Jump to content

Dagens Finn, spesielle båtannonser (se 1. innlegg før du poster)


SamH

Recommended Posts

Nei, det var vel en viss ironi over det innlegget :giggle: Kjente det gikk litt kaldt nedover ryggen når jeg så den motoren og det gearet som fulgte med :ghost: Det er kanskje ikke noe vits i å prøve å selge alt man har av skrot, noe bør kanskje gå rett på dynga. 

Link to post
Share on other sites

Og til den prisen...

 

Det der er vel i beste fall verdt kg prisen på stål...  Jeg hadde i alle fall ikke veddet på at motorene starter på første forsøk. Eller tørner...

 

Lurer på hvordan det har blitt oppbevart når det er så rustent. 

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Link to post
Share on other sites

Komodo skrev for 20 timer siden:

Lett prosjekt for den nevenyttige. Et malingsstrøk, deretter sette inn medfølgende motor

https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=188112241

 

Tydelig noen tror alt kan selges som gull i disse corona tider🤣😂

http://www.fuel-flow.no

Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra  www.fuel-flow.no  

 

Link to post
Share on other sites

Mjøsfarer skrev for 2 timer siden:

Kan noen forklare meg hvorfor hatten til Benny i Olsenbanden er med i halvparten av bildene? 

 

Sikkert fordi han har en kone som forstår betydningen av styling. Og tro meg - dette selger. Bilder av kona di selger imidlertid ikke. 

 

Og for ordens skyld - det er ikke meg som selger denne båten. :smiley:

Link to post
Share on other sites

11 minutes ago, Cruiseliner said:

 

Sikkert fordi han har en kone som forstår betydningen av styling. Og tro meg - dette selger. Bilder av kona di selger imidlertid ikke. 

 

Og for ordens skyld - det er ikke meg som selger denne båten. :smiley:

For min del hadde jeg satt mer pris på en pussa dørk isteden for puter og løse ting som flasker og lys i glassbeholdere!! 

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

-morten- skrev 9 minutter siden:

For min del hadde jeg satt mer pris på en pussa dørk isteden for puter og løse ting som flasker og lys i glassbeholdere!! 

 

Ville du kjøpt den båten for 950 000? Jeg ville ikke gjort det. For at noen skal gjøre det kreves det derimot litt ekstra. La oss være glade for at ikke alle tenker som oss. :cheers:

Link to post
Share on other sites

Men hvorfor vise at man har råd til en uåpnet champagne? Kan man ikke heller hente fram en brukt flaske, fylle den med Mozell, helle oppi noen glass og ha enda mer stemning?

Enda verre når det er fleremillioners båter som har råd til en billig uåpnet cava på bilder.

At stemningsbilder selger vises vel tydelig i bilder fra leverandørene av nye båter (og alt annet).

 

Synes forøvrig hatten var fin jeg 🙂

D5L

Link to post
Share on other sites

casie skrev for 2 timer siden:

https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=217334676

 

dårlig annonse på en så dyr båt

 

Men det er jo Jan Kaare, ikke helt ukjent for mange :smiley:

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Link to post
Share on other sites

OG JA .... det er MIN båt ....?? 

 

Hva menes med denne kommentaren,og hvorfor så mye blanding av store og små bokstaver...Og hvorfor spørsmåltegn på slutten av den setningen.Når man er så usansynelig dårlig og lage annonse,så burde man få hjelp  til og lage den

Link to post
Share on other sites

Barracuda 1000 HT | FINN.no

 

Litt spessiel annonse! bærer preg av google translate!  verdien må være mer enn 250000, men den ser ikke ut som den har blitt vedlikeholdt de siste 10 årene!  står KAD42 på ene motoren og 43 på den andre! vannvittig motorisering!

Kunne sikkert blitt et bra prosjekt, men direkte pen er den jo ikke!

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

-morten- skrev 8 minutter siden:

Barracuda 1000 HT | FINN.no

 

Litt spessiel annonse! bærer preg av google translate!  verdien må være mer enn 250000, men den ser ikke ut som den har blitt vedlikeholdt de siste 10 årene!  står KAD42 på ene motoren og 43 på den andre! vannvittig motorisering!

Kunne sikkert blitt et bra prosjekt, men direkte pen er den jo ikke!

Denne ble benyttet som skyssbåt av Haaland og Sønn i Stavanger da den var ny, rimelig baktung med store motorer, husker godt det fra den gang den var ny

Link to post
Share on other sites

23 minutes ago, Espen said:

Denne ble benyttet som skyssbåt av Haaland og Sønn i Stavanger da den var ny, rimelig baktung med store motorer, husker godt det fra den gang den var ny

det forklarer motorisering, men ser ikke ut som den har hatt noen form for vedlikehold etter den er blitt tatt i bruk som lystbåt!  så veldig møkkete ut i motorrommet! og to forskjellige deksel. Billig båt, men kan fort ligge masse skjuldte kostnader her!

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

-morten- skrev 22 minutter siden:

det forklarer motorisering, men ser ikke ut som den har hatt noen form for vedlikehold etter den er blitt tatt i bruk som lystbåt!  

 

Kommer vel an på øyet som ser. Jeg synes den så ganske så normalt vedlikeholdt ut for alderen. Og prisen reflekterer tydelig at ting må gjøres. Jeg vil tro timetallet på motorene er betydelig siden den har gått i næring, det forklarer kanskje også dekslene på motorene ved at den ene motoren kan ha blitt byttet på et tidspunkt. KAD42 og 43 er jo tilnærmet identiske.

 

Når det er sagt så er den såpass overmotorisert og baktung at det nok begrenser markedet noe...

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

7 minutes ago, Pequod said:

Ikke akkurat noe for meg denne her, men den var da søt da... Kanskje noen her som har båtinteresserte døtre - skjønt, dette er vel nesten litt for mye av det gode...

 

https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=217347199

Klassisk Key West tema!!??  finner mere sånne båter der!!

everglades-335cc-800x600.jpg

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...