Jump to content

Prosjekt: Bygge kombisjark ut av en gammel 23' plastsnekke


Walter_S

Recommended Posts

  • 1 år senere...

Jeg løfter denne, og anbefaler alle som ikke har sett denne tråden tidligere om å ta en titt.

Jeg har vært igjennom denne tråden flere ganger og fikk nå hjelp av "Injk" å finne den igjen.

Fantastisk håndtverk. Jeg gleder meg til å ta fatt på denne tråden fra start igjen!

Link to post
Share on other sites

  • 2 måneder senere...
  • 11 måneder senere...

Denne tråden var virkelig et...unikt lesestoff.

Sjeldent har noe forum-relatert lesestoff fanget min interesse på en slik måte.

 

Har nå lest hele tråden på 2 dager...til sammen 7-8 timer med kontinuerlig fasinasjon!

Det kan (på et merkelig vis) sammenlignest med en god thriller (drama-thriller?).

 

Kan tenke meg at dette må ha vert enda mer spennende å følge med på "in-action".

 

Båten Walter har ombygd (eller bygd, det er jo en helt ny båt omtrent) er faktisk den båten jeg har drømt om i mange år. skissene jeg har tegna (dårlig tegna vel å merke, tegner som en ape som har fått slag), er tilnærma lik den du har laga.

 

Dette vil jeg si er tilnærma et komplett guide til styrhus (om)bygging. Med så masse detaljer og bilder, så er dette bok-materiale, hadde jeg vert et bokforlag, så hadde jeg ringt!

 

Men så føler jeg at dette er noe anna, noe personelig, noe for sjela.

Greitt nok, sikkert slitsomt, både for kropp og sjel.

Men noe som ikke kan utrykkest med noe blekk på papir...

 

Men kort sagt, et fantastisk prosjekt, fantastisk skrevet, og med en god dose humor.

Denne tråden blir nok en slags "mal" på hvordan (og når jeg får tida), til å starte mitt egent prosjekt (hvis jeg finner riktig skrog å jobbe med).

 

Skal stoppe her, men nå er jo faktisk tråden kanskje "bumpa" litt opp, slik at andre(nye, som meg) kan se, og ikke minst lære av dette.

 

I Sir, salute you...

Link to post
Share on other sites

  • 1 år senere...
  • 4 måneder senere...
  • 1 år senere...
  • 1 år senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...