Fjordutsikt Svart 14.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2009 Jeg regner med at alt snart er in water. Sitér dette innlegget Link to post
SandAnker Svart 14.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2009 Når kan vi forvente neste oppdaterig tro.. ...blir det ny båt eller? Venter i spenning, det kan jeg si med sikkerhet Sitér dette innlegget Link to post
Syvert Svart 14.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2009 Heisan Tine III Båtlivet blir ikke det samme hvis du ikke sørger for å få deg en ny båt før båtsesongen! Vi båtgubber må holde sammen vettu! Lykke til med kjøpet av ny båt! Hilsen Syvert Sitér dette innlegget knbf.no For et bedre båtliv for alle" Link to post
Mouche Svart 14.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2009 Regner med at alt straks er i vater Etter en tur i baren så er vel alt i vater og vel så det! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Astor Svart 14.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2009 Har lovet Paul (Nikita) en båttur til Horten med det første når skuta er på plass. Det må vi få til. Vi gleder oss Runo! Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
strek1 Svart 15.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2009 Jeg er ganske fersk her inne, og kanskje ikke den ivrigste skribenten, men dette er en utrolig spennende tråd! Gleder meg til å høre fra turen du nå er på! Dette er mer spennende enn noen krimbok jeg har lest. Ønsker deg masse lykke til, og håper det blir en ny Tine! Sitér dette innlegget Link to post
Balder ll Svart 15.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2009 Liten aktivitet i Norge idag, alle holder pusten ! Morten Sitér dette innlegget Link to post
fjordbris Svart 15.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2009 heisan Tine IV? Takker for en kjempe fin julekrim, sitter nå på kontoret et par stein kast unna gandsfjorden og ser på en flott blå himmel. Bare været tiltaler jo til båtkjøp. Good løck og gratulerer for her blir det båtkjøp tror jeg. Sitér dette innlegget Link to post
nimbuster Svart 15.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2009 Det spørs hva du legger i spenning det.....tror ikke du har lest mange krimbøker hvis denne tråden overgår alt du har lest! Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 15.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2009 Det spørs hva du legger i spenning det.....tror ikke du har lest mange krimbøker hvis denne tråden overgår alt du har lest! ... nærhet, deltagelse i spillet, interaksjon, mulighet til å påvirke handlingen .... hvilke krimbøker gir deg det? Jeg henter Tine III(I) på Rygge kl. 21:25 ikveld. Får nok høre litt da. Sitér dette innlegget Link to post
Finn Erik Svart 15.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2009 Ja da får vi kansje snart greie på om alt er i water Sitér dette innlegget Link to post
strek1 Svart 15.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2009 Det er sant nimbuster....kan vel kanskje kalles en metafor. Men jeg syns oppriktig at dette er spennende på Runo`s vegne! Sitér dette innlegget Link to post
Pelle Parafin Svart 15.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2009 Etter en tur i baren så er vel alt i vater og vel så det! ¨ Håper helst han er i lodd,er han i vater har han fått for mye. Sitér dette innlegget Link to post
SandAnker Svart 15.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2009 Hvordan har test forholdene vært i Stavanger i dag da, er det noen som har hørt noe nyss om hvordan det har gått? Sitér dette innlegget Link to post
Håp Svart 15.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2009 Testforholdene har vært bra, men resultatet vet jeg ikke. Runo ble med selger til Sirevåg, så det blir å vente i spenning til han er på nett igjen. Han var i lodd i dag morges Sitér dette innlegget Link to post
gunnt Svart 15.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2009 Hallo!! Dette ble så utrolig spennende at jeg som sjelden skriver her, bare MÅ innom for å se om det var noe nytt. Har en mage følelse på at det ble handel Følger spent med i fortsettelsen Sitér dette innlegget Lærer noe nytt hele tiden Link to post
M/S Bastard Svart 15.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2009 Rene trilleren dette her, jeg tror også at det blir handel Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 15.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2009 SMS mottatt idag 18:32 : "Hei igjen, da er jeg snart på veien igjen. Er vel på Rygge ca kl. 21:30. Flyet går 20:35. Da sees vi utenfor et sted. Tine IV" Sitér dette innlegget Link to post
Tallisman Svart 15.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2009 Det ser ut for att det blir noen lange ventetimer til før en får hvite svaret. Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 15.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2009 eller ikkje, si han kalle seg Tine IV Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Roger jo Svart 15.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2009 Grattis TineIV, slitan som de sier i Bergen. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
SandAnker Svart 15.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2009 Jeg for min del drøyer med gratulasjonen til jeg vet svaret.... Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 15.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2009 ... eller ikkje, si han kalle seg Tine IV Jeg måtte jo selvfølgelig returnere SMS'en med spørsmål om jeg kunne gratulere som ny skipsreder, og svaret lød: "Ja, blei handel det vet du". Flotte greier. sees" Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 15.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2009 Har ikke fulgt med på en stund.. ble det P-33 eller? Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Astor Svart 15.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2009 Det er P-33 han har vært å sett på i dag. Vi venter på hva han har å si. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.