, her ligger dere standsmessig og nesten under tak :-) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 4.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2015 (redigert) Bare nesten. Ville ikke ligge nærmere broa, da folk kan finne på å kaste ting ned på båten. Urban gjestehavn, som egentlig ikke er ordentlig gjestehavn. Det var to helt vanlige stikk på brygga, så de fleste fikk ikke landstrøm, samt at det på skiltet på veggen sto at man faktisk ikke kan sove ombord.Dette så jeg ikke før vi hadde betalt havneleien.Vi betalte for overnatting, så det ble søvn på oss uansett Redigert 4.Oktober.2015 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
JørgenL Svart 4.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2015 Vi har brukt helgen til guttetur fra Larvik > Porsgrunn > Kragerø > Risør > Larvik. Flott vær og en super båthelg! Sitér dette innlegget Link to post
fluefiskeren Svart 4.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2015 (redigert) Vel, må vel få lov til å si jeg synes det et mye finere,,(og friere) på Romsa i kveld enn på Tjuvholmen ;-) Redigert 4.Oktober.2015 av fluefiskeren (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 4.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2015 He he. Det tror jeg nok de aller fleste er enig med deg i. Tjuvholmen ble besøkt pga. teaterbesøk på fredagskvelden. Ikke sjarmerende havn nei Sitér dette innlegget Link to post
alfaalfa Svart 8.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2015 Vestfold - indre led til Fjällbacka og ut til Väderöarna med overnatting og tilbake via kaffe i Fjällbacka lørdag. Bryggan er fremdeles åpen! Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 8.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2015 Er opptatt med andre gjøremål fredag og lørdag, men søndag er det ikke umulig at jeg tar båten her fra Bakke og inn til Halden. Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
sebba2 Svart 8.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2015 Teistholmen Sitér dette innlegget -Today Is Another Smoke Some Cigarettes, Spend Some Money And Drink Some Caffeine Day Today.. -Phil Harris Link to post
Tom Rør Svart 8.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2015 Borgen :-) Sitér dette innlegget Link to post
Lars O Svart 8.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2015 Ryktet sier at det er ølfestival på Sætre, så det må sjekkes Lars O Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 8.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2015 (redigert) Borgen. Er der nå ? Redigert 8.Oktober.2015 av Bonus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 8.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2015 Borgen her også. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Lars H. Svart 9.Oktober.2015 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2015 Borgen, kom hit onsdag. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.