:båt1 Svart 22.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2010 (redigert) ikke noe solnedgang det der vel syns det passet meget bra i sommerbilder også men nå kan flere få se det det så får vel være greit ( men vær så snill, ikke post mine fotograferte bilder igjen) Redigert 23.Desember.2010 av :båt1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fyret 25 Svart 23.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2010 ikke langt ifra..... la oss kalle det solskinn Sitér dette innlegget Bukh - Powering Marine Safety Troll 20 med Bukh DV 10 Link to post
:båt1 Svart 23.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2010 (redigert) greit for meg men mitt bildet! :smash: :lol: Redigert 23.Desember.2010 av :båt1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fyret 25 Svart 23.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2010 det er jeg enig i Sitér dette innlegget Bukh - Powering Marine Safety Troll 20 med Bukh DV 10 Link to post
:båt1 Svart 23.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2010 helt greit for meg at du poster bilder som jeg har tatt asså men liker hvis du setter mitt nikknavn under så vet alle hvem som har tatt det Sitér dette innlegget Link to post
Fyret 25 Svart 23.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2010 skal gjøre det neste gang Sitér dette innlegget Bukh - Powering Marine Safety Troll 20 med Bukh DV 10 Link to post
:båt1 Svart 23.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2010 ja da er det jo ikke noe å klage på da Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 23.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2010 Her er et til fra omtrent samme plassen, men en annen dag. Utrolig spesielt lys den dagen... og så var det tøffere hekksjø.. Litt mere swung over den.. og så et bilde hvor det var litt mindre hekksjø kan man si... bak en 43 fot lakenbåt under tur fra ålesund til kristiansand.. i nytt farvann.. mens sola rant ned steg månen opp forut.. Måtte bare ta med dette, og ja, jeg er klar over at det ikke er noe hekksjø.. men det er definitivt solnedgang, det er sjø der.. :) Moloen ved Ona fyr. Sitér dette innlegget Link to post
dacapo Svart 23.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2010 Herlige sommerkvelder :) Stadthavet i bakgrunnen. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 13.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2011 A propos. Høres ut som en nidvise men artig var den lell. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Tom Rør Svart 13.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2011 Jeg likte fotomontasjen Dem driter jo egentlig ut de(oss) som har fb, men jeg mangler ihvertfall badebassenget bak! Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 13.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2011 Sitér dette innlegget Link to post
Cerveza Svart 13.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2011 Hekksjø og solnedgang var muligens litt fraværende her, men jøss for en behagelig tur. Sitér dette innlegget Link to post
egilwh Svart 31.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2011 Ikke solnedgang, men en litt overskyet 17. juli 2010. På vei gjennom Vrengesundet på hjemtur med ny båt. Her det tatt ett stillbilde hvert sekund, og deretter er de satt sammen til en video. Pga begrensninger på youtube er oppløsningen tatt litt ned slik at det ble plass til ett lengre klipp. Og det er ihvertfall en rekke hekksjøer fra andre båter! Kamera er håndtert av en god venn, og musikken er ved Paolo Vinaccia (en annen god venn) fra hans album Very Much Alive. Gleder meg til sommer! Sitér dette innlegget -----------------------------------------------------------------------------------Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no----------------------------------------------------------------------------------- Link to post
HansT Svart 31.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2011 denne passer vel kanskje ikke helt inn her,men artig er den... Sitér dette innlegget Link to post
stinilsen Svart 31.Mars.2011 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2011 fantastisk sang.... burde ha hørt den sangen før jeg ble med i et snekke race som tok livet av min lille sabb.... Sitér dette innlegget ALLTID.UANSETT Link to post
Hekksjø Svart 1.April.2011 Link til dette innlegget Svart 1.April.2011 egilwh skrev On 31.3.2011 at 21.04: Ikke solnedgang, men en litt overskyet 17. juli 2010. På vei gjennom Vrengesundet på hjemtur med ny båt. Supert! Og Paolo Vinaccias musikk er jo suggererende og flott - og forbløffende passende. Men sundet er jo Røssesund, da. Du passerte forbi Havna, gikk under Røssesundbroa, forbi Ormelet og Engø og svingte så babord nordover langs Hønsø, og mot slutten av klippet hadde du dronningen og kongens sommerresidens på Mågerø oppe på knatten om babord - hvis jeg ikke ser aldeles, aldeles gæærnt. Sitér dette innlegget En av mange upåaktet naturlov er Plastloven: "§1. All plast blir før eller senere sprø og sprekker. §2. Loven gjelder uansett plasttype og gjenstand." Link to post
Kaskazi Svart 1.April.2011 Link til dette innlegget Svart 1.April.2011 Her er mitt hekksjøbidrag et sted i Kosterfjorden en sommerdag. Nimbusen klarer å grave opp litt sjø den og. Det er jeg svært oppmerksom på når jeg passerer andre båter og i trange farvann! Lurer for øvrig på hvor mange som kjenner til 5 knops regelen med avstand 50 m fra land? Sitér dette innlegget Link to post
egilwh Svart 1.April.2011 Link til dette innlegget Svart 1.April.2011 Hekksjø skrev On 1.4.2011 at 9.05: Men sundet er jo Røssesund, da. Du passerte forbi Havna, gikk under Røssesundbroa, forbi Ormelet og Engø og svingte så babord nordover langs Hønsø, og mot slutten av klippet hadde du dronningen og kongens sommerresidens på Mågerø oppe på knatten om babord - hvis jeg ikke ser aldeles, aldeles gæærnt. Bøyer meg i støvet, legger meg flat, og alt det der som politikere pleier å gjøre! Sitér dette innlegget -----------------------------------------------------------------------------------Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no----------------------------------------------------------------------------------- Link to post
Faxen Svart 1.April.2011 Link til dette innlegget Svart 1.April.2011 egilwh skrev On 31.3.2011 at 21.04: en rekke hekksjøer fra andre båter! Kamera er håndtert av en god venn, og musikken er ved Paolo Vinaccia (en annen god venn) fra hans album Very Much Alive. Gleder meg til sommer! Herlig video og musikk, men var det litt mange styrepils her?? Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
HansT Svart 1.April.2011 Link til dette innlegget Svart 1.April.2011 stinilsen skrev On 31.3.2011 at 23.47: fantastisk sang.... burde ha hørt den sangen før jeg ble med i et snekke race som tok livet av min lille sabb.... Hehe...ja kanskje det Sitér dette innlegget Link to post
Mats-gh11 Svart 1.April.2011 Link til dette innlegget Svart 1.April.2011 (redigert) Synes jeg tok bra bilder i forhold til farten på 110 knop Redigert 1.April.2011 av Mats-gh11 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
egilwh Svart 1.April.2011 Link til dette innlegget Svart 1.April.2011 Faxen skrev On 1.4.2011 at 11.43: Herlig video og musikk, men var det litt mange styrepils her?? Det var min tanke når jeg så videoen første gang, men jeg var spik edru.... kanskje det var problemet??? Får skylde på ny båt og litt uvant styring.... Sitér dette innlegget -----------------------------------------------------------------------------------Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no----------------------------------------------------------------------------------- Link to post
Hekksjø Svart 2.April.2011 Link til dette innlegget Svart 2.April.2011 egilwh skrev On 1.4.2011 at 10.35: Bøyer meg i støvet, legger meg flat, og alt det der som politikere pleier å gjøre! Bare reise deg stolt opp igjen, du. Det er så kjempelett å gjøre et lite "slip of the keyboard", det vet iallfall jeg. Men det jeg skulle si: Kjempefint tresmykke av en båt du har! Grattis! Hilsen Hekksjø Sitér dette innlegget En av mange upåaktet naturlov er Plastloven: "§1. All plast blir før eller senere sprø og sprekker. §2. Loven gjelder uansett plasttype og gjenstand." Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 3.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2011 Kanskje ikke helt båt, men ihvertfall radiostyrt båt. Bildet er tatt ifra min gamle Pioner 10. Mvh Kaptein Fredrik Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.