Batdilla Svart 13.Mai.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mai.2004 Er det en påfyllingsstuss for drivstoff/vann sett fra undersiden ? Tampen var varmere isted når du nevnte kjølevann... Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 13.Mai.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mai.2004 Dette er noe mange med litt lengre fartstid bør ha et forhold til... Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 13.Mai.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mai.2004 Ikke så lett kanskje, men veldig karakteristisk på det lille som vises av detaljer... Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 13.Mai.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mai.2004 Dette er en liten luring. Jeg vil tro de aller fleste en eller annen gang har vært borte i slike... Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 13.Mai.2004 Del på Facebook Svart 13.Mai.2004 Tampen var varmere isted når du nevnte kjølevann...En skrog-gjennomføring! Utløp for lensepumpe? Siste forsøk for denne gang. Nå går jeg ut og leker med Sikaflex. Det vet jeg hva er og hva gjør. Kanskje jeg blir en hvit mann igjen før 17 mai. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Batdilla Svart 13.Mai.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mai.2004 En skrog-gjennomføring! Utløp for lensepumpe?OK - siden du har vært så flink og vi har 3 nye på gang, skal jeg avsløre denne... Kuleventil! Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 13.Mai.2004 Del på Facebook Svart 13.Mai.2004 Dette er en liten luring. Jeg vil tro de aller fleste en eller annen gang har vært borte i slike... Fettpresse? Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Batdilla Svart 13.Mai.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mai.2004 Fettpresse? Sitér dette innlegget Link to post
skippy Svart 13.Mai.2004 Del på Facebook Svart 13.Mai.2004 Kunne se ut som en tollegang. Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 13.Mai.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mai.2004 Kunne se ut som en tollegang.Jeg lurer jammen meg på om du har rett. Ikke helt sikker på hva som legges i tollegang, men jeg satser på at det er det samme som åregaffel. I så fall er det innertier og jeg er imponert. Hvis ikke, har jeg ihvertfall et nytt ord å lære... Denne var litt lur, i og med at det er snakk om ei hel røys med gafler... Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 13.Mai.2004 Del på Facebook Svart 13.Mai.2004 Dette er en liten luring. Jeg vil tro de aller fleste en eller annen gang har vært borte i slike... Er det noen form for verktøy? Avbiter eller noe......... ---------------------- Var nok bom det ,ja. Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 13.Mai.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mai.2004 Disse to er foreløpig ubesvarte. Ingen som tør å prøve seg? Dette er noe mange med litt lengre fartstid bør ha et forhold til... Ikke så lett kanskje, men veldig karakteristisk på det lille som vises av detaljer... Sitér dette innlegget Link to post
jorhei Svart 13.Mai.2004 Del på Facebook Svart 13.Mai.2004 Ikke så lett kanskje, men veldig karakteristisk på det lille som vises av detaljer... Hvis jeg skal prøve meg vil jeg tippe baugen på en gummibåt, men jeg er redd jeg er helt på jordet........ Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
skippy Svart 13.Mai.2004 Del på Facebook Svart 13.Mai.2004 Det oransje bilde tror jeg kan være av en Pioner 7 foter. Disse som er tverre i begge ender. Ser sånn ut på fargen. Johnny Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 13.Mai.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mai.2004 Hvis jeg skal prøve meg vil jeg tippe baugen på en gummibåt, men jeg er redd jeg er helt på jordet.Bra forsøk. Men jeg er redd du er på dyypt vann akkurat her... Hint: Det lille vi ser av detaljer går igjen på flere fabrikat av gjenstanden. De som har en slik gjenstand i båten, eller har hatt en slik, vil sikkert nikke igjenkjennende, bare man klarer å koble til hva det kan være.... Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 13.Mai.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mai.2004 Det oransje bilde tror jeg kan være av en Pioner 7 foter. Disse som er tverre i begge ender. Ser sånn ut på fargen.Imponerende. En bra tier dette, mangler en fot på at det er innertier - korrekt lengde er 8 fot. Men det er ikke lett å se ut fra det lille utsnittet av bildet. Du kan trygt ta deg en på denne! Utsnittet er forøvrig fra babord side av hjørnet i overgangen mellom "dollbordet" og akterspeilet. Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 13.Mai.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mai.2004 Kan det være kraven på en redningsvest??Nope . Tror jeg holder igjen litt på hintene nå. Litt artig for meg og at ingen tar det med en gang . Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 13.Mai.2004 Del på Facebook Svart 13.Mai.2004 Ikke så lett kanskje, men veldig karakteristisk på det lille som vises av detaljer... En eller annen form for aluminiumsprofil? Karm til en luke?? Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 13.Mai.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mai.2004 En eller annen form for aluminiumsprofil? Karm til en luke?? :wink: Bit for bit... Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 13.Mai.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mai.2004 Hva er dette og hvilken begivenhet er det??? Sitér dette innlegget Link to post
El Alferez Svart 13.Mai.2004 Del på Facebook Svart 13.Mai.2004 Akterenden til Skibladner? Sitér dette innlegget Link to post
skippy Svart 13.Mai.2004 Del på Facebook Svart 13.Mai.2004 Skulle tro det var mest nærliggende siden Batdilla er fra området, men.... Skibladner har rødt bunnstoff..... Kan det være Sørlandet??? Ser mer ut som en seiler for meg. Johnny Sitér dette innlegget Link to post
El Alferez Svart 13.Mai.2004 Del på Facebook Svart 13.Mai.2004 Skulle tro det var mest nærliggende siden Batdilla er fra området, men....Skal innrømme at det var avgjørende for forslaget mitt, sammen med at kjølstripen ikke så ut som propellstrøm. Har ikke sett Skibladner i levende live, men ser absolutt likheten med en seiler. Minner sterkt om klinket skrog, i hvert fall. Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 13.Mai.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mai.2004 Kanskje dette kan bekrefte om herrene er på rett spor? Ville det ikke vært litt for innlysende om jeg valgte Skibladner? Dessuten har den vært med i form av bilde før i tråden. Sitér dette innlegget Link to post
skippy Svart 13.Mai.2004 Del på Facebook Svart 13.Mai.2004 Hvis det er en av damene våre så virker det som det er en liten dame. Kjenner ikke til det symbolet du kommer med der, men har du vært nedom Oslo så må det være Radic. Lemkul ligger jo i Bergen og Sørlandet i Kr.sand, så..... Johnny Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.