Jump to content

Seilas tester 33-35fotere


Enzo

Recommended Posts

  • 2 år senere...

Som jeg skrev så ville jeg følt meg tryggere jo mer stabil båten jeg sitter i er , hva slags seilas jeg bedriver ? jeg seiler vel som veldig mange andre og om jeg som mange andre en vakker dag legger ut fra skagen i 20ms så er det vel ikke totalt umulig at vinden kan øke ytterligere før jeg er hjemme og da vil jeg veldig gjerne sitte i en båt som er laget for å tåle tøffere forhold enn de jeg er ute i med størst mulig margin , dette betyr ikke at jeg ikke neste gang kjøper en båt som både er mindre stabil og mer flatbunnet enn den jeg har i dag. Men jeg snakker om å foretrekke egenskaper.

 

 

Drar opp en post fra denne gamle tåden fra 2009 Enzo, skulle nesten tro at du viste hva om kom :saint:

 

Tenker på denne tråden: https://baatplassen.no/i/topic/80875-hva-kunne-vcrt-gjort-annerledes-i-stormtaktikk/page__p__1144628#entry1144628

Redigert av Wesling490 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

..............ville jeg følt meg mer utrygg i den dagen jeg er ute og helv... braker løs

 

 

Hva slags seilas er det egentlig du driver mer Enzo? Svalbard rundt midtvinters?

Ikke ofte du leser om seilbåter som kullseiler, det må bety at:

1. Båtene som er lagd og lages er gode, gode nok.

2. Seilere kjenner sitt eget beste o...........

 

Ja uff du sier noe, merkelig det der hvordan gamle uttalelser inhenter en i årenes løp, glad jeg ikke har uttalt "den dagen jeg drukner på havet"..... eller har jeg sagt det :eek:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...