Jump to content

Østfoldtreffet 2012


Pettern1972

Forslag til Dato:  

139 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Påmeldte

/

Lovart Låring

Pettern1972

Thalassa 2

Fregata 195

Skilsø

REM/Escada

Astor

Ezach

Bjørn69

Succes42

Marida

Ella

Lars H

Figaro

a-Joda

Stålmarken

Arnbr0

Nor_west

geirhel

Sjøman

Arvid_A

Dundun II

snella27

Tom Rør

vinke lanke

Bert

 

 

 

 

]

www.ribtjenester.no

Link to post
Share on other sites

frank: Ella la ut siste lista jeg hadde oppdatert på forumsiden vår, og den var fra mandag. Du står på siste oppdaterte liste hos oss. Alt i vater....

 

her er de siste påmeldte (+1 som jeg ikke har brukernavnet på):

Lovart Låring

Pettern1972

Thalassa 2

Fregata 1958

Skilsø

REM/Escada

Astor

Ezach

Bjørn69

Succes42

Marida

Ella

Lars H

Figaro

a-Joda

Stålmarken

Arnbr0

Nor_west

geirhel

Sjøman

Arvid_A

Dundun II

snella27

Tom Rør

vinke lanke

Faxen

frank_berger

Shalom

Bert

Tjorven III

Redigert av Pettern1972 (see edit history)

Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017

Link to post
Share on other sites

Og i tillegg Smygen, så veit jo jeg hvor båten din ligger i opplag, i tillegg har jeg en nyladet batteridrill som sitter løst i slira....Nei da, det er ikke tvang, det er ordre........

Redigert av Pettern1972 (see edit history)

Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017

Link to post
Share on other sites

En liten oppdatering til folkens.

Mange av medlemmene her på baatplassen har fått øynene opp for baatfrelst.com. Og i den forbindelse er vi i arrangementskomiteen veldig glad for at de nå er en av våre samarbeidspartnere. En kjempestor takk til Jakob i baatfrelst.com, som ikke bare lar oss låne plass på sitt domene, men har faktisk utviklet en hjemmeside for oss. Vi er kjempeglade for dette samarbeide, og kan røpe at baatfrelst.com også kommer på vårt treff. De skal ha en liten stand, litt aktiviteter for barna, og skal gjøre en liten reportasje. Vi er veldig takknemlig om noen av dere inviterer disse gutta ombord til et lite intervju.

På hjemmesiden vår finner dere info om påmelding, info om treffstedet, linker til våre samarbeidspartnere og et lite bildegalleri. Her kommer også programmet til å bli lagt ut etterhvert.

 

Den nye hjemmesiden finner dere her

Redigert av Pettern1972 (see edit history)

Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017

Link to post
Share on other sites

Utrolig bra Insats, håper virkelig dere får et flott treff. Med alt arbeidet dere legger ned her, kan jeg nesten si at det bare blir kjempesuksess.. Får nesten lyst å fyre sjekta..på østlandstur.. Men får ha det til gode til jeg får en båt det ikke tar så lang tid med. Regner jo med som selvsagt at dette er kommet for å bli. :flag_bp::thumbsup: :thumbsup:

Endelig ble det Bobåt

Link to post
Share on other sites

Været er bestilt. Som nevnt i tidligere tråd, så er "Lovart Låring" kirkeorganist av yrke. Tiden vil vise om "han der oppe" liker Lovart eller ikke.....

 

Vi får se hva "Arbeidsgiveren der oppe" har å bidra med.

 

 

A ha, kontakten er med andre ord opprettet.

 

Vi får nå se hva mitt bidrag mtp været blir. For sikkerhets skyld, har jeg kontaktet en tidligere kollega av meg, Tore Prest fra Hvaler, som i det minste håper på å sørge for været for deltakernes hjemtur på søndag. hehehe

 

Ps: Takk for praten i sted Benji. Meeeeget hyggelig.

Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!
Hilsen Arne.
 

Link to post
Share on other sites

Fin hjemmeside til treffet.

 

Et lite tips:

 

Send en mail til båtbladene og se hvem som melder sin ankomst. Gutta på Båtens Verden hører jo til i regionen. Og lokalavisene selvsagt og NRK Østfold.

 

Avisene er allerede underrettet. Når det gjelder båtblader har vi valgt å gi baatfrelst.com "eneretten".

Redigert av Pettern1972 (see edit history)

Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...