El Alferez Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Der satt'n! Jeg sier som Schanke: "No va du smart. No va du jææævlig smart" Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Dieselpåfylling. Synes jeg kjenner igjen fasongen på flensen fra motorsykkel tanker. Neida - det er bensin påfyllinga på en Suzuki 4 hk innebygd tank. Det tenkte dere ikke på nei!!!!!! Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
El Alferez Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Denne er vel temmelig grei for mange av dere: Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Hjelper det å vise frem flere deler? NB! Den er nok ikke komplett! Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Gunga Din Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Hjelper det å vise frem flere deler? NB! Den er nok ikke komplett! Er det en översiktbild över 'Bra-o-ha-grejjer-lådan' !??sånt som kan komma til anvendning någon gang i framtiden................. Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Fenix Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Det er vel fra et nachspiel ved Perkins-motoren? Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Er det en översiktbild över 'Bra-o-ha-grejjer-lådan' !?? sånt som kan komma til anvendning någon gang i framtiden................. Her er hele bildet og bilde det det en gang var. Innsprøytningspumpen til min gamle Perkins. Levert til overhaling og erklært ikke reparerbar. Returnert i deler sammen med ny komplett pumpe. Kostbar fornøyelse. Legg særlig merke til de gule fingrene fra oppvaskhansker som sammen strips forsegler alle rørtilkoblingene. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Batdilla Svart 6.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Antenne?Nope. Hint: Det er noe som enhver kaptein med respekt for seg selv bør ha ombord. Selv om mange ikke har det. Slike som dette har vært med på havet i "uminnelige tider"... Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Nope. Hint: Det er noe som enhver kaptein med respekt for seg selv bør ha ombord. Selv om mange ikke har det. Slike som dette har vært med på havet i "uminnelige tider"...Pipa ? Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
bliss X Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Hva er dette? Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 6.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Pipa?Nope. Man kan vel si at det er et navigasjonshjelpemiddel... Sitér dette innlegget Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Enn denne da? Noen som tar denne før jeg får i meg kjøttkakene? Du har sikkert fått i deg middagen. Jeg lurer på om det kan være en sånn kikkert som Lord Nelson satte for det blinde øyet. Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
Gunga Din Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Nope. Man kan vel si at det er et navigasjonshjelpemiddel...Tub-Kikare Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Batdilla Svart 6.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Denne er kun for feinschmeckere alá El Alfarez's kaliber. Ikke noe for nybegynnere... Hva er det Dilla har dratt fram nå da? Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 6.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Da ble det delt førsteplass mellom Jensen_Fra_Vest og Gunga Din! De postet eksakt samtidig. Koster 254,- hos Maritim, for de som måtte være interesserte. Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 He, he..... Neida, det er bare det at jeg syntes det kunne være artig med en slik tråd, og så gikk det en f... i meg da alt ble gjettet omtrent før jeg fikk lagt det ut. Selv så ville jeg ikke hatt en sjans på noe av det. Også dette er på rett spor, men det er ikke 7-up. Heller ikke Tuborg, Heineken eller Sprite. Dere får titte igjennom svarene jeg har gitt før. Det var en som var ganske nær... kommenterte det også i svaret mitt til ham... Dere sitter fast på denne? Kun en mulighet. Båtdilla har lært seg å klippe/lime i MS-Paint :lol: :lol: Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Denne er kun for feinschmeckere alá El Alfarez's kaliber. Ikke noe for nybegynnere... Hva er det Dilla har dratt fram nå da? Moro dette. Et skud i tåken: Kan det være en del av en danskebysse Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
Batdilla Svart 6.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Hva er dette?Et eller annet pinnebåt instrument som heter noe som begynner på "ch". Noe vindgreier? Noe hellingsvinkelgreier? Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 6.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Kan det være en del av en danskebysseGjenstanden har ikke noe i byssa å gjøre... Derimot har den en viktig jobb et annet sted... Sitér dette innlegget Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Hva er dette? Instrumentet til vindretningsviseren? I min tid hadde vi noe som vi kalte for vindex. Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
Suzuki Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Hva er dette? Øverste høyre hjørne av et RAYETHEON vindinstrument ? Rettelse, RAYTHEON ST 60 kompass Ny rettelse; Nei, pokker det var en ST 60 Vindinstrument allikavel Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Gunga Din Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 En gammel Komradio ! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Batdilla Svart 6.Mai.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 OK - kan ikke ta sjansen på at noen ikke får sove i natt. Her kommer en større bit av puslespillet: Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 Hva er dette? Øverste høyre hjørne av et RAYETHEON vindinstrument ? Rettelse, RAYTHEON ST 60 kompass Ny rettelse; Nei, pokker det var en ST 60 Vindinstrument allikavel Suzuki Full pott, suzuki Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 6.Mai.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2004 OK - kan ikke ta sjansen på at noen ikke får sove i natt. Her kommer en større bit av puslespillet: Kan det være en kompositt statoil gassflaske? Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.