Jensen_fra_Vest Svart 6.Mai.2004 Del på Facebook Svart 6.Mai.2004 OK - kan ikke ta sjansen på at noen ikke får sove i natt. Her kommer en større bit av puslespillet Vanskelig denne, men jeg prøver på svinghjul/remhjul Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
Batdilla Svart 6.Mai.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mai.2004 Kan det være en kompositt statoil gassflaske?Nope. Det er... - åhh - hva kan jeg si da, uten å røpe selve poenget? Gjenstanden bør ses etter, ellers kan det bli dyrt... Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 6.Mai.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mai.2004 Vanskelig denne, men jeg prøver på svinghjul/remhjulBra forsøk, men heller ikke det er riktig. Jeg kan jo be herrene legge spesielt merke til detaljene i venstre overkant og venstre nedre kant. De forteller litt om hva som skjer rundt dette delen... Sitér dette innlegget Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 6.Mai.2004 Del på Facebook Svart 6.Mai.2004 Jeg kan jo be herrene legge spesielt merke til detaljene i venstre overkant og venstre nedre kant. De forteller litt om hva som skjer rundt dette delen...Hmm. Kan det være et pumpehus, de nevnte detaljer kan være O-ringe Jeg er rimelig sikker på at det er noe med en aksel i. Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
Batdilla Svart 6.Mai.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mai.2004 Hmm. Kan det være et pumpehus, de nevnte detaljer kan være O-ringeNå begynner vi å nærme oss serru'. Det var ikke o-ringer jeg hintet til, men likevel er du på god vei. Spørsmålet da er HVA slags pumpe er dette og HVEM sin båt er dette hentet fra? (Nei, det er ikke fra båten min) Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 6.Mai.2004 Del på Facebook Svart 6.Mai.2004 Jaja Dilla, endelig klarte du å sette oss noen av oss fast... Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Batdilla Svart 6.Mai.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mai.2004 Jaja Dilla, endelig klarte du å sette oss noen av oss fast...Hmm. Siste hint: Fabrikat er akkurat det samme som jeg startet denne tråden med for 12 timer/1178! visninger siden... Da må det da være noe som tar den? Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 6.Mai.2004 Del på Facebook Svart 6.Mai.2004 Hmm. Siste hint: Fabrikat er akkurat det samme som jeg startet denne tråden med for 12 timer/1178! visninger siden... Da må det da være noe som tar den?Det skulle vel ikke være norgeshistoriens mest omtalte impellerpumpe? Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 6.Mai.2004 Del på Facebook Svart 6.Mai.2004 Hmm. Siste hint: Fabrikat er akkurat det samme som jeg startet denne tråden med for 12 timer/1178! visninger siden... Da må det da være noe som tar den? Siste forsøk: Siden det er en motor (Yanmar) må det jo være enten kjølepumpe eller dieselpumpe? Jeg tipper at det er kjølepumpen, men jeg klarer ikke å ta' hvis båt det er. Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
Suzuki Svart 6.Mai.2004 Del på Facebook Svart 6.Mai.2004 tipper det er en oljefilter-monteringssted ? Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Batdilla Svart 6.Mai.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mai.2004 Det skulle vel ikke være norgeshistoriens mest omtalte impellerpumpe?He, he.... Impeller problem, - fremdeles! Takk for innsatsen, alle sammen. Dette var moro! Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 6.Mai.2004 Del på Facebook Svart 6.Mai.2004 Nå begynner vi å nærme oss serru'. Det var ikke o-ringer jeg hintet til, men likevel er du på god vei. Spørsmålet da er HVA slags pumpe er dette og HVEM sin båt er dette hentet fra? (Nei, det er ikke fra båten min) Det var her ledetråden kom. Og nu er det tid for en liten ankerdram før jeg tørner inn. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Gunga Din Svart 6.Mai.2004 Del på Facebook Svart 6.Mai.2004 Og nu er det tid for en liten ankerdram før jeg tørner inn. Har redan tagit meg en, og koser meg med Baatplassen.no Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
KAT Svart 6.Mai.2004 Del på Facebook Svart 6.Mai.2004 Og dette? KAT Sitér dette innlegget Link to post
skippy Svart 6.Mai.2004 Del på Facebook Svart 6.Mai.2004 Go morgen fra Tine Johnny Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 6.Mai.2004 Del på Facebook Svart 6.Mai.2004 Og dette? KAT Den ble for lett! Det er jo "God morgen" begeret til Dilla.... mvh Poseidon Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Batdilla Svart 7.Mai.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mai.2004 Denne er vel temmelig grei for mange av dere: Tydeligvis ikke. Kan prøve meg på et sleivskudd - en rull med glassfiberduk. Sitér dette innlegget Link to post
El Alferez Svart 7.Mai.2004 Del på Facebook Svart 7.Mai.2004 Tydeligvis ikke. Kan prøve meg på et sleivskudd - en rull med glassfiberduk. Fnys!!! Nei du, det er langt edlere materialer! Det er noe som svært mange har, og som er helt nødvendig. Jeg venter litt med å utvide bildet. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 7.Mai.2004 Del på Facebook Svart 7.Mai.2004 Fnys!!! Nei du, det er langt edlere materialer! Det er noe som svært mange har, og som er helt nødvendig. Jeg venter litt med å utvide bildet. En maststötte............... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
El Alferez Svart 7.Mai.2004 Del på Facebook Svart 7.Mai.2004 En maststötte............... Nei, men du er langt nærmere enn Batdilla. Blir det lettere nå?: Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 7.Mai.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mai.2004 Jeg venter litt med å utvide bildet.Går det ann å bestille et skarpere bilde? Lagt til: Glem det, ser du la ut et annet bilde samtidig som jeg postet. Sitér dette innlegget Link to post
unknownuser Svart 7.Mai.2004 Del på Facebook Svart 7.Mai.2004 Nei, men du er langt nærmere enn Batdilla. Blir det lettere nå?: Wild guess: Kjølsvin med spant og tilhørende oljesøl.... Sitér dette innlegget Link to post
El Alferez Svart 7.Mai.2004 Del på Facebook Svart 7.Mai.2004 Wild guess: Kjølsvin med spant og tilhørende oljesøl.... Det du omtaler som "oljesøl" kalles vanligvis "vann" og dekker 2/3 av jordens overflate. Jeg vil tro du har sett det før. :lol: Neida, det er skygge som gir den mørke fargen, men ser at det kunne misoppfattes. Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 7.Mai.2004 Del på Facebook Svart 7.Mai.2004 hydraulikksylinder Sitér dette innlegget Link to post
El Alferez Svart 7.Mai.2004 Del på Facebook Svart 7.Mai.2004 hydraulikksylinder Tja, det er forsåvidt et relevant nok tips, selv om det du ser ikke er noen hydraulikksylinder. Hovedsaken er uansett det hvite elementet. Og det er gammelt. Svært gammelt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.