brs Svart 29.Juni.2009 Del på Facebook Svart 29.Juni.2009 Shell i Kopervik kr 6,29 for diesel i går. Sitér dette innlegget Link to post
BEG Svart 29.Juni.2009 Del på Facebook Svart 29.Juni.2009 "Kongen" Marina har vært viden kjent for å ha ligget laaangt over alle i pris. Nå synes det som om at man har skjønt noe. Fylte der i går, 8,75 pr. liter. Det var kun noen øre dyrere enn på Sætre eksempelvis. Mvh. BEG Sitér dette innlegget Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil. Link to post
Bitteliten Svart 10.Juli.2009 Del på Facebook Svart 10.Juli.2009 noen som har oppdaterte priser på diesel mellom Moss og Strømstad? Pratet med Kjøkøysund Marina og de skulle ha 10,90 per liter jeg glemte å spørre om det kunne være feil Hankø forrige helg var 8,80/liter. fortsatt dyrt synes jeg. Hva med Indre havn i Horten? Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 10.Juli.2009 Del på Facebook Svart 10.Juli.2009 Indre havn Horten, lørdag - 8,15 Sitér dette innlegget Link to post
MAGDA Svart 10.Juli.2009 Del på Facebook Svart 10.Juli.2009 GLOMMEN BUNKERSERVICE AS I FREDRIKSTAD HAR 7.20 PR LITER PÅ LEKTEREN SOM LIGGER VED NØKKLEDYPET BÅTHAVN. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 10.Juli.2009 Del på Facebook Svart 10.Juli.2009 Er det MGO eller farget båtdiesel? Sitér dette innlegget Link to post
MAGDA Svart 10.Juli.2009 Del på Facebook Svart 10.Juli.2009 FARGET BÅTDIESEL Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 10.Juli.2009 Del på Facebook Svart 10.Juli.2009 7.98 hos Skjebergkilen Marina i midten av denne uken. Sitér dette innlegget Link to post
Rune_ Svart 10.Juli.2009 Del på Facebook Svart 10.Juli.2009 Bibben, Grimstad: 8.90 kr/l i dag... Løp og kjøp Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 10.Juli.2009 Del på Facebook Svart 10.Juli.2009 Jeg fikk i dag vite at dieselprisen i Fredrikshavn, Danmark er omlag DK 8.80? Kan dette stemme? I så fall må jo dette være et fint bunkringssted for flere. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 10.Juli.2009 Del på Facebook Svart 10.Juli.2009 8,29 på Fuglevik Marina mellom Moss og Larkollen. Vi fyller der. Vi k unen gått innom Fredrikstad - men det er en times omvei minst og da brenner vi minst 100 liter på den timen og da går vinninga opp i spinninga. Roald 8,8 DKK= ca 9,70 NOK. Er det en god pris i Danmark? Hva koster dieselen i Sverige nå? Sitér dette innlegget Link to post
koh Svart 10.Juli.2009 Del på Facebook Svart 10.Juli.2009 Hei ! 7.75 på Vallø Marina utenfor Tønaberg for en halvtime siden ! -koh Sitér dette innlegget Link to post
Victora III Svart 10.Juli.2009 Del på Facebook Svart 10.Juli.2009 Bibben, Grimstad: 8.90 kr/l i dag... Løp og kjøp Ikke billig og vet en del som har fått tette filtre etter bunkring der. Har du nyere motor ville jeg definitivt ikke fylt der. For de som er langs sørlandskysten ville jeg valgt Nilsen på Flekkerøya som i forrige uke tok 7,39. Gull-rene tanker, aldri vann der med omsetning hele året. Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 10.Juli.2009 Del på Facebook Svart 10.Juli.2009 ...Hva koster dieselen i Sverige nå? IM er sendt - gjelder priser for båter registrert i NOR/NIS. Sitér dette innlegget Link to post
benna Svart 11.Juli.2009 Del på Facebook Svart 11.Juli.2009 Ja, Bibben i Grimstad må du ikke fylle fra. I allefall hvis du har D4/D6!! Fylte der en gang. Dieselen var helt svart!. Var glad jeg ikke fikk ødelagt motor. Hva er prisen hos fiskerenes salgslag i Grimstadi år? Er de like ville iår? Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 12.Juli.2009 Del på Facebook Svart 12.Juli.2009 dieselpris på askøy sivert waagen 11/7 kr 6,75,- Sitér dette innlegget Link to post
Vidarfre Svart 12.Juli.2009 Del på Facebook Svart 12.Juli.2009 Flekkerøy, 12\7= 7.39 kr Sitér dette innlegget Er opptatt av at penger skal sirkulere, og den lokale båtutstyrspusheren hjelper til med sirkulasjonen. Link to post
Elise Svart 12.Juli.2009 Del på Facebook Svart 12.Juli.2009 Det laget til diesel fylling for fritidsflåten i Utgårdskilen på vesterøy. Der er det det kortautomat og kan fylles døgnet rundt. Tror prisen er ca 7 kr der nå. Sitér dette innlegget Link to post
Finn Erik Svart 12.Juli.2009 Del på Facebook Svart 12.Juli.2009 Mener å huske at det står 9,33 pr. liter på pumpa, for avgiftsfri disel i Stavern.......helt for gjævlig. Er nok en av landets dyreste. Jeg tror ikke det er en båt/fastboende som fyller der. Sitér dette innlegget Link to post
kurth Svart 12.Juli.2009 Del på Facebook Svart 12.Juli.2009 I Ula tok de 9,15 sist uke ikke stort bedre det enn Stavern. Fylte på Herføl 26 06 ,da var prisen 8.90 syntes det var mye er vant til lavere priser der. Sitér dette innlegget Link to post
Kompismannen Svart 13.Juli.2009 Del på Facebook Svart 13.Juli.2009 (redigert) 7.75 på Vallø Marina utenfor Tønaberg for en halvtime siden ! Samme pris var det igår søndag 12/7. Er ganske fornøyd med det. Redigert 13.Juli.2009 av Comicguy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
kes Svart 13.Juli.2009 Del på Facebook Svart 13.Juli.2009 Kr.6,29 i Norheimsund i dag. Sitér dette innlegget Link to post
Ronald Svart 13.Juli.2009 Del på Facebook Svart 13.Juli.2009 (redigert) Mener å huske at det står 9,33 pr. liter på pumpa, for avgiftsfri disel i Stavern.......helt for gjævlig. Er nok en av landets dyreste. Jeg tror ikke det er en båt/fastboende som fyller der. Neivel...og hva gjør så de fastboende? Er det rimeligere i Larvik, så er det jo litt å tjene kanskje for fra i Stavern. Kanskje. Problemet er at det i praksis ikke eksisterer reell konkurranse på mange sånne steder. Ref. sitatet under - hva er den lokales alternativ? Det er langt til nestemann. Da må man i så fall frakte i egne kanner/tanker på egen bil. Mye styr om vi snakker kvanta på f.eks. 50-100 liter og oppover. I Ula tok de 9,15 sist uke ikke stort bedre det enn Stavern. ... Redigert 13.Juli.2009 av Ronald (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Finn Erik Svart 13.Juli.2009 Del på Facebook Svart 13.Juli.2009 Neivel...og hva gjør så de fastboende? Er det rimeligere i Larvik, Ja det er en del rimligere i Larvik, men der er det ingen steder å fylle direkte i båt, de fleste har rigget seg til med egnede kanner,tanker og fat avhengig av hvor stor tank som finnes på båten. Fra 500 liter og oppover så er det nok mulig å få tankbil ut. Det er helt riktig som du antyder mye styr........... Sandefjord eller Langesund er nærmeste sted med etter hva jeg forstår, en nogenlunde fornuftig pris....men det et så langt unna at da går jo mye av vinninga opp i spinninga, dersom en ikke tilfeldigvis skulle være på de kanter. Vi får håpe at det er flere enn oss fastboende som boykotter og lar vær å fylle i Stavern.............. Hørte ei historie i den forbindelse : Det var en kar som klaget på en alt for høy diselpris........Svar : Ja....men så tjener vi jaggu penger også.... Du blir liksom tatt litt på senga da Sitér dette innlegget Link to post
Kompismannen Svart 13.Juli.2009 Del på Facebook Svart 13.Juli.2009 Hørte ei historie i den forbindelse : Det var en kar som klaget på en alt for høy diselpris........Svar : Ja....men så tjener vi jaggu penger også.... Du blir liksom tatt litt på senga da Vel, det vil jeg ikke si meg enig i. Det vil jo bare være å parere med: "Dere tjener jo ingen penger hvis ingen kjøper den sure dieselen deres..." Selv om det sikkert er folk som fyller diesel der så tror jeg de kunne tjent mye mer penger dersom de hadde hatt fornuftige priser. Det er jo tross alt bedre å selge 40.000 liter diesel og tjene 2 kroner literen enn å selge 20.000 liter med 3 kroner literen i fortjeneste. Skal innom Stavern imorgen og tror jammen jeg skal kommentere prisene der jeg også... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.