Jump to content

Seilas tester 33-35fotere

Enzo

Recommended Posts

• 2 år senere...
  Enzo skrev On 2.9.2008 at 11.12:

Som jeg skrev så ville jeg følt meg tryggere jo mer stabil båten jeg sitter i er , hva slags seilas jeg bedriver ? jeg seiler vel som veldig mange andre og om jeg som mange andre en vakker dag legger ut fra skagen i 20ms så er det vel ikke totalt umulig at vinden kan øke ytterligere før jeg er hjemme og da vil jeg veldig gjerne sitte i en båt som er laget for å tåle tøffere forhold enn de jeg er ute i med størst mulig margin , dette betyr ikke at jeg ikke neste gang kjøper en båt som både er mindre stabil og mer flatbunnet enn den jeg har i dag. Men jeg snakker om å foretrekke egenskaper.

Drar opp en post fra denne gamle tåden fra 2009 Enzo, skulle nesten tro at du viste hva om kom :saint:

Tenker på denne tråden: https://baatplassen.no/i/topic/80875-hva-kunne-vcrt-gjort-annerledes-i-stormtaktikk/page__p__1144628#entry1144628

Redigert av Wesling490 (see edit history)
  Enzo skrev On 2.9.2008 at 6.28:

..............ville jeg følt meg mer utrygg i den dagen jeg er ute og helv... braker løs

Lanber skrev On 2.9.2008 at 7.45:

Hva slags seilas er det egentlig du driver mer Enzo? Svalbard rundt midtvinters?

Ikke ofte du leser om seilbåter som kullseiler, det må bety at:

1. Båtene som er lagd og lages er gode, gode nok.

2. Seilere kjenner sitt eget beste o...........

Ja uff du sier noe, merkelig det der hvordan gamle uttalelser inhenter en i årenes løp, glad jeg ikke har uttalt "den dagen jeg drukner på havet"..... eller har jeg sagt det :eek:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...