Jump to content

VHF- og båtførerkurs på baatplassen.no


Poseidon

Recommended Posts

Ja, det kommer, det kommer :wflag::wflag::wflag:

Jeg tar utålmodigheten som et gnistrende tegn på at dere er klar for en kjempeinnsats :wink:

 

Selv har jeg vært ute på praksistur hele helgen og Ingar som styrer det tekniske her på baatplassen.no måtte foreta en større gjennomgang før han kunne sette opp det rammeverket som jeg trenger. Derfor ble vi en anelse forsinket.

 

Status akkurat nå er at jeg har laget inndelingen og lagt ut de to første kapitlene i båtførerkurset. Dermed ligger dette klart - og det blir synlig for dere så snart Ingar har åpnet for adgangsrettigheten.

 

VHF-kurset er egentlig kommet minst like langt, men det ligger også skjult for alle deltagere inntil adgangsrettigheten er åpnet.

 

For begge kursene har jeg sendt inn lister over alle som har betalingen på plass og så snart de som styrer det tekniske her på baatplassen.no har åpnet adgangen så er vi igang . . . .

 

Tilføyd litt senere, som et resultat av kjempeflott service fra Ingar:

 

Nå skal deltagerlisten for båtførerkurset være på plass!

Dvs de som har fått registrert sin innbetaling her hos meg kommer inn i "klasserommet" for båtførerkurset!

 

Så nå er det bare å kaste seg uti med spørsmål og kommentarer. Diskuter "så fillene fyker", men hold dere til riktig emne :saint::saint:

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

Nå skal begge klasserom være åpne for alle kursdeltagere som har fått sin kursinnbetaling registrert her hos meg. Det vil nok være et etterslep på et par dager via nettbanken, men jeg ekspederer så fort jeg får meldingene.....

 

Det er fortsatt fullt mulig å slenge seg på både båtførerkurs og VHF-kurs!

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

Jo, og 3 ting bør være ordnet for at det skal være lov

 

Åpenhet 1: link til virksomheten i signaturen - dette er oppfyllt

Åpenhet 2: registrert som leverandør - dette er ikke oppfyllt (står "Medlem"), men da regner jeg nesten med en teknisk feil.

Bidrag: leverandørens faglig bidrag på forumet skal være tydelig og større enn "kundesankingen". Dette mener jeg også er oppfyllt.

 

Notert Trikola :wflag:

 

Poseidons kurs er til det beste for almuen og flink fyr er han også. :yesnod:

Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport

Link to post
Share on other sites

Får ikke opp noe klasserom......er det ikke registrert noen betaling fra meg ?
Jeg har for lengst betalt for båtførerkurset og fått tilsendt kurspakken, men har ikke fått tilgang til klasserommet.

Ja, det bekreftes at betaling er OK fra dere begge. Begge står også på listen over dem som skal ha fått tilgang på de respektive "klasserom". Dette ligger åpent tilgjengelig for alle ved å søke på "Medlemmer" og så velge riktig gruppe.

 

Har dere forsøkt å logge av, og så logge på igjen på baatplassen.no?

Snekker'n har lagt inn et veldig fint bilde av hvordan det da skal se ut.

 

Hvis det fortsatt ikke kommer noe opp må jeg be Ingar, eller en av de andre på "teknisk" om hjelp.

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

.....Hvordan gjør man da ?

 

Da melder du deg selv til begge kursene og lar dem gjøre jobben :wink:

Det er det samme for meg hvem som sitter i hjemmets lune rede og arbeider med stoffet. Når man føler seg klar for prøven må man allikevel kontakte en sensor eller Norsk test og avlegge prøven - for den kan vi selvfølgelig ikke ta her på nettet :saint:

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

JGH

Ja, de er raske i læremiddelforlaget!

Betalingen for kurset er forøvrig mottatt og jeg har gitt melding videre om at du skal ha tilgang.

Forhåpentlig ordner det seg i løpet av kvelden eller i løpet av helgen.....

Du får forsøke å logge deg ut og inn igjen av og til for å se om noe nytt dukker opp :wink:

 

Lykke til!

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

Har nå fått tilgang til kurset og vært på posten og hentet mappen/permen/kartet, flott opplegg så langt, så nå venter vi bare på at noen skal ture å stille de første spørsmålene slik at ikke bare vi skal føle oss dumme? :lol:

 

Somebody, make a move!

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

Har nå fått tilgang til kurset og vært på posten og hentet mappen/permen/kartet, flott opplegg så langt, ......

Takker og bukker :saint::saint:

Ja, opplegget er iallefall velprøvet for jeg har hatt noen tusen gjennom "den møllen" etter hvert :wink::wink:

Somebody, make a move!

Bare spør, bare spør.

Sannsynligheten er stor for at jeg skal klare å komme opp med et svar - og ingen skal behøve å "føle seg dumme", garantert!

 

Det kommer forresten flere deltagere like over helgen, jeg sendte ut fem pakker idag også :wink::wink:

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...