Superkul Svart 19.November.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.November.2013 Sliping så litt syregrunning Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Superkul Svart 19.November.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.November.2013 La ut ett bilde av en lik Ford jeg bare måtte ha for en tid siden Her er bilde av bilen min Så vet dere hvorfor ting tar tid ........ hadde ett lite sjau på den etter anskaffelsen og eu godkjente den Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
SoBo Svart 20.November.2013 Del på Facebook Svart 20.November.2013 Vakkert både det ene og det andre Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Superkul Svart 20.November.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.November.2013 Tusen takk for det SoBo Si fra hvis det blir forstyrrende med hus,terrasse og taunus imellom slagene, detta skal jo handle om båt egentlig Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Superkul Svart 21.November.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.November.2013 (redigert) I dag kom styrearmen og jaggu sendte han med 2 stag til styringa og - da har jeg 3 , har sett prisen på sånne løse armer så da selger jeg de til overs Pratet med han jeg kjøpte motoren av og han skal tygge på hva han skal ha for hydrauliske styringa Redigert 21.November.2013 av Jarle B (see edit history) Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Superkul Svart 26.November.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.November.2013 Da var dealen i box på hydrauliske styringa som opprinnelig satt på motor pakka mi den er brukt en sesong Da er det bare og vente på esken kommer i posten når han har skrudd ut rattpumpa osv Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Superkul Svart 8.Desember.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Desember.2013 Da ble pakka med styringen hentet i går Skal bygge tak over/ presenning så det går an å gå på interiøret / motor rom etc Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Tskjei Svart 9.Desember.2013 Del på Facebook Svart 9.Desember.2013 Hei Jarle! Morsom tråd å følge Håper du får gjort båten klar til sommeren Blir utrolig spennende å se hvordan den blir til slutt! Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 9.Desember.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Desember.2013 Takk for det Tskjei syntes det er litt spennende selv målet mitt er ikke bastant til våren , vi får se - er kaldt ute nå og er kjøkken og bad på gang ++ men hadde absolutt vært deilig med en tur til sommern ja Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
M/S Bastard Svart 9.Desember.2013 Del på Facebook Svart 9.Desember.2013 Er vel ikke kaldt nå vel, bare 1 minus Blir uansett spennende opg følge med på innredningsarbeidet. Jeg har fraktet ned en del matrialer i båten, så til helga blir det nok gjort en del Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 9.Desember.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Desember.2013 (redigert) Takk for innspill Bastard - deilig med litt tilbakemeldinger og litt tupp i raua hehe i mrg skal jeg lage et bygg over og ta av kallesjen så jeg får begynt med bla motor rom / transom / styringa og ny dørk - gleder meg litt til dashbord - hadde tenkt å levert putene til oppsying for lenge siden men jeg skal se om jeg får laget en stor hjørnesofa bak og da må jeg vente med puter til alt er ferdig planlagt - er så aaaaaaaalt for god avstand mellom fører stoler og benken bakerst og den plassen vil jeg utnytte Redigert 9.Desember.2013 av Jarle B (see edit history) Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Superkul Svart 10.Desember.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Desember.2013 Da er makkverket rundt balja snart klar - regner med å få på presenningen i mrg Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
M/S Bastard Svart 10.Desember.2013 Del på Facebook Svart 10.Desember.2013 Passer fint og holde på med båt helt frem til jul nå, er jo meldt rundt null grader frem til jul Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 10.Desember.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Desember.2013 (redigert) håper det for helsa mi tillater ikke å stå ute i drittvær (derfor det går litt i rykk og napp) - blir deilig og strekke presenning rundt skuta og få gjort litt innvendig snart - tror dashbord blir av det første ........ Redigert 10.Desember.2013 av Jarle B (see edit history) Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
M/S Bastard Svart 10.Desember.2013 Del på Facebook Svart 10.Desember.2013 Og, når man har telt kan man fyre under der også, har du mulighet for det eller? Når jeg holder på ibåten fyres det opp til t-skjorte tempratur, jeg orker ikke og vase rundt med for mye klær på Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 10.Desember.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Desember.2013 Det kan nok ordnes - er ikke langt til stikkontakter der Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Tskjei Svart 10.Desember.2013 Del på Facebook Svart 10.Desember.2013 Ser lysere ut for sjøsetting til sommeren nå Bare å stå på litt, så er det bare å montere motoren til våren Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 11.Desember.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Desember.2013 Vi får se - Har ikke lyst til og sette meg ett bastant mål , vil ikke ta noen snarveier fikk vertfall ferdig skuret i dag og grov satt opp presenningen Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Superkul Svart 12.Desember.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Desember.2013 Så vakkert ble det ikke men, funksjonelt - nå kan jeg henge opp lys og jobbe tørt Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Scand7100 Svart 13.Desember.2013 Del på Facebook Svart 13.Desember.2013 Genialt.. Hadde d slik jeg å. Helt til i går. Vår 4 fullstorm ivar greide å legge ned hele dritten. Så i morgen er d påån ijen..) men med godt mot båt er kos he he.. Skal ribbe ned scanden og refreche den med ombygging og div. Jeg å men blir neste vinter. Følger men alt av prosjekt tråder for å få inspirasjon.. Stå på flott tråd Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 13.Desember.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Desember.2013 (redigert) Uff da - du får kondolere med burkaen Har gått oppi båten flere ganger i dag og blir stående og drikke kaffe og måle - finner liksom ikke helt ut hvordan jeg skal ha dashbordet hmmmmf Det eneste jeg har funnet ut er at det blir ikke bue oppe på toppen Redigert 13.Desember.2013 av Jarle B (see edit history) Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Joda3300 Svart 15.Mars.2014 Del på Facebook Svart 15.Mars.2014 Hvordan går det her Jarle B ??? Sommern kommer sigende og du skal vell på sjøen i år? lenge siden det er kommet ein oppdatering her no, venter i spenning her Mvh Tom Erik Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 15.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mars.2014 (redigert) Har drevet med så mange andre prosjekter med hus osv ,guttungen på 12 har flyttet til oss etter masse ball med bv osv så man må prioritere litt ettervert - 26m har fått litt oppmerksomhet om dagen - fant noe brunt ett par steder og driver og rustsveiser fått sydd opp seter etc - båten kommer plutselig - jeg lover Redigert 15.Mars.2014 av Jarle B (see edit history) Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
mro Svart 29.April.2014 Del på Facebook Svart 29.April.2014 Til sals altså? http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=47693841 Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 29.April.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.April.2014 NEI den er ikke tilsalgs - noen har lånt bildet av meg Gøy og se at noen følger med enda tråden har ligget død en stund skal snart gå på og sette i drevet Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.