Ulv I Svart 15.Desember.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Desember.2008 (Ey, mitt 1000'ende innlegg :D) Koden er #08#passordet ditt# standard passord er 1234 Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Astor Svart 15.Desember.2008 Del på Facebook Svart 15.Desember.2008 Tok reset via kode og nå virker den som før. Takk Ulven for god support! Mvh Astor Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Ulv I Svart 15.Desember.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Desember.2008 Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
oabraha Svart 17.Desember.2008 Del på Facebook Svart 17.Desember.2008 Har du flere koder for B modellen. F.eks. fins det mulighet for å stille følsomheten for PIR sensoren? Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 17.Desember.2008 Del på Facebook Svart 17.Desember.2008 Er det noen her som har fått den til med kort fra Tele2 ? Får alt til å virke men den gir meg ikke bilder Trenger fungerende MMS opsett Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Ulv I Svart 17.Desember.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Desember.2008 Har du flere koder for B modellen.F.eks. fins det mulighet for å stille følsomheten for PIR sensoren? Jeg sjekket det opp med han i Kina, og PIR sensoren kan ikke justeres. tipper jeg får svar fra han i Tele2 i løpet av dagen tenker jeg :) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
AQ140A Svart 17.Desember.2008 Del på Facebook Svart 17.Desember.2008 Dette er omtrent det samme som med meg, bare at jeg har chess kontantkort. Den gir tilbakemelding om bilder, og den jobber som fy. Etter stund får jeg bare: failed to send mms. network busy. Noen som har ett tips? Er det noen her som har fått den til med kort fra Tele2 ?Får alt til å virke men den gir meg ikke bilder Trenger fungerende MMS opsett Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 17.Desember.2008 Del på Facebook Svart 17.Desember.2008 Får du ikke svar på de fleste spørsmål fra Ulven her; http://freddy.ulven.com/baat/V900-GSM.pdf? Sitér dette innlegget Link to post
AQ140A Svart 18.Desember.2008 Del på Facebook Svart 18.Desember.2008 Ja har denne. Prøver i tilegg å få status, men den svarer ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Regina III Svart 19.Desember.2008 Del på Facebook Svart 19.Desember.2008 Eksterne sensorer ??? 315 MHz er ikke tillatt brukt i Europa, så eventuelle sensorer for denne frekvensen må kjøpes fra f.eks. USA 433.92Mhz derimot er tillatt, og diverse hytte alarm og styringsutstyr benytter denne frekvensen. Her ser jeg en kan få alle typer sensorer for en rimelig penge. Manualen sier at denne frekvensen også kan benyttes. Er det noen som har prøvd ?? Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 19.Desember.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Desember.2008 Hei, Jeg har ikke prøvd, men virker interessant.. hvem selger slike sensorer som går på 433,92mhz? Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Regina III Svart 20.Desember.2008 Del på Facebook Svart 20.Desember.2008 Se f.eks. på UniStyr Sitér dette innlegget Link to post
quie Svart 20.Desember.2008 Del på Facebook Svart 20.Desember.2008 Trenger hjelp til å forstå V900GSM kameraet jeg har kjøpt. Bestilte et fra security shop og fikk det aldri til å virke. Etter laaaaang tid fikk jeg nytt kamera og var optimistisk på å få dette til å fungere slik som beskrevet. Jeg har lest alle innleggene her i forumet og ser at min feil er relativ lik en del av de andre feil det er å lese om her. Mitt kamra sender ikke MMS, mens andre funksjoner fungerer. Har prøvd Tele 2 sim, Netcom sim og nå tilslut Telenor sim g samme begredelige resultat. Det kan da umulig være slik at butikken sender meg et kamera med samme feil ? Nå sitter jeg her med et ubrukelig produkt og har ikke en eneste ide igjen på hvordan jeg kan sette opp dette kameraet til å fungere. Tror jeg har prøvd alt som står her i forumet, samt alt som ikke står men som finnes i brukeranvisninger på Norsk og engelsk. Er det slik at dette er et dårlig produkt eller har jeg bare kjøpt katta i sekken og fått defekt vare 2 ganger ? Ville være takknemmelig for noen tips ( tar i mot alle ideer ) om ikke går hele kamerat i søpla og jeg blir sittende med en dårlig erfaring med både firma og produkt. Frustrert ? JA .... Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 20.Desember.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Desember.2008 Hei, Hvis du ser igjennom innleggene i tråden her, så står det mye beskrevet om hva som skal gjøres, samt link til norsk bruksanvisning. med Telenor skal det fungere out of the boks, bare husk å resett enheten med #08#1234# (passordet er nok 1234) når du skifter mellom sim kort. Er nok et P45 problem skal du se ;) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Fjordutsikt Svart 20.Desember.2008 Del på Facebook Svart 20.Desember.2008 Tilbakestill til fabrikkinnstilling og start på nytt med enkleste overvåking. Sitér dette innlegget Link to post
quie Svart 20.Desember.2008 Del på Facebook Svart 20.Desember.2008 Hei Boll og Ulven. Ja at dette er prøvd flere ganger så jeg er fremdeles uten ide :-) alle sier at Telenor er det som funker, men nei.... Sitér dette innlegget Link to post
quie Svart 20.Desember.2008 Del på Facebook Svart 20.Desember.2008 Men takk endå. Sitér dette innlegget Link to post
oabraha Svart 21.Desember.2008 Del på Facebook Svart 21.Desember.2008 Quie, har du prøvd å endre nettverks parametre som beskrevet nedenfor. Disse instillingene gjelder for alle Telenor sine abonnemanger. > Tilgangspunktnavn/APN: telenor > IP-adresse/Gateway: 10.10.10.11 > Port: 9201 eller 8080 > MMS-server: http://mmsc/ > Brukernavn: dj > Passord: dj Følgende meldinger må da sendes til kameraet: #124#http://mmsc/# #125#010.010.010.011#9201#telenor#dj#dj# Merk at IP adressen må angies med tre siffer. Eter at jeg har gort dette virker mit kamera 100% Sitér dette innlegget Link to post
quie Svart 21.Desember.2008 Del på Facebook Svart 21.Desember.2008 Hei! Takk for tips. Prøver dette i dag, og gir tilbakemeld på resultat, Q Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 21.Desember.2008 Del på Facebook Svart 21.Desember.2008 Jeg ser at du har lest alle innleggene i denne tråden. Likevel: har du fått til å sende bilde til e-adressen din? Sitér dette innlegget Link to post
quie Svart 21.Desember.2008 Del på Facebook Svart 21.Desember.2008 Hei! Nei ingen bilder ut av enheten, men skal sette meg ned med siste tipset nå og prøve dette opsetet. Tilbakemelding kommer. Sitér dette innlegget Link to post
quie Svart 21.Desember.2008 Del på Facebook Svart 21.Desember.2008 Kjære OABRAHA. Du har gitt meg julegaven min for i år. Nå fungerer kameraet og sender MMS til master. Dette var en god start og jeg kan bruke dett etter flere dagers trøbbel og kjøring til Oslo for å bytte vare m.m TAKK også til dere andre som viste vilje til å hjelpe en stakkar som var nær ved å gi opp hele uniten. En riktig god jul og de beste ønsker for året som kommer. Q Sitér dette innlegget Link to post
Simito Svart 21.Desember.2008 Del på Facebook Svart 21.Desember.2008 Hei Ulven, Utrolig bra engasjement! Kunne tenke meg slikt kamera i båten og på hytta. Har du flere bestillinger på gang? A1 passer nok på hytta. B1 eller B2? i båten. Har du sett nærmere på B2 og D1 modellene? Mvh, Simito Sitér dette innlegget Link to post
quie Svart 23.Desember.2008 Del på Facebook Svart 23.Desember.2008 Et spørsmål til. Er det noe som vet om det finnes oppsett for TELE2 til denne saken? Igjen takknemmelig for svar Q Sitér dette innlegget Link to post
aanton Svart 23.Desember.2008 Del på Facebook Svart 23.Desember.2008 hei god jul Kameratet fungerer bra, så langt og håper det fortsetter Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.