Jump to content

VHF- og båtførerkurs på baatplassen.no


Poseidon

Recommended Posts

Kjøpte VHF-boka i dag og har lest et par sider. Skal få betalt begge kursene imorgen.

 

Flotte greier!

Jeg sender nå ut pakkene med utstyr for båtførerkurset etter hvert som deltagerne betaler.

For VHF sender jeg ikke ut noe spesielt; der er forutsetningen at hver deltager skaffer boken slik som beskrevet i innlegg #78 - og som du allerede har gjort.

Lykke til med lesingen!

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

Her også. :seeya:
Venter på ny kodegreie fra banken. Skal komme en av dagene....

Ja, det siger til hele tiden - nå går det mot 40 deltagere på VHF-kurset.

Det ble faktisk enda mer populært enn ventet.....

Det vil forøvrig heller ikke være noe problem å henge seg på litt senere. Alt stoffet som legges ut i "klasserommet vårt" blir liggende utover våren til hjelp og nytte for andre som får lyst til å være med.

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

Penger til båtførerkurset overføres via nettbank i morgen fratrukket boken som allerede er innkjøpt før jul! Både fruen og sønn synes å glede seg.

Helt flott, jeg pakker og sender etter hvert som ting faller på plass.

Jeg håper også at det skal bli mange slike "familieprosjekter" rundt kjøkkenbordene rundt omkring :wink::wink:

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

Vhf, ja takk :smiley:

 

Hallo igjen,

hvis det var ment å være en påmelding, så vil jeg gjerne ha den via påmeldingsskjema.

Husk å ta med nederst på påmeldingsskjema hva som er ditt brukernavn her på baatplassen.

 

Du finner mer info tidligere i denne tråden, spesielt i innleggene #1 og #78. Når påmeldingen er mottatt blir den bekreftet med mail og du får også en del praktiske opplysninger.

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

Tror også eg har betalt for båtførerkurset!

Ja, det stemmer Eystein. Pengene er mottatt og pakken gikk ut idag ettermiddag.

Da har jeg fått somlet meg til og sende avgårde penger også :smash:

Da dukker de sikkert opp her hos meg i løpet av et par dager....

Etter å ha lest her på forumet i 1,5år er det jaggu på tide å poste sitt første innlegg.

Er da påmeldt på begge kurs, og ser frem til både kurs og mer aktiv deltagelse på forumet i tiden som kommer.

Velkommen i dette utmerkede forum!

Jeg gleder meg til å ha enda en ungdom med deplasementbåt med på båtførerkurset - og du skal jo sogar ha VHF ombord, forstår jeg :wink::wink:

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

Tid åpner klasse rommet venter i spenning VHF :drink:

 

Jeg satser på at vi kommer igang i løpet av denne uken.

Det kommer stadig nye deltagere, hver eneste dag - og vi kan fortsatt ta imot flere.....

For jo flere som er med, jo kjekkere blir diskusjonene og erfaringsutvekslingene i klasserommet vårt :wink:

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

..... "...Ved lave hastigheter drar skroget med seg en stor hekksjø..." :confused: (understreking av meg)

 

 

Mja, det står litt av hver i den boken som sikkert kunne gi grunnlag for mange og lange diskusjoner; men alle lærebøkene for båtførerkurs er belemret med hver sine svakheter og erfaringen hittil er at jeg allikevel holder en knapp på "Veien til båtførerprøven" :wink::wink:

 

Men diskusjoner vil det forhåpentlig bli, når vi kommer igang med kurset :saint:

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

Da begynner det å bli lite tid igjenn... :smiley:

 

Ja, men jeg har aldri vært spesielt flink til å helligholde hviledagen :saint::saint:

I fullt alvor: listen over hvilke deltagere som har betalt, og dermed skal ha tilgang på de to "klasserommene" som settes opp er oversendt. Det samme gjelder inndelingen, dvs hvilke emnetråder som skal opprettes.

 

Derfor regner jeg med at de som har ordnet sin tilgang vil få opp et nytt bilde ved pålogging så snart de teknisk ansvarlige her på baatplassen.no får gjort sin jobb.

 

Selv er jeg ute på praksistur hele helgen, men har en slags nettforbindelse ombord - og skal derfor gjøre mitt beste for at noe skjer "i løpet av denne uken" :wink::wink:

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

Derfor regner jeg med at de som har ordnet sin tilgang vil få opp et nytt bilde ved pålogging så snart de teknisk ansvarlige her på baatplassen.no får gjort sin jobb.

 

Betalt for lengst, men ikke noe nytt bilde når jeg logger inn. Har du registrert min betaling?

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...