Jump to content

Baatplassen-konvoien 2008


Bützfleth

Recommended Posts

Litt avhengig av tid og andre forutsetninger, så kan vi muligens dekke et lite strekk .... mellom Lillesand og Sotra....

 

Planlegger å krysse Nordsjøen i 2008 opp til Shetland og over til Sotra og ned til Sørlandet ... kan plukke opp stafettpinnen en plass der nede og ta den oppover på hjemturen... hvis et Britisk registrert fartøy kan få være med i denne Norske Stafetten..

 

Liste

Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ?

"The only time you have too much fuel is when you're on fire."

Link to post
Share on other sites

Lurer på om vi i tillegg til noen som arrangsjerer selve stafetten, burde ha noen som er PR/informasjonsansvarlige. Jeg er overbevist om at dette kan bli et stunt de fleste vil få med seg, om man gjør en skikkelig jobb med informasjon.

 

Det hadde vært fint om noen kunne melde seg til dette værvet. Rem og jeg tar organiseringen.

 

Skulle vel kanskje hatt noen som jobber med dette til daglig til å ta seg av PR, hvis vi skal få max ut av det.

 

Det hadde vært aller best.

 

 

Litt avhengig av tid og andre forutsetninger, så kan vi muligens dekke et lite strekk .... mellom Lillesand og Sotra....

 

Planlegger å krysse Nordsjøen i 2008 opp til Shetland og over til Sotra og ned til Sørlandet ... kan plukke opp stafettpinnen en plass der nede og ta den oppover på hjemturen... hvis et Britisk registrert fartøy kan få være med i denne Norske Stafetten..

 

 

Så lenge du er medlem så er du hjertlig velkommen.


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Tar gjerne en etappe i farvannet rundt Kristiansand.

 

Liste

Rolf

som trives best med Sommer, Sol og Sørland

"Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" 

Roald Amundsen

Link to post
Share on other sites

PS : Om hensikten er å ha flest mulig ulike farkoster innvolvert, kan jeg ta min etappe i Kajakk :cool:

 

Kajakk hadde vært fint! Blir sikkert med opp over som følge båt etter at jeg har levert pinnen videre. Vi kunne evnt hatt et BP treff på veien. Haugesund evnt. Har plass i båten om noen (i kajakk) trenger overnatting.

Link to post
Share on other sites

Jeg kan ta den mellom Tungenes og Hundvåg (er det ikke der du har hjemmehavn Seilaren?) men er villig til å dele etappen med Sabeltann, som vel også har hjemme havn på strekket :lol:

 

Jo, Jeg tenker vi kan dele Ryfylket opp i flere etapper. Så får alle slippe til... :flag:

 

Sabeltann har meldt seg ut av forumet tror jeg.. Men vi må kontake ham og få han med.. :yesnod:

 

Jeg hadde faktisk tenkt å arrangere er uoffisielt Bp treff i Ryfylket neste år. Hadde jo genialt og ta det samtidig som stafettpinen var i fylket.. :flag:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Jeg oppfordrer også alle Havgapere til å melde seg på stafetten. Vi trenger fortsatt deltagere fra svenskegrensa og oppover i Hvaler/Østfoldregionen. Og også andre strekk langs kysten. Fin anledning til å til å bli kjent med hverandre og til å redusere eventuelle gnisninger.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

For BP-stafetten strekningen Nordland har disse meldt seg:

Traust: Med mindre den skal gå tjeldsundet kan jeg bli med. Men max svolvær - harstad

 

 

For BP-stafetten strekningen Troms og Finnmark har disse meldt seg:

isbjørn: tar den fra Tromsø til Alta.....(var dette alvor?)

 

 

 

Kan ta etappen mellom disse to hvis ingen andre melder seg, kan i såfall dele på det :cheers:

 

Liste

Link to post
Share on other sites

Helt klart. Alle får bli med.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

..eller konvoy som vi kaller det på sjøen, Bastard. :wink:

Ja det er en mulighet istedenfor å stykke opp i veldig små etapper. Dette kan absolutt bli aktuellt i Oslofjordområdet. Ikke like aktuellt i Finnmark kanskje?

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Hvem kan ta på seg å få produsert en Baatplassenfane. Bør være på størrelse med et norsk flagg, og med BP logoen og fargene. Skal benyttes som "stafettpinne" og fraktes kysten rundt. :sailing:

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...