Jump to content

Prosjekt: M/S Bastard


M/S Bastard

Recommended Posts

Jeg håper og kunne sette ut før Mai hvis alt klaffer. Det vil egenlig si at båten ikke er 100% ferdig. :lol:

 

Satt her å tittet litt i denne Bastardtråden og fant der et innlegg der det sto at båten skulle bli satt ut i Mai.... (I mai 2004 vel og merke....)

Legger merke til at den stadig har sine røtter godt plantet i plenen...... :wflag:

 

Bra du driver på, noen som vil vedde om den kommer ut i år ?

Båten har sin faste plass i hagen.......

Link to post
Share on other sites

:wflag:

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

Kan du ikke gå ut i hagen å ta noen bilder en dag Bastard, hvordan skuta egentlig ser ut nå? Innredning, skrog, propell, osv.. En liten "oppsumering" ?

 

En liten oppsummering kunne jeg være enig i at hadde vært fint ja...

 

Er en veldig lang tråd, og en status pr i dag for nye lesere hadde vært fint. Ville bruke flere år på å komme gjennom denne tråden :wink:

Link to post
Share on other sites

Har hørt at slottet venter på datoen, de stiller med 2 personer.Veet ikkkkke hveeem dettt blirr, meeeeen trooooor det blirr

kuuuuult.

 

KNBF med Syvert stiller sikkert, Clinton kommer og Lindeberg fra NRK. Her er det mange som venter på deg Bastard.

Blir vel fort en 10-15000 stk tenker jeg i haven.

 

Ikke føl press. Seilaren, sinten og Sleipner stiller som rådgivere.

 

Gleder meg faktisk selv og. :flag::flag::wink:

 

 

PS Blir det Champ og canapee

Vi sees!

Link to post
Share on other sites

Uff ja, bare mas her nå :sweat:

hej Bastard

 

det er ikke samlebånds montering, du håller på med, der var detalj skall ta 3,52 minutter o montere........

 

du håller på med båtbyggeri.......

 

husk att Roma ikke byggdes på 3 dager

 

ta den tid du trenger.

 

hun blir kjempefin Bastarden. :smiley:

S/Y Gunga Din

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...