Jump to content

Prosjekt: Wellcraft Nova II


Bredo

Recommended Posts

Så fet båt. Så mye arbeid for å komme til den tilstanden. Er desverre ikke altid en får igjen for jobben. Dette må jo være grisebillig? Har selv sett/hørt båten på nært hold i furnesfjorden. Det var en opplevelse. Lyden..... -motorfrelste vil bli opphisset for å si det slik.... Vakkert lydbilde med eksos over vann. Flott skute med vakker lyd. Eye and ear candy. Var jeg i handlemodus skulle jeg garantert tatt den i nøyere ettersyn. Er få av disse smykkene....

Link to post
Share on other sites

  • 5 måneder senere...

Heisan folkens.

Båten ble til slutt solgt ja, men som noen av dere har påpekt er den allerede solgt videre. Prisen jeg fikk for båten egnet seg vel mest til å gråte av, men innså fort at jeg ikke kunne regne med å få tilbake noe av det som jeg la i båten. Nå tror jeg den er tilbake i Oslofjorden og har fått noen spørsmål om info fra dagens eier. Skal forsøke å bidra med hva jeg vet, så håper jeg den igjen blir å se (og ikke minst høre) til våren igjen.

 

Vil igjen få takke alle de fantastiske brukerne her på båtplassen. Jeg hadde det utrolig artig under prosjektets gang (en del frustrasjon også skal det sies) og det var alle hyggelige tilbakemeldinger herfra, som hjalp meg med til å komme i mål til slutt.

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...