M/S AIOLOS Svart 1.April.2011 Del på Facebook Svart 1.April.2011 Kan bare anbefale alle å ta en titt på Walters bilder, en opplevelse. Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 1.April.2011 Del på Facebook Svart 1.April.2011 He, he... det her var bra Walter. Lurer på om du faktisk ikke er enda bedre fotograf enn båtbygger - og det sier jo ikke så lite mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Javi Svart 13.Juli.2012 Del på Facebook Svart 13.Juli.2012 Jeg løfter denne, og anbefaler alle som ikke har sett denne tråden tidligere om å ta en titt. Jeg har vært igjennom denne tråden flere ganger og fikk nå hjelp av "Injk" å finne den igjen. Fantastisk håndtverk. Jeg gleder meg til å ta fatt på denne tråden fra start igjen! Sitér dette innlegget Link to post
Rune Fredriksen Svart 15.September.2012 Del på Facebook Svart 15.September.2012 Helt utrolig arbeid, har nå lest hele tråden, Synd at du måtte kvitte deg med båten, men det er vertfall en som har fått seg en bra båt, Til de som ikke har lest tråden enda så er det fin underholdning nå når vi går mot mørkere tider, Anbefales. Mvh. Rune Sitér dette innlegget Link to post
Frode-v Svart 21.August.2013 Del på Facebook Svart 21.August.2013 Denne tråden var virkelig et...unikt lesestoff. Sjeldent har noe forum-relatert lesestoff fanget min interesse på en slik måte. Har nå lest hele tråden på 2 dager...til sammen 7-8 timer med kontinuerlig fasinasjon! Det kan (på et merkelig vis) sammenlignest med en god thriller (drama-thriller?). Kan tenke meg at dette må ha vert enda mer spennende å følge med på "in-action". Båten Walter har ombygd (eller bygd, det er jo en helt ny båt omtrent) er faktisk den båten jeg har drømt om i mange år. skissene jeg har tegna (dårlig tegna vel å merke, tegner som en ape som har fått slag), er tilnærma lik den du har laga. Dette vil jeg si er tilnærma et komplett guide til styrhus (om)bygging. Med så masse detaljer og bilder, så er dette bok-materiale, hadde jeg vert et bokforlag, så hadde jeg ringt! Men så føler jeg at dette er noe anna, noe personelig, noe for sjela. Greitt nok, sikkert slitsomt, både for kropp og sjel. Men noe som ikke kan utrykkest med noe blekk på papir... Men kort sagt, et fantastisk prosjekt, fantastisk skrevet, og med en god dose humor. Denne tråden blir nok en slags "mal" på hvordan (og når jeg får tida), til å starte mitt egent prosjekt (hvis jeg finner riktig skrog å jobbe med). Skal stoppe her, men nå er jo faktisk tråden kanskje "bumpa" litt opp, slik at andre(nye, som meg) kan se, og ikke minst lære av dette. I Sir, salute you... Sitér dette innlegget Link to post
simsi Svart 29.August.2013 Del på Facebook Svart 29.August.2013 Helt Fantastisk lærerik og morsom tråd :-) Sitér dette innlegget Link to post
yamarin5150 Svart 5.April.2015 Del på Facebook Svart 5.April.2015 For en tråd, en av de beste på forumet Sitér dette innlegget Link to post
Wibbo Svart 3.September.2015 Del på Facebook Svart 3.September.2015 Leste hele tråden over to dager, trøtt i øynene nå. Fantastisk jobb Walter! Sitér dette innlegget Link to post
Wibbo Svart 3.September.2015 Del på Facebook Svart 3.September.2015 (redigert) Dobbelpost.. Redigert 3.September.2015 av Wibbo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnissen123 Svart 22.Februar.2017 Del på Facebook Svart 22.Februar.2017 Du e helt rå! Håper mange får gleden av å lese denna prosjekt tråen. Du e dyktig! Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 14.August.2018 Del på Facebook Svart 14.August.2018 Ser at sjarken er lagt ut for salg igjen https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=122709081 Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 14.August.2018 Del på Facebook Svart 14.August.2018 Du verden. Ante ikke at den var her i Arendal. Tror faktisk jeg har sett den. Men uten å kjenne den igjen. Håper den båten fortsatt får et lykkelig liv. Er det bra med båtbyggeren? Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
GeirFrode Svart 14.August.2018 Del på Facebook Svart 14.August.2018 (redigert) Båtbyggeren har det bra, såvidt jeg vet. Han er en habil fotograf nå. ? han har egen fb side, søk på walter photography. Mange fine bilder der. ? tror han er på Instagram også. Redigert 14.August.2018 av GeirFrode (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jtk1 Svart 8.September.2018 Del på Facebook Svart 8.September.2018 For en tråd!! fantastisk håndverk! Walter TUSEN TAKK for mange fine løsninger og tips! håper alt står bra til! Sitér dette innlegget Link to post
Rodal Svart 7.November.2018 Del på Facebook Svart 7.November.2018 Hvordan ble sluttresultatet? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.