Jump to content

Hentetråd, Molde- måløy-Bergen- Stavanger-Nøtterøy

TerTitt61

Recommended Posts

Hvis de kommer in til Egersund fra Nord, så går de rett forbi stuevinduet mitt, så da skal jeg ta et bilde av dem, men jeg skal på hokkykamp i stavanger med OILERS, og oppkjøring til den begynner om ikke så lenge, så får se om de dukker opp før jeg må kjøre.

Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day."

Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC.

http://lagoon380careka.blogspot.com/

Da var de kommemt godt igang igjen og befinner ser ca utenfor Vigrestad på vei mot Egersund for bunkring og været er flott ...bare kos nå sa Terje

De satser på å komme seg nedover fortest mulig nå ...... De vil prøve å få tak i nye dieselfilter til (Volvo 41)reserve i Egersund så de har litt på lager ombord

er det noe som de kan få ordnet i dag Careka?

Eigerøy Båt og Motor A/S

Nyåskaien

4370 Egersund

Telefon +47 51 49 25 26

Er en mulighet kanskje ?

litt mere her med mobilnr til de forskjellige

http://startsiden.gu...20motor%20a%2Fs

Redigert av LALUNA II (see edit history)

Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Har snakka med dem, og anvist hvor de får tak i nye filtere, han som eier Eigerøy båt og motor har jeg snakka med og han vet de kommer.

så det ordner seg. :thumbsup:

De var i Norde inløp nå, men jeg må til stavanger.

Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day."

Da passerte de meg, og går nå under Eigerøy broa, og litt lenger frem ligger Eigerøy Båt og motor, der får de mer filtere.

å nå må eg avgårde....

Redigert av Careka (see edit history)

Siste nytt nå er at de ligger hos Egersund båt og motor (tror jeg de heter) som med Carekas hjelp stilte sporty opp med hjelp på Påskeaften. Her fikk de nye filtre. Dieseltanken må også rengjøres, da det etter kort tid igjen var vann og drit i filtrene. Mye motgang, men de beholder humøret og optimismen. Det er bra! :thumbsup:

mvh Bergen Dørk

Siste nytt nå er at de ligger hos Egersund båt og motor (tror jeg de heter) som med Carekas hjelp stilte sporty opp med hjelp på Påskeaften. Her fikk de nye filtre. Dieseltanken må også rengjøres, da det etter kort tid igjen var vann og drit i filtrene. Mye motgang, men de beholder humøret og optimismen. Det er bra!

Ja det er like godt å ta tyren i horna, å få ut elendigheten. Og sjekke at påfylling stussen er tett, regner med at den er på doll- bordet som på de fleste båter.

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Det er roligere i morgen og en går vel stort sett innaskjærs fra Kr.sand til Hombursund.. Jeg har opplevd havstykket før Arendal som ruskete og med 14 m/s kan det bli vel underholdende, men han får vel føling med det underveis.

Enda en edit:

Windfinder viser 16 m/s på Torungen akkurat nå. Ikke vet jeg hvorfor appen viser noe helt annet. Det var den jeg sjekket for en halvtime side.

Redigert av Bergen dørk (see edit history)

mvh Bergen Dørk

Jeg har opplevd havstykket før Arendal som ruskete og med 14 m/s kan det bli vel underholdende, men han får vel føling med det underveis.

Siste passert Mandal tar en sjefsavgjørelse kl.1900 hvor de stopper drar på i 20 k så det kan ikke være ille.

Synes at inn til alle byene på den kysten kan være humpete, ihvertfall i 7k og langkjøla båt. .

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...