Sun Flyer Svart 7.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2009 Etter nattens kamp mot løpske isflak i havnen har jeg funnet ut at det er sun fast'en som er tanks... Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Enzo Svart 7.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2009 Lanber skrev: ;-) Gikk til Skagen 3 juledag, 12t 45 min ned, 13t 15 min tilbake. Hvor mange mil er det til Skagen fra der du bor ? Sitér dette innlegget Link to post
Barbaria Svart 24.Juni.2011 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2011 (redigert) Enzo skrev On 2.9.2008 at 11.12: Som jeg skrev så ville jeg følt meg tryggere jo mer stabil båten jeg sitter i er , hva slags seilas jeg bedriver ? jeg seiler vel som veldig mange andre og om jeg som mange andre en vakker dag legger ut fra skagen i 20ms så er det vel ikke totalt umulig at vinden kan øke ytterligere før jeg er hjemme og da vil jeg veldig gjerne sitte i en båt som er laget for å tåle tøffere forhold enn de jeg er ute i med størst mulig margin , dette betyr ikke at jeg ikke neste gang kjøper en båt som både er mindre stabil og mer flatbunnet enn den jeg har i dag. Men jeg snakker om å foretrekke egenskaper. Drar opp en post fra denne gamle tåden fra 2009 Enzo, skulle nesten tro at du viste hva om kom Tenker på denne tråden: https://baatplassen.no/i/topic/80875-hva-kunne-vcrt-gjort-annerledes-i-stormtaktikk/page__p__1144628#entry1144628 Redigert 24.Juni.2011 av Wesling490 (see edit history) Sitér dette innlegget Barbaria på tur - Blogg Link to post
Enzo Svart 24.Juni.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2011 Enzo skrev On 2.9.2008 at 6.28: ..............ville jeg følt meg mer utrygg i den dagen jeg er ute og helv... braker løs Lanber skrev On 2.9.2008 at 7.45: Hva slags seilas er det egentlig du driver mer Enzo? Svalbard rundt midtvinters? Ikke ofte du leser om seilbåter som kullseiler, det må bety at: 1. Båtene som er lagd og lages er gode, gode nok. 2. Seilere kjenner sitt eget beste o........... Ja uff du sier noe, merkelig det der hvordan gamle uttalelser inhenter en i årenes løp, glad jeg ikke har uttalt "den dagen jeg drukner på havet"..... eller har jeg sagt det Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.