Jump to content

Dagens Finn, spesielle båtannonser (se 1. innlegg før du poster)


SamH

Recommended Posts

Eika skrev for 15 timer siden:

 

Ja det er det, men hvis man driver en bjørnefarm som avler frem 3-4-5 siffra antall bjørner så er det ikke så stort problem. Da er det bedre og selge unna sånn at du vet hvor mange bjørner du minimum må få avla frem, hvis du greier fler enn det, så er det en bonus 

God oppsummering :)

Ellers er det jo akkurat slik bilforhandlerne holder på for tiden. Det er bestillingstid på godt over ett år på mange modeller.

Link to post
Share on other sites

sap_2000 skrev for 3 timer siden:

Du får ikke bestilt en 2021 nå siden leveringstiden er over et år på noen modeller.

 

Skjønner det. Det var for å gi et eksempel.

Neste gang jeg kjøper bil skal jeg se på de med aller lengst leveringstid, og betale den umiddelbart.

Ut i fra det som blir sagt her tipper jeg prisen er lavere da enn ved levering etter 2 års leveringstid.

Oppgradert er den også.

God butikk.  :giggle:

Link to post
Share on other sites

Jannmar skrev 18 minutter siden:

 

Skjønner det. Det var for å gi et eksempel.

Neste gang jeg kjøper bil skal jeg se på de med aller lengst leveringstid, og betale den umiddelbart.

Ut i fra det som blir sagt her tipper jeg prisen er lavere da enn ved levering etter 2 års leveringstid.

Oppgradert er den også.

God butikk.  :giggle:

 

Hvis butikken sier at den ikke kan leveres før da og da, så får du hverken rabatt eller ekstrautstyr som plaster på såret. Det er noe annet hvis de lover levering om 3mnd, men du faktisk må vente i 2år 

Link to post
Share on other sites

Eika skrev for 5 timer siden:

Hvis butikken sier at den ikke kan leveres før da og da, så får du hverken rabatt eller ekstrautstyr som plaster på såret. Det er noe annet hvis de lover levering om 3mnd, men du faktisk må vente i 2år 

 

Det spørs, det spørs.

Betaler 2 år før levering, uten innbyttebil. God butikk (for butikken) det.

Link to post
Share on other sites

Jannmar skrev for 2 timer siden:

 

Det spørs, det spørs.

Betaler 2 år før levering, uten innbyttebil. God butikk (for butikken) det.

 

Butikken vil helst gi deg en bil på direkten, det er jo dårlig for butikken å skylde deg en bil i ett år eller to. De står jo litt på vent, så lenge de ikke har fått gitt deg det de skylder deg, plutselig har de 50biler utestående og det er jo en kjip situasjon. Men sånn ting har blitt, så er det dessverre noe de må leve med. Men alternativene er jo å legge ned eller kun selge bruktbil 

 

Tenk litt på denne

Hva er best for butikken? At du snakker med kameratene dine en lystig kveld og sier du skal kjøpe bil, betaler bilen også tar det så lang tid at kameratene dine begynner å tvile på at du faktisk har kjøpt deg ny bil, når den først kommer så får kameratene dine lyst på ny bil men de vet jo at det tok 2år med deg, så istedenfor å vente i 2år så kjøper de en annen god bruktbil som kan leveres omgående 

 

Eller at du sitter og snakker om bil en lystig kveld, sier du skal kjøpe en, reiser i butikken og kjøper bilen, 3 uker seinere så dukker den opp og alle kameratene dine blir imponert over både leveringstid og hvor bra bilen er, gutta blir litt misunnelige også reiser de ned i samme butikken å bestiller en lik bil, bare med litt mer utstyr og litt større motor 

 

Der jeg jobber, så tenker vi at du kan ha så mye reklame du vil på tv og inett, men ingenting er bedre reklame enn en nabo som skryter oss opp i skyene. God service og kort leveringstid får naboen til å skryte 

Redigert av Guest (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Jannmar skrev 1 time siden:

 

Ikke jeg heller. Er ikke idiot. Sjappa kan jo gå konkurs. Det får holde med teorien.

Og selv om det skal mye til at de store bilselskapene går konk, så er det ikke god økonomi.

Men, som dere skriver gjør ingen det. Man bestiller, betaler kanskje et depositum på noen tusen, og så betaler man resten ved levering.

Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...
blue moon skrev On 24.11.2021 at 13.47:

Den var jo maksimalt pimpet og trendy da.

 

Parkett er det nok ikke, men vinylbelegg av noe slag.

Cred for tilsynelatende godt håndtverk, og gjennomført stil.:flag::sailing:

 

Kanskje mer praktisk med vinylbelegg på dørken i kabinen enn på veggene?

 

Teak er nok definitivt ut. Teak lookalike derimot :clap:.

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...
10 hours ago, Thostr said:

Med seil! Man får jo bilder i hodet av hvordan de seilene ser ut når man ser hvordan båten ser ut:

 

https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=243629192

Dette kan umulig ha noen verdi? Det er jo et vrak uten noen som helst tekniske ting i orden!

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...