Jump to content

Prosjekt: Enda ein Glen-l Squirt. (10 fot)


dastunt

Recommended Posts

Har ikkje fått gjort noke på squirten på ei stund. Å lage rom til båten og mangen andre prosjekt tar det meste av tida, men legger ut noken bilder fra 08 sommeren for å ha noke å sjå fram til :flag: enjoy :wink:

 

img_3704.jpg

 

img_3743.jpg

 

img_3746.jpg

 

img_3812.jpg

 

img_3834.jpg

 

img_3869.jpg

 

img_3871.jpg

 

img_3889.jpg

 

img_3935.jpg

 

img_3981.jpg

 

img_4002.jpg

 

Her skal båten ligg når den ein gang blir ferdig :smiley:

 

bilde_141.jpg

 

bilde_043.jpg

Mitt prosjekt : Glen-l Squirt 11 fot

Link to post
Share on other sites

Holsen heiter det. Ei lita bygd 2 mil fra førde i sogn og fjordane. Vatnet er ca 8 km langt. Fullt i ørret :smiley:

 

Flott plass, bodde der i fire år. Var mye gøy der og fisket var bra. Nydelig ørret som passet rett i steikepanna, var ikke bedre mat å få :wink: :wink:

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Link to post
Share on other sites

Dette blir greit å varme opp. Jeg har startet med akkurat det samme som deg i helgen. Bygger skillevegg og deler garasjen i to. Så da blir det mulig å jobbe i vinter. Har spart siste ferieuka til Desember, så min siste arbeidsdag i år blir fredag 18.12. Deretter er det fri til over nyttår :cool:

Håper jeg får tid til litt bygging da, mellom alle juleselskaplighetene :yesnod:

Link to post
Share on other sites

Kjemtepent arbeid :flag:

Det er fryktelig moro å følge prosjekter, og du har det vel ikke travelt? Som Walter, tor jeg nesten det blir trist å bli ferdig :lol: .

 

Nå begynner jo straks moroa med å legge finer

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...