Bamse_bra Svart 23.August.2016 Del på Facebook Svart 23.August.2016 (redigert) Ble den solgt? Ser den er til salgs av en kar i Brumunddal nå? Redigert 23.August.2016 av Bamse_bra (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
andersb Svart 23.August.2016 Del på Facebook Svart 23.August.2016 sykt mye fet båt for pengene Sitér dette innlegget Link to post
Vantro Svart 23.August.2016 Del på Facebook Svart 23.August.2016 Så fet båt. Så mye arbeid for å komme til den tilstanden. Er desverre ikke altid en får igjen for jobben. Dette må jo være grisebillig? Har selv sett/hørt båten på nært hold i furnesfjorden. Det var en opplevelse. Lyden..... -motorfrelste vil bli opphisset for å si det slik.... Vakkert lydbilde med eksos over vann. Flott skute med vakker lyd. Eye and ear candy. Var jeg i handlemodus skulle jeg garantert tatt den i nøyere ettersyn. Er få av disse smykkene.... Sitér dette innlegget Link to post
Bredo Svart 24.Januar.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Januar.2017 Heisan folkens. Båten ble til slutt solgt ja, men som noen av dere har påpekt er den allerede solgt videre. Prisen jeg fikk for båten egnet seg vel mest til å gråte av, men innså fort at jeg ikke kunne regne med å få tilbake noe av det som jeg la i båten. Nå tror jeg den er tilbake i Oslofjorden og har fått noen spørsmål om info fra dagens eier. Skal forsøke å bidra med hva jeg vet, så håper jeg den igjen blir å se (og ikke minst høre) til våren igjen. Vil igjen få takke alle de fantastiske brukerne her på båtplassen. Jeg hadde det utrolig artig under prosjektets gang (en del frustrasjon også skal det sies) og det var alle hyggelige tilbakemeldinger herfra, som hjalp meg med til å komme i mål til slutt. Sitér dette innlegget Wellcraft Nova II 26' - 2 x V8/260hk Link to post
Liffi Svart 24.Februar.2017 Del på Facebook Svart 24.Februar.2017 Båten har forfalt litt siden du pusset den opp virker det som men er i gode hender nå. Blir å se på sjøen til sommeren :) skal få div oppdateringer Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 25.Februar.2017 Del på Facebook Svart 25.Februar.2017 Så bra at båten igjen er synlig. Noen båter fortjener virkelig oppmerksomhet. Denne båten gjør det. Lykke til som ny eier. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Liffi Svart 22.Mars.2017 Del på Facebook Svart 22.Mars.2017 Helt klart at denne fortjener det, og det skal den også. Takk for det Sitér dette innlegget Link to post
Tridenten Svart 22.Mars.2017 Del på Facebook Svart 22.Mars.2017 Flott at denne blir tatt vare på! Håper jeg ser den i fjorden i løpet av sommeren. Tønsberg er en fin havn ;) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.