Jump to content

Baatplassen-konvoien 2008


Bützfleth

Recommended Posts

Vil tro at det rimeligste alternativet er silketrykk, uten at jeg er sikker på dette.

Jeg skal sjekke opp uansett da jeg har tenkt og få mesanseil med BP logo for og bruke under treff :smiley:

Bra Bastard. Sjekk hvilke alternativer som foreligger. Bør vel være rimelig bra kvalitet, og ikke bli blass og solbleket før stafetten når Moss? Vi avventer.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Bra Bastard. Sjekk hvilke alternativer som foreligger. Bør vel være rimelig bra kvalitet, og ikke bli blass og solbleket før stafetten når Moss? Vi avventer.

 

Er ikke mange reklameseil silketrykket tro, jeg mener det.

Sjekket kjapt noen leverandørsider, og holdbarhet er 3-5 år :smiley:

 

Er det noen i bransjen her på forumet?

 

Jeg sjekker litt til uka ang priser og slikt.

Hva er passe størrelse? 70 x 50 cm?

flagg eller vimpel?

Redigert av M/S Bastard (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Hva er passe størrelse? 70 x 50 cm?

flagg eller vimpel?

Tja..? Vimpel blir vel det riktigste? Hør på begge.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Er det mulig og få oppdateringslistene på side 1?? har blitt noe enklere og følge med.

Nei, beklager, da må en endre datoer, og det er ikke et mulig moderatorvalg i Invision. Mulig teknisk har denne mulighet?

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Kajakk hadde vært fint! Blir sikkert med opp over som følge båt etter at jeg har levert pinnen videre. Vi kunne evnt hatt et BP treff på veien. Haugesund evnt. Har plass i båten om noen (i kajakk) trenger overnatting.

 

Takker for tilbudet, men har vanlig skute å overnatte i hvis det blir treff, men det var bare det at etappen ble så kort, og jeg padler ca samme distanse nesten daglig i sommerhalvåret (Dusavik-sentrum), og det var da tanken slo meg at jeg kunne tatt ettappen på den måten bare for å ha hatt den type båt representert.

 

Men Tungenes - Haugesund, da hopper vi jo bukk over Norges fineste skjærgård, nemlig Ryfylke. Dessuten er vi mange flere båter i regionen, både fra Stavanger, Sandnes , Homersåk (tror jeg?), og sikkert lenger innover også. Er hensikten å ta fine bilder MÅ både Lysefjorden og Rylfylke ellers besøkes når den er i området.

 

 

Jo, Jeg tenker vi kan dele Ryfylket opp i flere etapper. Så får alle slippe til... :flag:

 

Sabeltann har meldt seg ut av forumet tror jeg.. Men vi må kontake ham og få han med.. :yesnod:

 

Jeg hadde faktisk tenkt å arrangere er uoffisielt Bp treff i Ryfylket neste år. Hadde jo genialt og ta det samtidig som stafettpinen var i fylket.. :flag:

 

Er Sabeltann utmeldt. Det var trist. Håper han kommer tilbake, kanskje dette kan være en inspirasjon :flag:

 

Ja mange etaper må til, evt, Konvoy (mobilt båtplassentreff :lol: )

 

Erik.

Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie

Link to post
Share on other sites

Er Sabeltann utmeldt. Det var trist. Håper han kommer tilbake, kanskje dette kan være en inspirasjon :flag:

 

Ja mange etaper må til, evt, Konvoy (mobilt båtplassentreff :lol: )

 

Erik.

 

Hva med treff og fiskesuppe på helleren i Lysefjord... :flag::flag::flag: Så kjører/seiler vi utover ryfylket i Konvoy..

 

Har Sabeltann sin bruker på Youtube, kan kontakte ham der. (Men han leser sikkert i smug... :wink: )

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Stiller for ruten Måløy mot Ålesund. Plukker gjerne opp lenger sør i Sogn. Dere som oppholder dere mellom Stadt og Ålesund og videre nordover, bør komme på banen nå og melde deres interesse for dette. Ingen tidspunkt er fastlagt pr. dags dato. Kommer nok senere. Geirh er jo på banen nå og jeg har en annen i minne som jeg skal vekke opp når jeg er tilbake i Norge. Dersom noen ønsker å følge i konvoi rundt Stadt er jo muligheten tilstedet. Meld din interesse nå slik at vi kan få oversikt. Skulle det vise seg at du ikke kan stille, når behovet er der, kan vi nok få noen andre til å steppe inn på ditt strekk.

 

Uansett kom igjen og meld dere så vi får en oversikt. Send IM til meg og jeg formidler dette videre dersom ikke andre har lyst til å ta jobben med å koordinere vårt fylke Møre og Romsdal.

 

Sogningene kommer nok på banen snart de også.

 

mvh jawik ft London.

 

Sorry. Fant også "eysteind" og "Leidulf" fint strek sør og nord for Hareid. Noen flere ?

Redigert av jawik (see edit history)

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...