Jump to content

Erfaringer med Nord West 900?


Bjørn Løvjomås

Recommended Posts

Ser de fleste mener en slik båt bør ha over 200 hk ja... Hadde nok ikke nektet for å hatt større motor, men tror faktisk at jeg kunne klart meg med den motoren og. Blir de vanskelige å manøvrere med kun 150 hk?

ER jo vant til sjekta, og den er utrolig lett å handtere. enda der er bare ca 80 hk :thumbsup:

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Hva mener folket om denne båten.

Bortsett fra motoren, den har jeg jo skjønt at noen mener er for liten :smiley:

Ellers ligger det jo noen på finn, de har jeg sjekket. men det kan jo være andre markeder. Så hvis noen har noen gode forslag er jeg meget åpen for det. :newyearcheers:

Mvh Bjørn Løvjomås.

Redigert av agder840 (see edit history)

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Lukket båt midt på solkysten? Normalt skurrer dette, naturstridig å sitte inne i solskinnet. Men skal du bruke båten utenfor hovedsesongen har jeg en viss forståelse for lukket båt.... :cheers_wine:

 

Som du skjønner er ikke lukket båt mitt spesiale, men NW virker som en solid båt. Motorvalg trenger ikke være så stor, du har kort vei til Norges fineste skjærgård østover og spesielt vestover... Men tenker du videresalg en gang er det en nok en fordel med stor motor. Lykke til med jakten på "vestlandsbåt"!

Link to post
Share on other sites

Da vi gikk over til Trawler var dette et viktig poeng, noe vi ikke angrer på i dag. Med vår GB kan vi gå opp mot 17 mil, men allerede ved 10 mil setter hun seg daglig med hekken. Vi slipper mye slingring av den grunn, noe du sikkert kjenner fra snekka.


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...