alidal Svart 22.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2009 Ved pålandsvind. Da er det også det sikreste hvis man skulle være uheldig å få stopp.... Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 22.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2009 Da er Tine IV med ett mannskap trygt levert på Rygge Flyplass. Kanskje litt mye bagasje; underbukser til to måneders bruk, batterivann til over helga PC'n var med i bagasjen; blir gøy å følge med på rapportene. Ta det pent, vær forsiktig! Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 22.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2009 Med batterivann overlever man fint helga, god tur Tine IV med mannskap Sitér dette innlegget Link to post
Finn Erik Svart 22.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2009 Dette er spennende og følge med på, vi får be til værgudene alle mann. :nono: Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 22.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2009 God tur. Og ta med survival suit. Sitér dette innlegget Link to post
torbi Svart 22.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2009 Først vil eg gratulere deg med nye båt og eg synes det er moro å lese dette lange prosess fra begynnelse til no , så no ønsker eg deg en godtur på hjemveien, bruk tiden det du trenger på turen og ikke stress deg du,kos deg.... Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
Vikakar Svart 22.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2009 Da har jeg brukt mye av dagen for og lese meg igjennom hele historien Veldig bra, ser sammen med resten av dere frem til fortsettelsen. Håper det går bra, ikke så bra vær i vente i nærmeste uka da. Men med tida, batterivann og ny skute er det bare fint. Sitér dette innlegget Bekymre deg ikke for det som er forbi, vend deg mot det som kommer. Link to post
Håp Svart 22.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2009 Nå har jeg fått melding om at gutta har landet og er trygt satt av i båthavna. Blir spennende å se hvordan været blir i helgen. Schnuppa til Håp. Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 22.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2009 (redigert) ...Schnuppa til Håp. Jeg gir meg ende over! Nå har til og med Privatsjåførene til Tine IV egne Privatsekretærer (Schnupper) som oppdaterer baatplassen! Hvor skal dette ende Redigert 22.Januar.2009 av Svenning (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Håp Svart 22.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2009 Sitér dette innlegget Link to post
JanS/EIR Svart 22.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2009 Ønsker deg en trygg og fin hjemferd, Runo! Dette er tøft av deg på denne årstid. Det er mange som følger spent med, så oppdater oss når du kan. mvh JanS Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
vannoverallt Svart 22.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2009 Artig tråd dette, lykke til med nybåten, og ta det med ro som dere har planlagt, så går det nok fint og komme seg rundt kysten Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 22.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2009 Hva er det vi andre gjør galt som ikke har limosinservice, sekretærer lenger og pc med innebygget batterivann. TINE, lykke til og ha en flott tur, blir det for tøfft kos dere og vent til det bedrer seg. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Sjøkua Svart 23.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2009 Hei Tine IV. Vi får håpe du får litt bedre vær. Det var jo ikke akkurat veldig bra vær på siste varsel. Observasjoner i dag fredag 23. januar kl. 04 (05 sommertid). Strømtangen: Ø frisk bris 10 0 grader Jeløy-Gullholmen: Ø laber bris 6 Færder: SØ liten kuling 12 ? 0 grader Svenner: SØ frisk bris 9 Jomfruland: SØ laber bris 6 1 grad Lyngør: SØ frisk bris 10 3 grader Torungen: SØ liten kuling 12 ? 3 grader Oksøy: ? frisk bris 9 3 grader Lindesnes: S liten kuling 12 ? 3 grader Lista: Ø frisk bris 9 ? 3 grader Obrestad: SØ frisk bris 10 ? 1 grad Sola: SØ frisk bris 10 lett yr 3 grader Kvitsøy: SØ liten kuling 11 lette regnbyger 4 grader Haugesund/Karmøy: SØ frisk bris 9 ? 3 grader Nord-Koster: Ø laber bris 7 Måseskär: ? ? ? Skagen: S stiv kuling 14 Men varslet er jo bedre for helgen. Du får ha lykke til og ta det pent nedover hvis dere kjører! Vi venter i spenning på omvisning i det nye skipet deres.. Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 23.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2009 Heisan alle sammen , nå er en natt overstått i ny båt, ikke mye søvn men pytt pytt . Gikk hardt på batterivannet , men måtte jo gå over div kanpper å brytere . Men det kommer hjelp innom snart , sånn at vi får gå igjennom alt en gang til . Som dere ser så kom det sjafører i Moss og på Sola , landet her etter ei tusenfryd tur av en flytur .Her var det det vil kaller storm i Horten , men kom ombord til go å varm båt. Kald lappskaus å knekkebrød + batterivann til nattmat .Det er jo konge det , mannskapet slokna etter det så det må jo ha smakt .Ser kansje ut som været sier at vi gåt til Tannanger idag, så er vi klare imårra tidlig.Men mens jeg sitter å taster så øker det på her ute,så vi får se hva vi gjør . Da er kaffen klar og mannskapet våkna ,så da kommer vi fort tilbake . Tine IV m/ mannskap Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Flid Svart 23.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2009 Hummeren hotell i Tananger har fin gjestebrygge og kort vei til mat og (Batterivann). God tur videre. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 23.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2009 Det er også noen gjesteplasser nord for moloen om hotellbrygga ikke er av interesse. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Escada Svart 23.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2009 hei nå i disse dager er det nøyaktig 5 år siden vi hentet Escada i Lillesand, så jeg kjenner litt på den følelsen jeg hadde den gand.Vinter og korte dager, og du verden så spennende!Håper skuta ikke finner på noe tull oppover og at det ikke blir alt for store bølger! Hils til Tone fra meg, GOD TUR Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 23.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2009 Hummeren hotell i Tananger har fin gjestebrygge og kort vei til mat og (Batterivann). God tur videre. Skjønner ikke denne interessen for destilert vann Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 23.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2009 Skjønner ikke denne interessen for destilert vann Viktig å ha god syrevekt vet jo ikke hva som skjer de neste dagene Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Bonus Svart 23.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2009 Nyss innkommet situasjonsrapport fra Tine IV: "Ligger i Jåttavågen. Ser ut til å bli drittvær i morra også. Mannskapet ligger bare og sover". Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 23.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2009 ... Mannskapet ligger bare og sover[/i]". Hmm... kan virke som "syrevekta" er litt i laveste laget der, ja... Lykke til videre, Tine IV! - hva dere nå enn måtte foreta dere! Sitér dette innlegget Link to post
Finn Erik Svart 23.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2009 Rød Prins, Farris og suketter...... da er livet værdt å leve.... :) Er de Farris dere kaller for baterivann ??? Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 23.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2009 Er de Farris dere kaller for baterivann ??? Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Solviken Svart 23.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2009 (redigert) Vi gleder oss alle i Solviken til å få Tine IV på plass i båsen sin. Da vil den kunne observeres av alle som sjekker våre kameraer (om kort tid). Regner med stadige oppdateringer under ferden hjem til Horten. Hilsen skyggekabinettet på verkstedet! Redigert 23.Januar.2009 av Solviken (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.