mingebretsen Svart 4.Januar.2010 Del på Facebook Svart 4.Januar.2010 Kjøpte VHF-boka i dag og har lest et par sider. Skal få betalt begge kursene imorgen. Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 4.Januar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Januar.2010 Kjøpte VHF-boka i dag og har lest et par sider. Skal få betalt begge kursene imorgen. Flotte greier! Jeg sender nå ut pakkene med utstyr for båtførerkurset etter hvert som deltagerne betaler. For VHF sender jeg ikke ut noe spesielt; der er forutsetningen at hver deltager skaffer boken slik som beskrevet i innlegg #78 - og som du allerede har gjort. Lykke til med lesingen! Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Lagavulin Svart 4.Januar.2010 Del på Facebook Svart 4.Januar.2010 Da er påmelding til VHF kurset gjort, avgift er betalt og læreboka bestilt så da er det bare å glede seg til resten.... Her også. Sitér dette innlegget Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
finnarne Svart 4.Januar.2010 Del på Facebook Svart 4.Januar.2010 Venter på ny kodegreie fra banken. Skal komme en av dagene.... Sitér dette innlegget Vifa - Bruce Roberts 35 Tidligere: EOS - Tidligere Vifa/Fryd - en fungerende Maxi 77 Mitt andre prosjekt: Den grønne bie - En ikke helt standard Land Rover Discovery Link to post
Poseidon Svart 4.Januar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Januar.2010 Her også. Venter på ny kodegreie fra banken. Skal komme en av dagene.... Ja, det siger til hele tiden - nå går det mot 40 deltagere på VHF-kurset. Det ble faktisk enda mer populært enn ventet..... Det vil forøvrig heller ikke være noe problem å henge seg på litt senere. Alt stoffet som legges ut i "klasserommet vårt" blir liggende utover våren til hjelp og nytte for andre som får lyst til å være med. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Mouche Svart 4.Januar.2010 Del på Facebook Svart 4.Januar.2010 Penger til båtførerkurset overføres via nettbank i morgen fratrukket boken som allerede er innkjøpt før jul! Både fruen og sønn synes å glede seg. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Poseidon Svart 4.Januar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Januar.2010 Penger til båtførerkurset overføres via nettbank i morgen fratrukket boken som allerede er innkjøpt før jul! Både fruen og sønn synes å glede seg. Helt flott, jeg pakker og sender etter hvert som ting faller på plass. Jeg håper også at det skal bli mange slike "familieprosjekter" rundt kjøkkenbordene rundt omkring Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
bayliner2858 Svart 5.Januar.2010 Del på Facebook Svart 5.Januar.2010 Vhf, ja takk Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 5.Januar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Januar.2010 Vhf, ja takk Hallo igjen, hvis det var ment å være en påmelding, så vil jeg gjerne ha den via påmeldingsskjema. Husk å ta med nederst på påmeldingsskjema hva som er ditt brukernavn her på baatplassen. Du finner mer info tidligere i denne tråden, spesielt i innleggene #1 og #78. Når påmeldingen er mottatt blir den bekreftet med mail og du får også en del praktiske opplysninger. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
TrondT Svart 5.Januar.2010 Del på Facebook Svart 5.Januar.2010 Da gjør jeg regning med at min innbetaling er mottatt og vi er "spent klare" her i huset til å kaste oss ut i det... TrondT Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
Poseidon Svart 5.Januar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Januar.2010 Da gjør jeg regning med at min innbetaling er mottatt og vi er "spent klare" her i huset til å kaste oss ut i det... TrondT Ja, innbetaling er mottatt og pakken er sendt.... Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
eysteind Svart 5.Januar.2010 Del på Facebook Svart 5.Januar.2010 Tror også eg har betalt for båtførerkurset! Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 5.Januar.2010 Del på Facebook Svart 5.Januar.2010 Da har jeg fått somlet meg til og sende avgårde penger også Sitér dette innlegget Link to post
svalerød Svart 5.Januar.2010 Del på Facebook Svart 5.Januar.2010 Etter å ha lest her på forumet i 1,5år er det jaggu på tide å poste sitt første innlegg. Er da påmeldt på begge kurs, og ser frem til både kurs og mer aktiv deltagelse på forumet i tiden som kommer. -svalerød- -------------------------- særping med Nidelv24 Sitér dette innlegget Prosjekt: Nidelv 24 Link to post
Poseidon Svart 5.Januar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Januar.2010 Tror også eg har betalt for båtførerkurset! Ja, det stemmer Eystein. Pengene er mottatt og pakken gikk ut idag ettermiddag. Da har jeg fått somlet meg til og sende avgårde penger også Da dukker de sikkert opp her hos meg i løpet av et par dager.... Etter å ha lest her på forumet i 1,5år er det jaggu på tide å poste sitt første innlegg. Er da påmeldt på begge kurs, og ser frem til både kurs og mer aktiv deltagelse på forumet i tiden som kommer. Velkommen i dette utmerkede forum! Jeg gleder meg til å ha enda en ungdom med deplasementbåt med på båtførerkurset - og du skal jo sogar ha VHF ombord, forstår jeg Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Hasla 26 Svart 6.Januar.2010 Del på Facebook Svart 6.Januar.2010 Tid åpner klasse rommet venter i spenning VHF Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
punitiveduty Svart 6.Januar.2010 Del på Facebook Svart 6.Januar.2010 Da har jeg også betalt VHF-kurset og kjøpt VHF-boka. 1. kapittel skal leses ikveld! Hvis noen i Oslo sliter med å få tak i boka, så har de 7-8 stk. på Nautisk. Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 7.Januar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Januar.2010 Tid åpner klasse rommet venter i spenning VHF Jeg satser på at vi kommer igang i løpet av denne uken. Det kommer stadig nye deltagere, hver eneste dag - og vi kan fortsatt ta imot flere..... For jo flere som er med, jo kjekkere blir diskusjonene og erfaringsutvekslingene i klasserommet vårt Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
TrondT Svart 8.Januar.2010 Del på Facebook Svart 8.Januar.2010 Da er pakken mottatt, og vi har så smått begynt å se på innholdet Og ser til min store forundring følgende sitat om halvplanere: "...Ved lave hastigheter drar skroget med seg en stor hekksjø..." (understreking av meg) TrondT Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
Poseidon Svart 8.Januar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Januar.2010 ..... "...Ved lave hastigheter drar skroget med seg en stor hekksjø..." (understreking av meg) Mja, det står litt av hver i den boken som sikkert kunne gi grunnlag for mange og lange diskusjoner; men alle lærebøkene for båtførerkurs er belemret med hver sine svakheter og erfaringen hittil er at jeg allikevel holder en knapp på "Veien til båtførerprøven" Men diskusjoner vil det forhåpentlig bli, når vi kommer igang med kurset Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Finn Erik Svart 8.Januar.2010 Del på Facebook Svart 8.Januar.2010 Jeg satser på at vi kommer igang i løpet av denne uken. Da begynner det å bli lite tid igjenn... Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 8.Januar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Januar.2010 Da begynner det å bli lite tid igjenn... Ja, men jeg har aldri vært spesielt flink til å helligholde hviledagen I fullt alvor: listen over hvilke deltagere som har betalt, og dermed skal ha tilgang på de to "klasserommene" som settes opp er oversendt. Det samme gjelder inndelingen, dvs hvilke emnetråder som skal opprettes. Derfor regner jeg med at de som har ordnet sin tilgang vil få opp et nytt bilde ved pålogging så snart de teknisk ansvarlige her på baatplassen.no får gjort sin jobb. Selv er jeg ute på praksistur hele helgen, men har en slags nettforbindelse ombord - og skal derfor gjøre mitt beste for at noe skjer "i løpet av denne uken" Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Hasla 26 Svart 9.Januar.2010 Del på Facebook Svart 9.Januar.2010 Noen som har hørt noe mer om VHF kurse? Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Mouche Svart 11.Januar.2010 Del på Facebook Svart 11.Januar.2010 Derfor regner jeg med at de som har ordnet sin tilgang vil få opp et nytt bilde ved pålogging så snart de teknisk ansvarlige her på baatplassen.no får gjort sin jobb. Betalt for lengst, men ikke noe nytt bilde når jeg logger inn. Har du registrert min betaling? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
JonnyBoy Svart 11.Januar.2010 Del på Facebook Svart 11.Januar.2010 Har ikke fått opp nytt bilde jeg heller, så trolig er det ikke er helt klart ennå ??? Sitér dette innlegget Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.