M/S Bastard Svart 1.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.August.2008 Tidsplan har jeg hatt mange av, nå tar jeg sakene litt etter som jeg gidder. Så får vi se hvordan det bærer av sted etter hvert, men på vannet skal den en gang Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 3.August.2008 Del på Facebook Svart 3.August.2008 Det er bedre med et langvarig båtprosjekt enn et livslangt prosjekt med sofa og TV. For meg ble livet lysere da jeg fikk meg kone som aldri spør hvorfor jeg må gjøre alt selv og ikke maser om når ting skal bli ferdige. Har ellers stor forståelse for at du nyter sommeren med båten du har på vannet. Lykke til videre med prosjektet når arbeidlysten tar overhånd. Vi følger med. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Wasco Svart 3.August.2008 Del på Facebook Svart 3.August.2008 Selvsagt må en nyte de fine dagene. Har selv et prosjekt i gang med min Sophie. Har kjøpt materialer og diverse verktøy, og har begynt litt. Men når sola begynner å kile en i nakken, da er det lett å legge bort tømmermansblyanten og heller ta en tur ut på havet Trøster meg med at det sikkert kommer nok av grå og kjølige dager da det ikke er så fristende å legge utpå, og da får en gå i gang med det som ellers skal gjøres. Min plan er å ominnrede styrhuset med en liten pentry og et lite skap med skuffer og hyller. Ellers skal jeg pusse opp og innrede forpiggen og til slutt sette opp en del benker ute. Regner med å bruke vinteren på dette...men akkurat nå vil jeg NYTE sommeren Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Hebbe Svart 10.November.2008 Del på Facebook Svart 10.November.2008 Har Doffen daua ? Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Sleipner93 Svart 10.November.2008 Del på Facebook Svart 10.November.2008 Ja karen har jo fått seg plastbalje :cryin: Men kanskje fortsetter han på den skikkelige båten når han er ferdig med plastpest og polering! Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 11.November.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.November.2008 Plastbaljer krever sitt det også Lenge siden jeg har snekret noe nå, så det er jo ikke umulig at lysten trenger seg på etterhvert Sitér dette innlegget Link to post
Kodvaag Svart 20.Februar.2009 Del på Facebook Svart 20.Februar.2009 Nå kan det ikke være lenge igjen? Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
M/S Bastard Svart 20.Februar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Februar.2009 å ,joda Gått lei hele greia, og er nå i plastbaljenes makt Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 20.Februar.2009 Del på Facebook Svart 20.Februar.2009 ...Gått lei hele greia... Oii! Aner jeg en "selges som den står for en symbolsk sum..." - annonse snart? Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
rogeri Svart 20.Februar.2009 Del på Facebook Svart 20.Februar.2009 Så får vi se hvordan det bærer av sted etter hvert, men på vannet skal den en gang Ja som vi alle vet, stiger jo havnivået med noen millimeter året, så kommer ikke båten til havet, kommer havet til båten..om noen år!!!! Sitér dette innlegget Link to post
Kodvaag Svart 20.Februar.2009 Del på Facebook Svart 20.Februar.2009 Billig St.Hans bål selges. Mvh Plastbåtentusiast i Sagen 30 Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Tine IV Svart 20.Februar.2009 Del på Facebook Svart 20.Februar.2009 Har det ikke gått noen år nå da , selge den er kansje ikke bare bare om den har grodd fast Skjønner godt du blir lei jeg , når det tar så lang tid så pleier det å stoppe opp hele greia . Men plutselig så kommer lysten igjen skal du se , så kansje du kommer på treffet en gang i frammtiden .Stå på Bastarden og lykke til . Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
EIRINA Svart 20.Februar.2009 Del på Facebook Svart 20.Februar.2009 Å nei da han kommer han må bare pusse rusta av sag og gjerde sag hammer og nagler og legge bort damer og andre distrsherende elementer slik at vi får se herligheten på Hortenstreffet Sitér dette innlegget Link to post
Gnisten Svart 20.Februar.2009 Del på Facebook Svart 20.Februar.2009 å ,joda Gått lei hele greia, og er nå i plastbaljenes makt Dette trodde jeg aldri (ok; har hatt mine mistanker etterhvert...) at jeg ville høre fra deg M/S Bastard. Hva sier trebåtmiljøet i nærområdet ditt om denne konverteringen da? Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
M/S Bastard Svart 22.Februar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Februar.2009 I år kommer jeg på treff med Sagen, så får vi håpe at treffene fortsetter noen år...slik at jeg kan delta i trebåt Vel, jeg får ta en runde med meg sjøl, når snøen er borte og Bastarden er kommet frem igjen. Så tar jeg en avgjørelse da. Det pinlige er at båten står hos naboen, jeg sa jeg skulle fjerne båten snart men det var ikke nødvendig visstnok. Sagen er under oppussing nå, så det går litt tid i den om dagen. Den ligger heldigvis på vannet og er kjørbar Sitér dette innlegget Link to post
Kodvaag Svart 22.Februar.2009 Del på Facebook Svart 22.Februar.2009 Naboen vil sikkert overta bastarden, mens du poster en bildeserie fra Sagens interiør! Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
M/S Bastard Svart 22.Februar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Februar.2009 Prosjekt tråd om Sagen her Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 22.Februar.2009 Del på Facebook Svart 22.Februar.2009 Hvis den står på naboens tomt, er vel problemet løst? Nekt som f... på at det er din. Sitér dette innlegget Link to post
Hobby 430 Sport Svart 27.Februar.2009 Del på Facebook Svart 27.Februar.2009 NEI NEI NEI nå har eg lest i litt over 2 timer, så ender de med at du har kjøpt plastbåt bortkastet tid. neste gang skal eg lese slutten først Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
M/S Bastard Svart 27.Februar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Februar.2009 Det ville vært smart ja Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 20.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 20.Oktober.2009 Er liksom noe kjent med denne: http://www.finn.no/finn/boat/object?finnkode=19443881 Kanskje tråden når 3000 innlegg ? Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 20.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 20.Oktober.2009 Den vil nok gjøre det, Bastarden har jo slått rot der den har stått i mange år. Bare fjærninga av den vil jo generere en lang tråd. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Sande (exSkjælø) Svart 20.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 20.Oktober.2009 ...men det hadde jo vært kjekt om det var et båtplassmedlem som forbarma seg over Bastarden og fortsatte tråden her Sitér dette innlegget Sandefjords hjemmeside Mvh Lena Link to post
M/S Bastard Svart 20.Oktober.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Oktober.2009 Ja, det var det da. Prosjekt motorsag neste, om den ikke går snart. Har hatt ett par henvendelser, så jeg håper noen forbarmer seg over skuta. Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 21.Oktober.2009 Del på Facebook Svart 21.Oktober.2009 Blir vedmodig når jeg leser denne tråden.... Trist om et så flott prosjekt skal ende sine dager i møte med motorsaga Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.