Valianto Svart 19.November.2009 Link til dette innlegget Svart 19.November.2009 Når man er ferdig med innkjøring er det gøy å gi på litt ! Etter en lang båtpause etter en tur på verksted Lyst til å kjøpe båten min ? Link to post
Jolla Svart 1.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2010 På vei hjem etter båthenting i utlandet Link to post
bluemarlin Svart 1.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2010 Bilde tatt 22 mars i fjor i Kaldfjord utfor Tromsø, fra en av årets første turer. Får se om jeg orker å starte sesongen like tidlig i år. Etter denne turen kom det snø i massevis så det ble en del måking av båten før våren kom. På Yttersia Link to post
KOB Svart 24.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2010 Hannah V i Kragerøskjærgården i pinsen 2010. Ca 25 knop. Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Skipper Worse Svart 24.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2010 Dette smaker det ære og makt av!! Pent. I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Håreken Svart 9.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2010 (redigert) Legger inn dette bildet som ble tatt av min datter etter at vi hadde tatt en tur innom Tahiti-Festivalen i Kristiansund. Stevner ut med 26 knops fart. Omsundbrua i bakgrunnen Redigert 9.Juli.2010 av Håreken (see edit history) Da har jeg gått fra Daycruiser til en roligere Mørebas. Langt mindre fart, men mye mere kos :-) Link to post
Blue_Dragon Svart 9.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2010 Hadde en veldig fin tur ut til Tananger i går i solnedgang. en helt enorm stor Sol med en helt enorm orange farge. Desverre ikke noe kamera til og ta bilde. Har i dag kjørt Tananger-Kristiansand. Link to post
Polarn Svart 9.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2010 Var nesten solnedgang i dag da dette ble tatt. Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Veradogutt Svart 11.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2010 (redigert) Hjørundfjorden er fin både i solnedgang og midt på dagen ;-) Ca 15knop da "utrøna" lager litt frisk sjø Redigert 11.Juli.2010 av Jacobi (see edit history) ~det jamna se' i skynå!~ Link to post
Skipper Worse Svart 19.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2010 (redigert) Dagens rolige... Redigert 19.Juli.2010 av Skipper Worse (see edit history) I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Dreamer Svart 26.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2010 Nytt hekksjøbilde: Link to post
Anjuma Svart 26.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2010 (redigert) Bare må skryte litt av Telemarkskysten, begge bilder tatt med mobilkamera så dere får unnskylde kvaiteten Dette ble tatt på Jomfrulandet i dag. Deilig varmt og "skipshunden" vår spratt rundt i fjæra og fanget tare glad og fornøyd. Og dette viser solnedgang i Eidangerfjorden i går kveld.... på vei hjem etter en dorgerunde (kun maneter som ville på kroken) Måtte bare ha med bilde av skipshunden Embla (Finsk Lapphund) også :) Redigert 26.Juli.2010 av Anjuma (see edit history) Reparasjon av kretskort til Wallas dieselvarmere. https://baatplassen.n...hp?product=5533 Link to post
gangso Svart 11.August.2010 Link til dette innlegget Svart 11.August.2010 mitt bidrag :) William Andrè Link to post
Polarn Svart 11.August.2010 Link til dette innlegget Svart 11.August.2010 Hvem har den mest voksende hekksjøen her? Må vel være ahamm det eller er det noen med større? Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
LykkelitenIV Svart 15.August.2010 Link til dette innlegget Svart 15.August.2010 Korsfjorden fredag ...... HilsenLykkeliten IV (på båtjakt) Link to post
Proxor Svart 15.August.2010 Link til dette innlegget Svart 15.August.2010 (redigert) Eg har bare ein liten video fra hekksjøen fra ikveld, fra tur i min lille gummibåt:p va ikke så seint så sola var ikke så langt nede enda. Ellers fanget eg opp ein stemme på kamera fra 0,33sek som eg har ingen anelse om hvor kom fra:p skummelt hehe, fanget den bare opp på kameraet og hørte den ikke selv. ellers ser dere ei nise som dukker opp til venstre 1m10s hekksjøen er fra 0,44sec. http://www.youtube.com/watch?v=oCGQBCsqBog Redigert 15.August.2010 av Kurt-Inge (see edit history) Link to post
Volvomekanikeren Svart 15.August.2010 Link til dette innlegget Svart 15.August.2010 Ikke for og skryte, men sjekk denne: Litt mere ''dramatisk'' rett bak hekken. Skvulpen står opp igjennom badeplattformen, og den herlige sprurten fra Japsen! If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Kodvaag Svart 15.August.2010 Link til dette innlegget Svart 15.August.2010 Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Fjordland Svart 16.August.2010 Link til dette innlegget Svart 16.August.2010 Sjømann.22 skrev On 15.8.2010 at 22.25: , og den herlige sprurten fra Japsen! Link to post
Bartesam Svart 16.August.2010 Link til dette innlegget Svart 16.August.2010 Akkurat passert fyret på Steilene på vei sørover Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Bartesam Svart 16.August.2010 Link til dette innlegget Svart 16.August.2010 (redigert) Båtmagasinets reportasjebåt lå i bukta på nordsiden av Bastøy, og tok et fint bilde av Konvall lørdag kveld Redigert 16.August.2010 av Bartesam (see edit history) Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Bitteliten Svart 16.August.2010 Link til dette innlegget Svart 16.August.2010 (redigert) Du har ikke noen fine bilder fra da du skulle legge til i Son i kuling i juni da Bartesam? dette er vist før - men kan etter min beskjedne mening vises igjen Dårlig med solnedgang da - men flott vær Her er et "nærbilde" Redigert 16.August.2010 av Bitteliten (see edit history) Link to post
Trophy Svart 16.August.2010 Link til dette innlegget Svart 16.August.2010 Fra helgas tur til Elnesvåg og Nordsjøtreff, nærmere bestemt Midfjorden på hjemturen søndag Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
grønningen Svart 19.August.2010 Link til dette innlegget Svart 19.August.2010 (redigert) et med hekkskvulp under karmsundbroen på vei til skudefestivalen i fjord med en kb 22. og et med solnedgang på vest sia av karmøy, mellom torvastad og feøy. tatt fra plancraft sabre. Redigert 19.August.2010 av grønningen (see edit history) Gir max og auke itte kvart Link to post
Klypa Svart 3.September.2010 Link til dette innlegget Svart 3.September.2010 Var ute i båt idag, også var det solnedgang, så kan no legge til 2 bidrag :) Første bilde lå eg vell i knapt 10-12 knop, mens det andre freste eg nu rundt i 20 knop Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn