Jump to content

Prosjekt: Demontèring - rep. - montèring, Yamaha 225hk powerhead


Double Weber

Recommended Posts

  • 1 måned senere...

Da er båten lagt ut for salg. Prøver å få solgt den nå på høsten. Hvis ikke det går prøver jeg igjen til våren. Har hatt mye moro med den, og motoren har virket knirkefritt etter overhalingen :thumbsup:

 

Kom gjerne med kommentarer på annonsen :yesnod:

 

Er nå på jakt etter en Draco 21 :flag_bp:

Redigert av Double Weber (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Har ikke noe peiling på hva disse båtene ligger på sann generelt. Motor er totalt overhalt, og er som ny. Båten ser meget velholdt ut, og ser utrolig artig ut og kjøre! thumbsup.gif Hadde jeg klikket innpå annonsen hadde jeg ikke reagert over den prisen. som andk sier, Mye båt for pengene! flag_bp.gif Lykke til med salg! yesnod.gif

Link to post
Share on other sites

Hadde nok fått 100k for den vill jeg tro, og sikkert vell så det! thumbsup.gif Tror folk tenker det må være noe gale med båten i og med at prisen er så lav! Vet ikke, men kansje derfor folk lurer på om prisen er rett! yesnod.gif Og endre prisen nå kan jeg ikke tro skal ha noe og si, tror heller folk som er interessert vil angre på at de ikke slo til med engang giggle.gif

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...