Jump to content

elwaro tråden


idars

Recommended Posts

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Hei. Jeg får tydeligvis ikke epost når noen skriver en tråd her, og jeg er ikke så flink til å sjekke forumet nå på vinteren, men jeg skal grave litt etter bilder av elwaroen vår ja :-)

Prøver igjen jeg roaardal. Kjekt med bilder , er ikke for mange bilder å finne på nettet akkurat

Link to post
Share on other sites

Hei gått å se det er blitt litt liv her igjen kjøpte en elwaro 30 i fjord sommer har til nå vært ille fornøyd med den. Gikk fra en saga 7000 . Må si det var litt av en forandring. Men med 2 barn å kone og hund ble saga.n for liten. Den skal bli flittig brukt så fort den er på vannet igjen hyggelig å se att det er flere som liker disse båtene. Skal få lagt ut et bilde om ikke så lenge.

Link to post
Share on other sites

Jeg har også planer om dette til våren, men tenkte at jeg skulle støpe med ett selv. Da jeg ønsker ett i hvit glassfiber, og ikke i tre/syrefast.. Og såvidt meg bekjent finnes det ikke i glassfiber tilpasset elwaro. Og da håpte jeg på å få samme mønsteret på spydet som på dollbord rund båten.

 

Ser du har solskjerming på vinduene på båten din. Jeg har også det, men jeg har det på vinduene til aktercabinen og forpiggen, så slipper ungene å våkne med soloppgang, og vi får også sove litt lengre da.. ;-)

Risma Yatch 36 - Black Lady 

Link to post
Share on other sites

Hei erikabrev lurte på om det var mulig å få se noen bilder av hardtoppen jeg har kalsje du har plast vindu kunne tenkt meg noe sånt selv . Må vel kansje få laget et .

Hei Kenneth! Hvis du referer til doghouset, altså der man står og styrer som hardtoppen så må jeg nok dessverre meddele at jeg også har den av kalesje. Mulig det var noe forvirring angående dette tidligere i tråden, men den er altså av kalesje. Personlig så syns jeg dette fungerer veldig fint, bare viktig å sørge for avstiving slik at vannet renner av hvis det regner.

Link to post
Share on other sites

Det var et fint bilde astor , nå går det jo mot lysere tider og båtliv igjen også

Begynner å bli ferdig med de nye benkene i båten også men har ikke fått tatt noen bilder ennå. Men det kommer.

 

 

Venter på bilder, idars!


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...