Jump to content

"nick" historien bak ? ! ?


giver

Recommended Posts

Gabba betyr noe sånt som "hvitt reinsdyr" på samisk tror jeg (jeg velger å stole på venner siden jeg ikke kan språket selv) :crazy:

 

Båtene mine heter det, og nå har jeg kommet til Gabba III, greit med båtnavn som nick :yesnod:

 

Navnevalget har vel skjedd under intens øltilvenning i Finland :cheers:

Link to post
Share on other sites

Navnet på båten er Ariel, etter en trofast firbent venn vi hadde for noen år siden! Hadde kanskje noen andre ideer, men det er fruen som bestemmer! I etterkant har vi funnet ut at båten var døpt Sirina og det fant vi ut her på båtplassen takket være borre16610 som tilfeldigvis hadde vært ute og styrt denne båten som liten gutt! :flag:

Livet er herlig på solkysten!

Link to post
Share on other sites

  • 3 år senere...

Navnet er båtnavnet, blir vel Lykken VI senere.... Eller bør jeg bare hete (endre til) Lykken, som den første båten min het :confused:

Redigert av Lykken V (see edit history)

Tidligere langtidseide båter: Spissbåt 13fot m 3,5hk. Rana 13 m 18hk. GH 14 m 30hk. Møring snekke 21 m Volvo Penta. Delta 20 m 90hk. + deleier i 14plastbåt m 9,9hk.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...