Jump to content

Dagens Finn, spesielle båtannonser (se 1. innlegg før du poster)

SamH

Recommended Posts

Komodo

Nei, det var vel en viss ironi over det innlegget :giggle: Kjente det gikk litt kaldt nedover ryggen når jeg så den motoren og det gearet som fulgte med :ghost: Det er kanskje ikke noe vits i å prøve å selge alt man har av skrot, noe bør kanskje gå rett på dynga. 

Grand Banks jr

Og til den prisen...

Det der er vel i beste fall verdt kg prisen på stål...  Jeg hadde i alle fall ikke veddet på at motorene starter på første forsøk. Eller tørner...

Lurer på hvordan det har blitt oppbevart når det er så rustent. 

Havarita
Posted (edited)

Denne har jeg sett en gang for 30 år siden. Da så den akkurat lik ut.

Fjellstrand er vel mer kjent med aluminium som byggematerial.

Edited by Havarita
Bellil

Grei skuring dn der. Blås av støvet og litt stålbørste og lakk på giret og den er good to go.

Cruiseliner
Mjøsfarer skrev for 2 timer siden:

Kan noen forklare meg hvorfor hatten til Benny i Olsenbanden er med i halvparten av bildene? 

Sikkert fordi han har en kone som forstår betydningen av styling. Og tro meg - dette selger. Bilder av kona di selger imidlertid ikke. 

Og for ordens skyld - det er ikke meg som selger denne båten. :smiley:

-morten-
11 minutes ago, Cruiseliner said:

Sikkert fordi han har en kone som forstår betydningen av styling. Og tro meg - dette selger. Bilder av kona di selger imidlertid ikke. 

Og for ordens skyld - det er ikke meg som selger denne båten. :smiley:

For min del hadde jeg satt mer pris på en pussa dørk isteden for puter og løse ting som flasker og lys i glassbeholdere!! 

Cruiseliner
-morten- skrev 9 minutter siden:

For min del hadde jeg satt mer pris på en pussa dørk isteden for puter og løse ting som flasker og lys i glassbeholdere!! 

Ville du kjøpt den båten for 950 000? Jeg ville ikke gjort det. For at noen skal gjøre det kreves det derimot litt ekstra. La oss være glade for at ikke alle tenker som oss. :cheers:

Bellil

Men hvorfor vise at man har råd til en uåpnet champagne? Kan man ikke heller hente fram en brukt flaske, fylle den med Mozell, helle oppi noen glass og ha enda mer stemning?

Enda verre når det er fleremillioners båter som har råd til en billig uåpnet cava på bilder.

At stemningsbilder selger vises vel tydelig i bilder fra leverandørene av nye båter (og alt annet).

Synes forøvrig hatten var fin jeg 🙂

Bergen

https://www.finn.no/204625336

Heftige «oppgraderinger» 😉

Jeg har oppgradert et par ting rundt om i båten bla. Ny septikslange fra toalett til septiktank, Ny termostat i motoren, Ny lazybag og nytt/brukt storseil.

casie

OG JA .... det er MIN båt ....?? 

Hva menes med denne kommentaren,og hvorfor så mye blanding av store og små bokstaver...Og hvorfor spørsmåltegn på slutten av den setningen.Når man er så usansynelig dårlig og lage annonse,så burde man få hjelp  til og lage den

-morten-

Barracuda 1000 HT | FINN.no

Litt spessiel annonse! bærer preg av google translate!  verdien må være mer enn 250000, men den ser ikke ut som den har blitt vedlikeholdt de siste 10 årene!  står KAD42 på ene motoren og 43 på den andre! vannvittig motorisering!

Kunne sikkert blitt et bra prosjekt, men direkte pen er den jo ikke!

Espen
-morten- skrev 8 minutter siden:

Barracuda 1000 HT | FINN.no

Litt spessiel annonse! bærer preg av google translate!  verdien må være mer enn 250000, men den ser ikke ut som den har blitt vedlikeholdt de siste 10 årene!  står KAD42 på ene motoren og 43 på den andre! vannvittig motorisering!

Kunne sikkert blitt et bra prosjekt, men direkte pen er den jo ikke!

Denne ble benyttet som skyssbåt av Haaland og Sønn i Stavanger da den var ny, rimelig baktung med store motorer, husker godt det fra den gang den var ny

Eg kan lite om motorbåt, og blir uvel berre eg ser ein VP, men dersom motorane går er vel dette ein rimeleg båt?

-morten-
23 minutes ago, Espen said:

Denne ble benyttet som skyssbåt av Haaland og Sønn i Stavanger da den var ny, rimelig baktung med store motorer, husker godt det fra den gang den var ny

det forklarer motorisering, men ser ikke ut som den har hatt noen form for vedlikehold etter den er blitt tatt i bruk som lystbåt!  så veldig møkkete ut i motorrommet! og to forskjellige deksel. Billig båt, men kan fort ligge masse skjuldte kostnader her!

index
-morten- skrev 22 minutter siden:

det forklarer motorisering, men ser ikke ut som den har hatt noen form for vedlikehold etter den er blitt tatt i bruk som lystbåt!  

Kommer vel an på øyet som ser. Jeg synes den så ganske så normalt vedlikeholdt ut for alderen. Og prisen reflekterer tydelig at ting må gjøres. Jeg vil tro timetallet på motorene er betydelig siden den har gått i næring, det forklarer kanskje også dekslene på motorene ved at den ene motoren kan ha blitt byttet på et tidspunkt. KAD42 og 43 er jo tilnærmet identiske.

Når det er sagt så er den såpass overmotorisert og baktung at det nok begrenser markedet noe...