dastunt Svart 7.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.November.2009 ei side som blir til god hjelp. http://www.jeffshomemadeboat.zoomshare.com Sitér dette innlegget Mitt prosjekt : Glen-l Squirt 11 fot Link to post
dastunt Svart 11.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.November.2009 Har ikkje fått gjort noke på squirten på ei stund. Å lage rom til båten og mangen andre prosjekt tar det meste av tida, men legger ut noken bilder fra 08 sommeren for å ha noke å sjå fram til enjoy Her skal båten ligg når den ein gang blir ferdig Sitér dette innlegget Mitt prosjekt : Glen-l Squirt 11 fot Link to post
Honduras Svart 11.November.2009 Link til dette innlegget Svart 11.November.2009 På bildet der du ligger på magen med tuben på ryggen...blir ikke det en veldig ubehagelig og anstrengende stilling etterhvert?.... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
dastunt Svart 11.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.November.2009 hehe er heldigvis ikkje eg som ligger opp-ned der Sitér dette innlegget Mitt prosjekt : Glen-l Squirt 11 fot Link to post
andk Svart 12.November.2009 Link til dette innlegget Svart 12.November.2009 nederste bildet var veldig fint..hvor er dette? Sitér dette innlegget Link to post
dastunt Svart 12.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.November.2009 Holsen heiter det. Ei lita bygd 2 mil fra førde i sogn og fjordane. Vatnet er ca 8 km langt. Fullt i ørret Sitér dette innlegget Mitt prosjekt : Glen-l Squirt 11 fot Link to post
grønningen Svart 12.November.2009 Link til dette innlegget Svart 12.November.2009 såg jo ut som en idylisk plass Sitér dette innlegget Gir max og auke itte kvart Link to post
880 Svart 12.November.2009 Link til dette innlegget Svart 12.November.2009 Holsen heiter det. Ei lita bygd 2 mil fra førde i sogn og fjordane. Vatnet er ca 8 km langt. Fullt i ørret Flott plass, bodde der i fire år. Var mye gøy der og fisket var bra. Nydelig ørret som passet rett i steikepanna, var ikke bedre mat å få :wink: Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
dastunt Svart 16.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.November.2009 Blei ferdig med rommet i helga. Håper det er såpass isolert att det holder på varmen i vinter FØR: ETTER: Sitér dette innlegget Mitt prosjekt : Glen-l Squirt 11 fot Link to post
Honduras Svart 16.November.2009 Link til dette innlegget Svart 16.November.2009 Dette blir greit å varme opp. Jeg har startet med akkurat det samme som deg i helgen. Bygger skillevegg og deler garasjen i to. Så da blir det mulig å jobbe i vinter. Har spart siste ferieuka til Desember, så min siste arbeidsdag i år blir fredag 18.12. Deretter er det fri til over nyttår Håper jeg får tid til litt bygging da, mellom alle juleselskaplighetene Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
dastunt Svart 17.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.November.2009 Litt bilder fra montering av spant på jiggen. Sitér dette innlegget Mitt prosjekt : Glen-l Squirt 11 fot Link to post
Odmar Svart 18.November.2009 Link til dette innlegget Svart 18.November.2009 husk å vikle akterspeilet 12 grader, har du gjort det? Kan ikke se om du har gjort det på bildene......det gjør noe med utseene...... Eller så ser dette bare ut seom det beste stedet å bygge en båt.. Sitér dette innlegget Jo fler leketøy, jo bedre... Link to post
dastunt Svart 19.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.November.2009 Joda, det er vinkla 12 grader. Sitér dette innlegget Mitt prosjekt : Glen-l Squirt 11 fot Link to post
Odmar Svart 20.November.2009 Link til dette innlegget Svart 20.November.2009 da er bildene en optisk ilusjon......bra dette dlir bra... Sitér dette innlegget Jo fler leketøy, jo bedre... Link to post
Miss Amalie Svart 23.November.2009 Link til dette innlegget Svart 23.November.2009 Dette blir veldig morsomt å følge med på. Ser etter tråden din hver dag Arbeidet ser både nøyaktig og flott ut. Gratulerer med flott start! Sitér dette innlegget Mitt prosjekt - Bygging av Mahogny - Triple Cockpit 22 fot https://baatplassen.no/i/topic/96443-prosjekt-nye-mahognybygg-i-fredrikstad/page-9 Link to post
dastunt Svart 23.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.November.2009 Takk for det! Er stadig inne å ser på barrelback`en din. Mykje lærerikt lesestoff!! Sitér dette innlegget Mitt prosjekt : Glen-l Squirt 11 fot Link to post
dastunt Svart 27.November.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.November.2009 Her er ein på youtube som bygger zip`en. Ser ut til å bli ein fin båt Glen-l Zip Sitér dette innlegget Mitt prosjekt : Glen-l Squirt 11 fot Link to post
dastunt Svart 4.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2009 Det går ikkje så raskt framover, men synst arbeidet blir ganske bra. Legger ut noken bilder før helga: Sitér dette innlegget Mitt prosjekt : Glen-l Squirt 11 fot Link to post
Miss Amalie Svart 4.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2009 Kjemtepent arbeid Det er fryktelig moro å følge prosjekter, og du har det vel ikke travelt? Som Walter, tor jeg nesten det blir trist å bli ferdig . Nå begynner jo straks moroa med å legge finer Sitér dette innlegget Mitt prosjekt - Bygging av Mahogny - Triple Cockpit 22 fot https://baatplassen.no/i/topic/96443-prosjekt-nye-mahognybygg-i-fredrikstad/page-9 Link to post
dastunt Svart 8.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2009 fekk gjort litt i helga. fortsetter ikveld Sitér dette innlegget Mitt prosjekt : Glen-l Squirt 11 fot Link to post
Odmar Svart 8.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2009 Dette ser veldig bra ut - du er godt inne i den gøye delen fortsatt. Stå på.... Sitér dette innlegget Jo fler leketøy, jo bedre... Link to post
dastunt Svart 9.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2009 for dei som vil sjå båten "live" så la eg ut ein film på youtube i dag. Mest for å sjå kvaliteten på filmen. Sitér dette innlegget Mitt prosjekt : Glen-l Squirt 11 fot Link to post
Honduras Svart 9.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2009 Flott båt, men var nesten så jeg måtte ..... Fint om du står rolig neste gang... Neida, bare artig med litt "live"-bilder Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
dastunt Svart 9.Desember.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2009 jo sant det....men som sagt, var berre ein test. kjøpte nytt kamera på mandag Sitér dette innlegget Mitt prosjekt : Glen-l Squirt 11 fot Link to post
dastunt Svart 4.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2010 Blir ikkje meir liming på ei stund Sitér dette innlegget Mitt prosjekt : Glen-l Squirt 11 fot Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.