Jump to content

elwaro tråden

idars

Recommended Posts

Vi hadde en Elwaro 755 sommeren 1997 som vi likte godt. Flott liten turbåt for en familie på 4. Problemet var at våre to håefulle datt ned fra overkøya ett par ganger så da ble det salg. Eller var båten fin den. Senere hadde vi en 1996 modell Elwaro 9000 targa med KAD 42. Hvit og med grå og blå striper fikk vi mange positive kommentarer. Båten var ett smykke i innredningen. Lurer på hvorfor vi solgte den......i allefall går den fortsatt her i Arendal og er såvidt jeg kan se like fin. Fantastisk flott turbåt for 4.

Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. :cheers:

Dæven å fint det ble ''idars''! Er det mulig å spør om hva slags plater du har brukt=? Skal gjøre dette på sjekta snart, og er på leting etter noen gode tips hva slags olje/beis e skal bruke. Er dette vanlig brun mahognybeis ? Prøvde en mahognybeis, men syntes det ble så veldig rødt, men mere brun farven

Redigert av Retox_93 (see edit history)

Detta er noen dårlige mobil bilder , men blei veldig fornøyd med resultatet. Jeg har brukt en oljebeis HERDINS som heter 913 mahognybrun, legger ved et bilde. Platene jeg har brukt er 9mm bjørkefiner ,og det gjorde jeg fordi at laga i den teakfineren du får kjøpt er få mens i den jeg har brukt er mange tynne lag som jeg tror blir sterkere ( å så blir det jo billigere :thumbsup: )

dsc00116.jpg

ELWARO 30 :thumbsup::thumbsup::thumbsup: bor på SØNDELED :thumbsup::thumbsup::thumbsup:

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...