Jump to content

Prosjekt: M/S Bastard


M/S Bastard

Recommended Posts

Det er bedre med et langvarig båtprosjekt enn et livslangt prosjekt med sofa og TV.

For meg ble livet lysere da jeg fikk meg kone som aldri spør hvorfor jeg må gjøre alt selv og ikke maser om når ting skal bli ferdige.

 

Har ellers stor forståelse for at du nyter sommeren med båten du har på vannet.

Lykke til videre med prosjektet når arbeidlysten tar overhånd. Vi følger med.

Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten Saowanee
Jeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................

Link to post
Share on other sites

Selvsagt må en nyte de fine dagene.

Har selv et prosjekt i gang med min Sophie. Har kjøpt materialer og diverse verktøy, og har begynt litt. Men når sola begynner å kile en i nakken, da er det lett å legge bort tømmermansblyanten og heller ta en tur ut på havet :yesnod::sailing:

 

Trøster meg med at det sikkert kommer nok av grå og kjølige dager da det ikke er så fristende å legge utpå, og da får en gå i gang med det som ellers skal gjøres.

 

Min plan er å ominnrede styrhuset med en liten pentry og et lite skap med skuffer og hyller. Ellers skal jeg pusse opp og innrede forpiggen og til slutt sette opp en del benker ute.

 

Regner med å bruke vinteren på dette...men akkurat nå vil jeg NYTE sommeren :cool::yesnod:

Link to post
Share on other sites

  • 3 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
...Gått lei hele greia...

Oii! Aner jeg en "selges som den står for en symbolsk sum..." - annonse snart?

 

:wink:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Har det ikke gått noen år nå da , selge den er kansje ikke bare bare om den har grodd fast :wink: Skjønner godt du blir lei jeg , når det tar så lang tid så pleier det å stoppe opp hele greia . Men plutselig så kommer lysten igjen skal du se , så kansje du kommer på treffet en gang i frammtiden .Stå på Bastarden og lykke til .

 

Tine IV

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

I år kommer jeg på treff med Sagen, så får vi håpe at treffene fortsetter noen år...slik at jeg kan delta i trebåt :giggle:

Vel, jeg får ta en runde med meg sjøl, når snøen er borte og Bastarden er kommet frem igjen. Så tar jeg en avgjørelse da.

Det pinlige er at båten står hos naboen, jeg sa jeg skulle fjerne båten snart men det var ikke nødvendig visstnok.

 

Sagen er under oppussing nå, så det går litt tid i den om dagen.

Den ligger heldigvis på vannet og er kjørbar :cool:

Link to post
Share on other sites

  • 7 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...