Jump to content

Baatplassen-konvoien 2008


Bützfleth

Recommended Posts

Vi er mange BP medlemmer i Stavanger. Bør sikkert ha flere etapper rundt i Ryfylket. Og kansje et lite treff etterpå? :smiley:

 

 

mitt forslag til "stafettpinne" er et flagg, litt stiligt på bilder også.

 

Synes ideen om å ha en liten GPS med var ganske god. Og da blir det jo ekstra kjekt å ta en tur inn Lysefjorden! :smiley:

 

Er det noen som har gode kontakter med en GPS forhandler som kanskje kunne lånt oss en liten en for turen?

Redigert av Bützfleth (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Dette liker jeg mer og mer. Engasjeres lokalmiljøene rundt omkring kan dette bli en gedigen reklamestunt for BP, og som atpåtil kan være økonomisk innbringende. Mye er dog avhengig av ildskjeler rundt omkring. Lokalaviser og -TV/Radio må tipses når stafetten kommer til "ditt distrikt". Vi har hele vinteren til å forberede oss. Veldig bra :yesnod:

Link to post
Share on other sites

Dette liker jeg mer og mer. Engasjeres lokalmiljøene rundt omkring kan dette bli en gedigen reklamestunt for BP, og som atpåtil kan være økonomisk innbringende. Mye er dog avhengig av ildskjeler rundt omkring. Lokalaviser og -TV/Radio må tipses når stafetten kommer til "ditt distrikt". Vi har hele vinteren til å forberede oss. Veldig bra :yesnod:

 

 

KREMMER!!! :lol::lol::lol::lol:

Link to post
Share on other sites

Da trenger vi noen som kan samordne sin landsdel.

 

Sørlandet

Vestlandet

Møre og Romsdal

Midt-Norge

Nordland

Troms

Finmark

 

En som tar ansvar og setter opp en grei rutefordeling ettersom folk melder seg til tjeneste.

Dette er det ingen hast å sette opp før vi nærmer oss start på stafetten. Jeg er overbevist om at det kommer mange båtfolk til som gjerne vil kjøre en etappe.

 

Jeg skal høre med Ingar om denne kan stå limt slik at vi har denne lett tilgjenglig fremover.

Link to post
Share on other sites

Er selvsagt med, men Vegaen er neppe klar om stafetten blir til våren. Dermed kian jeg enten ta en stykke bunnefjord i lettbåt, eller et mindre stykke langs bamble / telemarkssysten i ranaen.

Kanskje man burde finne ut hvor detaljert man skal følge kystlinjen? Kan bli veldig morsomt og langt om man tar med seg hver minste poll og vik..... Kanskje greit å definere noen kriterier?

 

Liste

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...