Jump to content

Østfoldtreffet 2012


Pettern1972

Forslag til Dato:  

139 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

st-Hans-helgen er det nok havnefestival i Verdens Navle ™ dvs Skjærhalden...

Havnefestivalen i Skjærhalden er 29.6.-1.7., så jeg av noe korrespondanse i dag. Så da er det ihvertfall ingen konkurranse mellom BP-treffet og den festivalen.

Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk

Link to post
Share on other sites

Havnefestivalen i Skjærhalden er 29.6.-1.7., så jeg av noe korrespondanse i dag. Så da er det ihvertfall ingen konkurranse mellom BP-treffet og den festivalen.

 

Det var sjekket opp på forhånd. Har hatt god dialog med Skjærhalden på dette. Vi vil jo ikke at dette skal krasje for noen andre arrangementer, det vil ikke tjene noen av oss.

 

 

Takker for innbydelsen. Dette hørtes ut som et topp opplegg. Kan nokk forvente mange båter. Er det gode muligheter for ankre og ligge på svai ute i bukta, og ta jolla inn hvis det blir fylt opp på bryggen?

 

Har snakket med Sand Marina om dette, og det er ingen problemer. Gode ankringsmuligheter i umiddelbar nærhet.

Redigert av Pettern1972 (see edit history)

Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017

Link to post
Share on other sites

Oi påmelding sendt her også :eek: Eg bare må hilse på dokke

Kandidat til "Longest distance price"

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Veldigt bra tilltak.

Siden det blir slutt på Hortentreffet er det kjempe bra at andre tar over. Trenger ett BP treff i ytre Oslofjord.

Kommer, om jeg er hjemme. Det vet jeg ikke før langt utpå våren en gang. Vet pr. idag ikke engang i hvilken verdensdel jeg er i slutten av Juni.

Håper strengen blir låst på toppen eller i allefall blir løftet med jamne mellomrom.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...